نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کلوب| مجله ۶ تایی‌ها برایم ارزش بالایی دارد/ استقلال مدیریت قوی می‌خواهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگارنده کتاب فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران، از پیشنهاد جالب چندمیلیونی چند هوادار برای خرید مجله ای با نام خاص در سال های دور می گوید.

محمد جعفر اندیشگر کارشناس فوتبال، نویسنده و مولف کتاب فوتبال قهرمانی باشگاه‌های ایران درسال‌های ۱۳۳۹ تا ۱۳۵۰ که در سال ۱۳۹۴ این کتاب باتلاش‌های فراوان این مرد عاشق فوتبال در بهترین کیفیت ممکن منتشر شد، به سراغ او رفتیم و تصمیم گرفتیم با این دوست گفتگویی مختصر وجذاب را انجام دهیم که در زیر می‌خوانید:

محمد جعفر اندیشگر ابتدا در مورد چاپ کتاب خود افزود: این کتاب به تاریخچه فوتبال ایران در سال‌های ۱۳۳۹ تا ۱۳۵۰ مربوط می‌شود که کمتر کسی از آن اطلاعات کامل دارد که صفر تا صد قهرمانی تیم‌های شاهین آبادان، استقلال و پرسپولیس منتشر که همراه با عکس‌ها و گزارش‌های جذاب است.

کلوب| مجله ۶ تایی‌ها برایم ارزش بالایی دارد/ استقلال مدیریت قوی می‌خواهد

تمام صفحات آن گلاسه و رنگی تهیه شده و هزینه بالا و وقت زیادی برای چاپ این تاریخچه شده است و امیدوارم علاقمندان به فوتبال آن را تهیه و از مطالب آن استفاده کنند.

او که طرفدار سرسخت پرسپولیس است افزود: من پرسپولیس را دوست دارم و همچنین عاشق علی پروین هستم و عمر من با فوتبال جلو رفت.

اندیشگر که از همان قدیم عاشق کتاب و بخصوص مجلات ورزشی بود به ما گفت: آن زمان دو نشریه کیهان ورزشی و دنیای ورزش وجود داشت که با منتشر شدن مجله دنیای ورزش به آن علاقه پیدا کردم چون از کیفیت بالایی برخوردار بود و همین الانم از شماره یک دنیای ورزش قبل از انقلاب آن را نگه داشته ام تا بعد از انقلاب و همچنین مجله شش تایی‌ها را که برای خرید آن از سوی برخی هواداران پیشنهاد چند میلیونی شد که من قبول نکردم چون مجله این بازی تاریخی برایم ارزش بالاتر از پول دارد و مجله‌های قدیمی من به هیچ عنوان قابل فروش نیست چون با آنها زندگی کرده ام.

کلوب| مجله ۶ تایی‌ها برایم ارزش بالایی دارد/ استقلال مدیریت قوی می‌خواهد

او همچنین در مورد مشکلات این روزهای استقلال به ما گفت: من به عنوان یک پرسپولیسی هیچگاه دوست ندارم استقلال روز بد داشته باشد و ضعیف شود چون تیم ملی از این دو تیم شکل می‌گیرد و اگر استقلال امروز مشکلات دارد نبود مدیریت ثابت و قوی در آن است.

اندیشگر در پایان گفت: امیدوارم مردم بیشتر روی به کتاب و خواندن آن بیاورند البته که این روزها مردم فقط در فضای مجازی هستند و دیگر مجلات و روزنامه‌ها برای مردم رنگ و بوی آنچنانی ندارد که این برایم بسیار ناراحت کننده است.

در آخر محمد جعفر اندیشگر یک جلد از کتاب فوتبال قهرمانی باشگاه‌های ایران در سال‌های ۱۳۳۹ تا۱۳۵۰ را به خبرنگار خبرورزشی هدیه داد.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیثه ی کثیف IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    ولی من بعنوان یک پرسپولیسی از عصطقلا منزجرم .😂😂😂😂😂😂تا حدی از این نام متنفرم که اگه خیابانی این اسم .....را داشته باشه از ان خیابان رد نمیشوم.چون عقیده دارم ارزش یک پرسپولیسی میلیاردها میلیارد بالاتر از این کلمات .......است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی