نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۱۱
دیوید تیلور برای حسن یزدانی شاخ و شانه کشید/ اقدام خبرساز پادشاه در فضای مجازی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقیب همیشگی کشتی‌گیر کشورمان با انتشار ویدویی اعلام کرد به دنبال طلای جهانی است.

مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی اواخر شهریورماه به میزبانی بلگراد برگزار می‌شود که نخستین مسابقه کسب سهمیه المپیک پاریس هم خواهد بود. 

همه کشتی‌گیران مطرح جهان در تلاش هستند تا علاوه بر کسب مدال، سهمیه المپیک را هم بگیرند که از این جمله ورزشکاران می‌توان به دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک اشاره کرد. 

دیوید تیلور که امسال هم با برتری در انتخابی آمریکا، در ترکیب این کشور برای حضور در مسابقات جهانی قرار دارد در وزن ۸۶ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت‌. او از مهمترین رقیبان حسن یزدانی محسوب می‌شود که بارها مقابل کشتی‌گیر کشورمان قرار گرفته است. 

این کشتی‌گیر با انتشار ویدویی از تمریناتش در صفحه شخصی خود نوشت که اولویتش حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال طلایی دیگر است. 

حسن یزدانی سال گذشته فینال جهانی را ۷ بر یک واگذار کرد و در ۵ مبارزه‌ای که یزدانی و تیلور داشته‌اند، جادوگر آمریکایی ۴ بر یک پیش است. با توجه به رنکینگی که ۲ کشتی‌گیر دارند، مشخص نیست تیلور و یزدانی در چه مرحله‌ای با هم سرشاخ می‌شوند. یزدانی در جایگاه پنجم و تیلور در رده هفتم قرار دارند و باید دید تا زمان مسابقات جهانی آیا تغییری در جایگاه کشتی‌گیران ایجاد خواهد شد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسین IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    حسن یزدانی کار سختی در مقابل تیلور داره. امیدوارم که یزدانی پیروز قاطع میدان باشه.
    • عسکرین IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      نظر من در باره حسن یزدانی این است که هر گز سر و گردن خودرا در دست تیلور نتی واز تیلور باید خاک کنی چیزی که دبیر میگوید درست صحی میگوید
  • حميد کلاش IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    حسن اقاي يزادني زشته ديگه يا وزنت عوض کن يا خداحافظي کن موقع جشن رفتنت پارتي رفتن عروسي خوش گذرونيات تيلو داشت تمرين سخت ميکرد مزد زحمتش کرفت اگه بخواي اينجوري باز جلوش مسابقه بدي قطعا به امتياز بهتر شکستت ميده
    • ايراني IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      با احترام به يزداني دوست داشتنيمون چه با تمرين چي بي تمرين در مقابل تيلور تو مسابقات خيلي جدي مثل المپيك خيلي شانسي نداره.نتايج قبلي هم اينو نشون داده.
  • حسن محمدی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    اگه قبل از فینال به هم بخورند یزدانی برنده قاطع هست این خط اینم نشون
  • سید محمد طباطبایی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    با سلام و عرض ادب حسن آقا کشتی خودت را بگیر مردم کشتی بلد و کشتی فهم قشنگ حالیشون هست اگر کشتی خودت بگیری حتی در صورت باخت مردم راضی میشن .فقط این و بدون در صورت برد خیلی از مردمان رنج دیده شادمان میشوند. خدا نگهدارت باشه.
  • امیرحبیبی IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    یزدانی عزیز که افتخار ایرانی هست دردنیا خدا بهت عزت بیشتر بده که لیاقتت خیلی بیشتر ازاینا هست .. تنها چیزی که میشه بهت گفت ازطرف یک ایرانی این هست که دوستت داریم ودرقلبمون نسبت بهت عشق داریم . وهیچ چیزی دراین دنیا بالاترازاین نیست خداروشکر که بالاترین دستمزد رو دردنیا ازخدا گرفتی.. اما تیلور واقعا درکشتی روحیه وانگیزه بالاتری نسبت به یزدانی دارد. ولی هرگز بزرگترین پاداش یک انسان دراین کره خاکی را ندارد که اون عشق یک ملت هست باتمام وجود دوست داشتن .. وخوش بحال حسن یزدانی خودمون . وخداروشکر...
  • مسيح IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    چرا مردم ايران رو احساس تصميم ميگيرن اقا تيلور بهتر يزداني هست امار داره نشون ميده يزداني ديگه نميتونه جلو تيلور برنده باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی