نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۲۱
یک روز با افتخار به پرسپولیس برمی‌گردم/ دو هفته دیگر پا به توپ می‌شوم/ امیدوارم بازیکنان جدید دل هواداران را خوش کنند/ فصل سختی در انتظار استقلال است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی علیپور بازیکن سابق پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم سپاهان اصفهان باز هم رقیب اصلی پرسپولیس خواهد بود. از طرفی تراکتور هم در نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کرده و با خریدهایی که داشت تقویت شده است.

به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی و حتی برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است علی علیپور در نیم فصل به پرسپولیس بازگردد. این درحالی است که این مهاجم مطرح روی مصدومیت خودش تمرکز کرده است. مصاحبه نیمروزی علی علیپور را در ادامه می‌خوانید:

ابتدا از وضعیت مصدومیت خودت بگو؛ چه زمانی قرار است پا به توپ شوی؟
حدود دو هفته  دیگر می‌توانم در تمرینات گروهی شرکت کرده و پا به توپ شوم. البته نظر نهایی را باید پزشک متخصص بدهد.

درحال حاضر مشغول نرم دویی هستی؟
بله، نرم دویی می‌کردم اما دو هفته قرار شد تمرینات ایستاده انجام بدهم و وزنه بزنم. 

سرمربی تیم هم عوض شده است. درست شنیدیم؟
بله، آقای ویتور که پرتغالی است سرمربی تیم ما شده است و امیدوارم بتوانم در بازگشت نظر او را جلب کنم.

شرایط تیم ژیل ویسنته چه طور است؟
تمرینات پیش فصل خوبی را بچه‌ها پشت سرگذاشته اند و انشالله بتوانیم لیگ برتر پرتغال را با قدرت آغاز کنیم.

خودت چند هفته دیگر می‌توانی بازی کنی؟
بنابرگفته پزشکان هفته ۷ یا ۸ می‌توانم برای تیم خودم به زمین رفته و بازی کنم.

خیلی دلت برای بازی کردن تنگ شده است. این طور نیست؟
واقعا برای هر فوتبالیستی سخت است که به توپ ضربه نزند یا بازی نکند. البته مصدومیت در فوتبال و ورزش حرفه‌ای امری طبیعی است و باید با آن کنار آمد.

اینجا شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است تو در نیم فصل به پرسپولیس برگردی؟
من الان این حرف را از زبان شما می‌شنوم!

یک روز با افتخار به پرسپولیس برمی گردم/ دو هفته دیگر پا به توپ می شوم/ امیدوارم این بازیکنان جدید دل هواداران را خوش کنند/ فصل سختی در انتظار استقلال است

ولی گفته می‌شود در نقل و انتقالات زمستانی قرار است باشگاه پرسپولیس تو را با قیمتی مناسب تر از باشگاه پرتغالی بخرد؟
نیم فصل نه اما من یک روزی با افتخار به پرسپولیس برخواهم گشت. البته درحال حاضر تمام تمرکز من روی تمرینات و مصدومیت خودم است. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به باشگاه ژیل ویسنته تعهد دارم و به این تعهد و قراردادم پایبند هستم. ضمن آن که باز تکرار می‌کنم به تیم پرسپولیس و هوادارانش مدیون هستم و هرگز لطف و محبت این عزیزان را فراموش نخواهم کرد.

از وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خبر داری؟
بله، شنیدم شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی زادگان و مسعود ریگی را خریده اند. امیدوارم پرسپولیس با خریدهای جدیدش در فصل جدید موفق باشد و بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

پیش بینی خودت چیست؟ آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ بیست و سوم قهرمانی‌های فصل گذشته را تکرار کند؟
این آرزوی قلبی من و همه پرسپولیسی‌هاست اما تکرار قهرمانی سخت تر از کسب قهرمانی است. کار سختی پیش روی پرسپولیس است ولی امیدوارم  یحیی گل محمدی و شاگردانش موفق ظاهر شوند.

رقیبان اصلی پرسپولیس در فصل جدید چه تیم‌هایی هستند؟
من فکر می‌کنم سپاهان باز هم رقیب اصلی پرسپولیس خواهد بود. از طرفی تراکتور هم در نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کرده و با خریدهایی که داشت تقویت شده است.

و استقلال؟
من خیلی نمی‌توانم در مورد این تیم نظری بدهم اما به نظر می‌رسد استقلال چند مهره کلیدی از دست داده ولی هنوز نتوانسته جای خالی محمد محبی و مهدی قایدی را پُر کند. شاید این خلا در طول لیگ جواد نکونام را اذیت کند. البته استقلال همیشه رقیبی قدرتمند برای پرسپولیس بوده و یکی از مدعیان قهرمانی است اما فکر می‌کنم فصل سختی پیش رو داشته باشند.

صحبت پایانی؟
ممنون از شما که تماس گرفتید اما لطفا از قول من بنویسید بازی کردن در پرسپولیس برای هر فوتبالیستی باعث افتخار است. من فراموش نمی‌کنم در ۱۹ سالگی پیراهن پرسپولیس را پوشیدم و به کمک این تیم و هوادارانش به اروپا رسیدم. بنابراین همیشه خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و دوست دارم بار دیگر پیراهن قرمز رنگ آن را بپوشم اما نکته مهم این است که در حال حاضر تحت قرارداد تیم باشگاهی خودم در پرتغال هستم. می‌خواهم در اینجا به اهداف بزرگ خودم برسم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • سعید IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    برای چی این مصاحبه رو توی سایت استقلال گذاشتی
  • ساوالان IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    اره یک روز با افتخار به پرسپولیس بر می گردی!!!!!!!!!!!!!! زمانی که پرسپولیس به تو نیاز داشت رفتی..کیف حال... بعد بازنشتگی از اروپا... کجا بهتر از پرسپولیس... جمع کنید بابا.... خانه سالمندان که نیست.. پرسپولیس نیاز به بازیکن وفادار و اماده دارد...شجاع هم زمانی این فکر را می کرد.. یک جام از پرسپولیس در اسیا گرفت..!!!!!!
    • مملی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      دوست عزیز من علیپور همیشه به نحو احسن کارشو انجام داد و لا کمترین مبلغ قرارداد بازدهی خیلی مناسبی داشت و رفتن به دنبال تجربه های جدید هم حق مسلم یه بازیکنه،البته قضیه شجاع کاملا فرق میکنه و ایشون دست پرسپولیس رو تو حنا گذاشت درست عین مهدی طارمی
  • پرسپولیس سرورته IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    کسی منتظرت نیست، الان مهاجم نیاز داریم ب دردنخور
  • استقلالی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    تو نمیخواد در مورد استقلال حرف بزنی
    • مملی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      چیزی نگفت که فقط در حد رقیب پرسپولیس ندونست
    • عشقپولیس US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      بنده خداازش سوال کردن.وگرنه کیسه کیه
  • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    یکم عاقلانه فک کنیدازطرف باشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی باعلیپورنشده اونوقت توقع دارین بیاد.‌‌.....من یه هوادر۲اتیشه پرسپولیس هستم وهمین که داداش علی میدونه ازکجابه کجارسیده برامون کافیه اگه همین الان باشگاه پشنهادی بده داداش علی ردنمیکنه چون عاشق پرسپولیسه امیدوارم یه روزبرگردی چون هواداران واقعی پرسپولیس منتظراومدنت ودرخششت هستن ❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    ما لنگی ها دل مون برای پنالتی ها فریب گونه و تمارض در محوطه جریمه علی پور، طارمی و بودیمیر که بیش از ۲۰ هفته در دو فصل هفته پنالتی گرفتن تنگ شده .. دل مون به ترس داوران از لنگ برای گرفتن پنالتی بخاطر هجمه و فشاری که بهش میاوردن تنگ شده..دل مون به جام اسنپی های برانکو دلال کروات و برادرش تنگ شده..علیپور بگرد لنگ پنالتی بگیر برامون..!!
    • پیمان IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      خدایی دمت گرم😂..حق گفتی..
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      طارمی با تمارض تو اروپا میدرخشه؟ تمارض خیلی بهتر از جکتری دی هس
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      دلتون برای خودتون بسوزه که یه زمانی رقیبمون بودید رقیب ماسپاهان رقیب کیسه تراکتور گل گهرفولاده البته اگه این تیم تا بذارن عنوان سومی باارفاق نصیبتون بشه
  • مورچه خوار و لُنگَش IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    😂👎
  • محمدرضا IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    یادش بخیر بچه دبیرستانی زنگ تفریح اومد کیسه رو سوراخ کرد و رفت
  • کریم IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    به نظرمن هرکی طرفدارهرتیمی هست هست.باکری خوانی هیچ هواداری تیم محبوبشو رها نمیکنه.شما ها هم توهین استقلال وپرسپولیس نکنید.این دوتیم نماینده ایران هستن وتمامی خانواده ها هم پرسپولی ن وهم استقلالی.ادم باید شخصیت داشته باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی