نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دلخوری مدیرعامل پرسپولیس از سرمربی/ راه درویش و گل‌محمدی آخر فصل جدا می‌شود؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد لیگ بیست‌وسوم آخرین فصل همکاری رضا درویش و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باشد.

چندی پیش و در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع لیگ بیست‌وسوم،یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ای علیه روند نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان پایتخت موضع گرفت و گلایه‌های خود را درباره شکست‌های نقل‌وانتقالاتی تیمش بیان کرد. گل‌محمدی با اشاره به این مسئله که هنوز مهاجم خارجی موردنظرش را پیدا نکرده و در این زمینه او و همکارانش در حال بررسی هستند و همچنان امید به جذب مهاجم خارجی دارند، نسبت به عدم جذب بازیکنان موردنیاز گلایه کرد.

پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق شده با محمدحسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی و شهاب زاهدی به توافق برسد و گفته می‌شود که به‌زودی قرارداد یک دروازه‌بان  برزیلی هم امضا خواهد شد تا خیال سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت از خط دروازه تیمش هم آسوده شود. با وجود خریدهای انجام شده، کادرفنی و البته هواداران پرسپولیس نسبت به روند نقل‌وانتقالاتی تیم‌شان گلایه دارند و آن‌ها معتقدند که باید هم در خط هافبک و هم در خط حمله بازیکنان تازه‌ای به فهرست تیم‌شان اضافه شود.

گل‌محمدی در مصاحبه خود از بازیکنان موردنظرش نامی نیاورد اما بازخوانی اظهارات او به خوبی نشان می‌دهد که گزینه موردنظر سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت چه کسی بوده است.

این درحالی است که اغلب بازیکنان مورد نظرسرمربی پرسپولیس با تیم های خود قرارداد داشته و جذب آنها کار آسانی نبوده است.

به طور مثال شهریار مغانلو یا سعید عزت اللهی را به راحتی نمی توان از سپاهان اصفهان و وایله دانمارک خرید و به همین خاطر مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی دلخوری رضا درویش را به دنبال داشته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است حفظ تیم قهرمان و تمدید با سعید صادقی، عیسی آل کثیر، گئورگی گولسیانی و حفظ علیرضا بیرانوند کار آسانی نبوده اما سرمربی تیم این موارد را نادیده گرفته است.

این درحالی است که تیم رقیب استقلال، 4 بازیکن کلیدی خود به اسامی عارف غلامی، رافائل سیلوا، مهدی قایدی و محمد محبی را از دست داده است!

همه این مسائل دست به دست هم داده است تا این شایعه مطرح شود که لیگ بیست و سوم آخرین فصل همکاری رضا درویش و یحیی گل محمدی خواهد بود.

نکته آخر آن که قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد اما رضا درویش هنوز برنامه ای برای تمدید آن نداشته و این موضوع را هنوز در هیئت مدیره باشگاه مطرح نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آریا US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    هم یحیی و هم درویش؛ هر دو مقصر هستن! یحیی ۷ بازیکن رو فورا گذاشت در لیست مازاد و حتی مهاجمان رو هم از دست داد! به امید اینکه مغانلو رو جذب کنه! از ابتدا هم تمام هواداران؛ از جمله خود من گفتم که مغانلو رو به پرسپولیس نمیدن و وقت خودتون رو تلف نکنید! اما یحیی بیخیال نشد!! تقصیر درویش هم اینه که هر گزینه ی خارجی که سرمربی بهش داد رو نتونست جذب کنه و در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرد!!
  • ساسان IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    تمدید با عیسی آل کثیر !؟ یک مقدار دقت جای دوری نمی ره.
  • پرسپولیسی ام DE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    یحیی گل محمدی بایدعملکردش رو درسال جدیدببینیم بعد تمدیدبشه کاردرویش درست هست عجله ای نیست یحیی جایی فرارنمیکنه ازخداش هست پرسپولیس بمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی