نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

علیرضا بیرانوند سنگربان شماره یک قرمزها ضمن این‌که درباره ماجرای مذاکره‌اش با رقیب سنتی صحبت کرد، می‌گوید استقلال و هوادارانش قابل احترام هستند ولی پرسپولیس عشق است!

مرد اول حواشی نقل و انتقالات تابستانی بدون شک علیرضا بیرانوند بود. ستاره پرسپولیسی‌ها که چند بار برای دریافت مطالباتش از این باشگاه اخطار داده بود، بعد از این‌که موفق نشد طلبش را بگیرد قراردادش را با پرسپولیس به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و شوک بزرگی به اهالی فوتبال به‌ویژه هواداران قرمز وارد کرد. فسخ قرارداد با پرسپولیس همه ماجرا نبود و همزمان با این اتفاق، پیشنهاد فوق سنگین استقلال به بیرانوند رسانه‌ای شد. حتی از طرف مدیران استقلال مذاکره تایید شد و آن‌ها منتظر حضور بیرانوند در این باشگاه بودند تا از او رونمایی کنند و بزرگترین انتقال چند سال اخیر فوتبال ایران را رقم بزنند. با این حال علیرضا چند بار پیشنهاد جلسه با استقلالی‌ها را رد کرد و حاضر نشد با آن‌ها قرار حضوری بگذارد. بیرانوند در نهایت و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در پرسپولیس باقی ماند و حتی انتشار قراردادش هم نشان می‌دهد مبلغ درخواستی او افزایش چشمگیری نداشته است. علیرضا سعی کرد بعد از این اتفاقات خیلی وارد حاشیه نشود و تمرکزش را روی پرسپولیس و شروع فصل جدید بگذارد.

با علیرضا در خصوص اتفاقات مختلف گفت‌وگوی مفصلی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

نقل و انتقالات امسال کاملا تحت تاثیر اتفاقات مربوط به تو بود. ماجرای فسخ قراردادت و همچنین پیشنهاد سنگین استقلال. هنوز هم می‌خواهی در خصوص اتفاقات افتاده سکوت کنی؟
ببینید خیلی‌ها از بیرون ماجرا را دیدند ولی بعضی از مسائل را نمی‌دانند. الان در آستانه شروع فصل هستیم و من هر حرفی بزنم دوباره فضا ملتهب می‌شود و پرسپولیس وارد حاشیه می‌شود. حاشیه برای من و تیمم خوب نیست. اگر می‌بینید پرسپولیس در سال‌های اخیر موفق بوده، یکی از دلایلش حاشیه‌های کم ما بود. حواشی به خوبی مدیریت شد و تیم ما کاملا یک‌دل و یک‌دست بود. ماجراهای مربوط به نقل و انتقالات هرچه که بود تمام شد. چیزی که اهمیت دارد این است که من الان عضو پرسپولیس هستم و با افتخار پیراهن تیم محبوبم را بر تن می‌کنم. همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم و حسم و تعهدم را نشان دادم. هیچ‌وقت برای تیمم کم نگذاشتم و همیشه با جان و دل بازی کردم. الان هم ماجرا فرقی نکرده و من عاشقانه پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. با همه وجود برای تیمم بازی می‌کنم و می‌خواهم باز هم با پرسپولیس افتخارآفرینی کنم. استقلال و هوادارانش قابل احترام هستند و من به آن‌ها احترام می‌گذارم ولی من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و با تمام وجودم تیمم را دوست دارم. بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در پرسپولیس گذراندم و الان هم خوشحالم در خدمت این باشگاه بزرگ هستم.

وقتی قرارداد جدیدت با پرسپولیس منتشر شد، خیلی‌ها از رقم قرارداد تعجب کردند و البته عده‌ای هم می‌گویند تو به غیر از این قرارداد، باز هم پول گرفتی و به صورت زیرمیزی مبلغی را به تو دادند. خودت در این خصوص صحبت کن.
من اگر دنبال پول زیاد بودم که شرایط طور دیگری می‌شد و می‌توانستم اصلا به یک تیم خارجی بروم. خداراشکر قراردادم منتشر شد و همه متوجه شدند اولویت من پول نبود. حتی در قرارداد جدیدم چند آپشن حذف شده و می‌بایست با قوانین جدید نقل و انتقالاتی قرارداد ببندم. شاید در مجموع ضرر کردم ولی مهم نیست. پرسپولیس برای من ارزش زیادی دارد و واقعا دوستش دارم. من نه پول زیرمیزی گرفتم و نه خارج از عرف قراردادی امضا کردم. همه چیز شفاف است و همه قرارداد من را دیدند. دریافتی من نسبت به سال قبل چند درصد بیشتر شده که یک چیز نرمال است. خارج از این قرارداد چیز دیگری وجود ندارد. این آدم‌هایی که حاشیه می‌سازند و می‌گویند من پول زیرمیزی گرفتم اطلاعات درستی ندارند و نمی‌دانند در پرسپولیس چنین خبرهایی نیست و به کسی زیرمیزی پول نمی‌دهند.

تمدید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

شرایط تیم در آستانه شروع لیگ چطور است؟
خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی‌ها هستیم. اکثر بچه‌ها حفظ شدند و چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفتیم. لیگ سختی در پیش داریم. تیم‌ها خودشان را تقویت کردند و چند تیم مدعی قهرمانی به حساب می‌آیند. باید شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و این موضوع اهمیت زیادی برای ما دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد و بتوانیم افتخارات فصل قبل را سپری کنیم.

بازی مقابل آلومینیوم هم در کمال تعجب بدون تماشاگر شد!
واقعا نمی‌دانم چه بگویم. شوک بدی به ما وارد کردند. مگر می‌شود تیم قهرمان در اولین بازی خود که میزبان است نتواند از هوادارانش استفاده کند؟ نمی‌دانم دلیل این کار چه هست ولی اصلا برای فوتبال ما قشنگ نیست. خیلی روی هوادارانمان برای بازی اول حساب کرده بودیم و دوست داشتیم بعد از چند وقت دوباره آن‌ها را در ورزشگاه ببینیم. فقط می‌توانم بگویم خیلی حیف است و امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهد این اتفاقات نباشیم و بتوانیم از حضور هوادارانمان استفاده کنیم.

شایعاتی در روزهای اخیر مطرح شد که تو مصدوم هستی و شاید به اولین بازی پرسپولیس نرسی. این موضوع درست است؟
نه خداراشکر مشکلی ندارم و هر روز با انگیزه زیاد تمرین می‌کنم. من مصدومیتی ندارم و بعد از عمل جراحی فکم هم مدتی استراحت کردم و حالا از هر نظر آماده بازی کردن هستم.

تمرینات علیرضا بیرانوند

پارسال وقتی چند امتیاز از سپاهان عقب بودید پیش‌بینی کردی که قهرمان خواهید شد ولی باید در این مسیر زجر بکشید. در نهایت هم حرف تو درست از آب در آمد. پیش‌بینی‌ات از لیگ جدید چیست؟
به نظرم امسال واقعا لیگ جذاب و البته سختی خواهیم داشت. از الان پیش‌بینی خیلی مشکل است و نمی‌توانم چیزی بگویم. فکر می‌کنم بعد از هفته دهم بهتر می‌توانم در این خصوص حرف بزنم و پیش‌بینی کنم.

بعد از بازگشت دوباره به پرسپولیس به هواداران قول دادی که همه تلاشت را برای قهرمانی در آسیا می‌کنی. امسال بعد از یک فصل غیبت پرسپولیس دوباره در آسیا حضور دارد. به نظرت تیم شما پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟
واقعا این را از ته دلم می‌گویم که قهرمانی با پرسپولیس در آسیا یکی از بزرگترین آرزوهای فوتبالی من است. باورت نمی‌شود که همیشه دعا می‌کنم و از خدا می‌خواهم قبل از خداحافظی‌ام از فوتبال با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم. از این‌که دوباره در آسیا هستیم خیلی خوشحالم ولی واقعا کار ما در آسیا سخت است. نه تنها پرسپولیس بلکه همه تیم‌های ایرانی کار دشواری خواهند داشت. شما می‌بینید عربستانی‌ها چه پولی خرج کردند و چه بازیکنانی را به خدمت گرفتند. از بهترین تیم‌های دنیا بازیکن می‌خرند و حتی از تیم‌های متمول و سرشناس اروپایی بازیکن هایجک می‌کنند. کار واقعا دشوار است ولی ما هم پرسپولیس هستیم و اصلا ناامیدی و تسلیم شدن در تیم ما معنا ندارد. عربستانی‌ها پول و امکانات دارند ولی ما هم انگیزه و غیرت داریم. مطمئن باشید بهترین نمایش‌ها را در آسیا خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

از بین ستاره‌هایی که به فوتبال عربستان آمدند دوست داری مقابل کدام یک از آن‌ها قرار بگیری؟
خب بازی کردن مقابل هر کدام از این ستاره‌ها جذاب است ولی من به شخصه رونالدو را به همه آن‌ها ترجیح می‌دهم و خیلی دوست دارم دوباره مقابلش بازی کنم. البته مثلا همین النصر فقط به رونالدو خلاصه نمی‌شود و ستاره‌های دیگری مثل سادیو مانه را هم دارد. اتفاقا در تیم ملی مقابل مانه بازی کردم و فوتبالیست بسیار خوبی هم است. با این حال رونالدو چیز دیگری است و تقابل با او همیشه جذاب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۸
  • فرشاد IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    آرزو بر جوانان عیب نیست
  • علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    منظورت همون کشکه؟
  • علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    منظورت از عشق به پرسپولیس همون کشکه
  • حقیقت IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    بقول لرها اقایی بیرانوند با یه میررررره چطورررررری...
  • م.ص IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    خیلی دورغگویی تواگه عاشق تیمت بودی واستقلال وهواداراش برات قابل احترام بودن این کارونمیکردی بعدش مصاحبه چندسال پیشت که منت قهرمانی سرهوادارای پرسپولیس گذاشتی معلومه چقدعاشق تیمت هستی
  • شمسعلی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    کیسه میخواست با پول از بیرو یه هاشمی نسب دیگه بسازه ولی یاد گرفت عشق به پرسپولیس بالاتر از پوله
    • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      آخه لنگی تو راست میگی برو عشق پول داشتی نه تیم
    • آرین IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      بیرانوند خودش گفته استقلالی هست فیلمش هست مسعولین نزاشتن بیاد. من اصلا دوست نداشتم بیاد استقلال جون حسینی عالیه بیشترین کلین شیت در یک فصل را داره کمترین گل خورده در یک فصل را داره. بیشترین دقیقه بسته نگهداشتن دروازه دریک فصل را داره
    • ابوالفضل IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      نه داداش می خواست یکی مثل عابدزاده بسازه خخخخ
  • عروس الع۶ین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    یک تا از کفشهای علی بیرو با کل تاریخ عثطقلال برابر نیست!😂😂😂😂😂😂این ارزشی است نشات گرفته از بزرگی وعظمت و اصالت و افتخارات پرسپولیس .زنده باد بیرواند که در طول یکماه چندین داغ فراموش ناشدنی و تاریخی بر دل و جان و ...... کیثه کشا گذاشت جوری که اگر شیش ابدی را فراموش کنند این چند داغ اخیر را نمیتوانند فراموش کنند.
  • جهان EE ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    از همین الان بهت قول میدهم حسرت به دل از فوتبال خداحافظی میکنی. پر سابقه ترین و قدیمی ترین پیشکسوتان سرخکی های پایتخت با حسرت دیدن قهرمانی لنگ در آسیا به رحمت پروردگار پیوستند حالا شما آرزو داری با این تیم قهرمان آسیا شوید اگر دعا میکردید یکروز همراه نوه نتیجه‌های خود قهرمانی لنگ در آسیا را ببینید بیشتر قابل قبول بود.از همینجا میگم برای شما متاسفم که هیچگاه به خواسته دلت نخواهی رسید
    • سینا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      بر چشم بد و تنگ نظر لعنت.. یه کلمه ایشالا.. نمیتونید بگید؟ چقدر شما قلب و فکرتون سیاه هستش... بخدا اگه حرف نزنید نمیگن لال هستید... چقدر ذات ادم باید خراب باشه..
    • زاهدی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      ۱۹۹۱-۱۹۹۲پرسپولیس قهرمان آسیاشد..بیرو گفته من باپرسپولیس قهرمان شوم
  • بیطرف IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    دو واحد اپارتمان زیر میزی حساب نمیشه. در مورده تیم خارجی هم بگم تو هنوز لری را به فارسی به سختی میتونی تو مغزت تبدیل کنی چه برسی انگلیسی یاد بگیری و بفهمی. یعنی مربی خارجی باید سه تا مترجم بذاره که زبانها را برا تو تبدیل کنه .پس ممکن نیست بتونی بری خارج...
  • Javad IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    عشق بود که یکطرفه فسخ کردی ؟؟؟؟؟؟
  • کجا از اینجا بهتر IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    آفتاب پرست اعظم
  • Amir perspolisi IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    یا رب روا مدار که گدا معتبر شود
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    چه جوری دلت اومد کاری کنی یایا پشت فرمون بغض کنه.
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      چطوری دلت اومد چکش را بفرستی زیر سرم.
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    بیرانوند یه نصیحتی بهت بکنم برای رسیدن به خواسته ات هرگز راه نامردی رو انتخاب نکن مدیران استقلال راه اشتباه رو رفتن چون هوادار استقلال دوست نداشت به استقلال بیایی چون بهشون تو دربی لیگ برتر بی احترامی کردی و برای بار دوم هم برای رسیدن به خواسته ات که به قول خودت دریافت مطالباتت باشه از استقلال مایه گذاشتی و استقلال رو وارد حاشیه کردی بترس از آه هواداران مظلوم استقلال
  • شیشتاییا IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    خونه ت قلب طرفدارای پرسپولیسه مردهمیشه محبوب.یک تیروچندنشان شد.دمت گرم.هم موندی ودل پرسپولیسیا باموندنت ازبابت دروازه بان قرص وشاد شد هم بعداز کلی معطل کردن وسرکار گذاشتن اساسی حال شیش دق لالی جماعت گرفته شد .تازه مدیرعاملشون هم بعد از ضایع شدن استعفا داد وبه فنا رفت))))
  • Yasaman IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    کم دروغ بگو تو حتی پای میز مذاکره هم نشیتی با استقلال حالا پرسپولیس شد عشق اونوقت که داشتی عشقتو به پول میفروختی یادت رفت؟؟؟
    • شیشتاییا GB ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      حالا که نرفته .خواست مطالباتشوبگیره وضمنا مدیریت باشگاه قدرشو هم بیشتربدونن.یادمون نرفته فصل قبلش فقط وفقط بخاطر دروازه بان قهرمان نشدیم واین فصل بیرانوند برامون چکار کرد.
  • H.E IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    *اگر می‌بینید پرسپولیس در سال‌های اخیر موفق بوده، یکی از دلایلش حاشیه‌های کم ما بود. ( دیدیم صرفا" به جهت عدم دریافت آپشنهاتون تمرینات رو شروع نکردید . تزریق پول باعث شده حاشیه نداشته باشید نه خاص بودن شماها ) * همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم ( یادته قبل از حضور تو پرسپولیس میگفتی یه استقلالی هستی و فقط به خاطر حضور رحمتی نیومدی استقلال . پس نگو همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم ..../*استقلال و هوادارانش قابل احترام هستند و من به آن‌ها احترام می‌گذارم ولی من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم ( هنوز هیچکس یادش نرفته به خاطر پول رفتی و قرار دادت رو فسخ کردی و با پوزخند لایک نشون دادی . مرد باشید و بگید بخاطر پول بازی میکنیم اما متعهد و اینقدر از هواداران مایه نزارید ..... به قول زبان گویایت ( وکیل ) عشق ماله دهه 60
  • ابی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    متاسفم که باآرزوی قهرمانی آسیا فوتبالت تموم میشه
  • کورش IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    سعی خودتو بکن حتما دستت بهش میرسه
    • مرغ حق IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      آخه تو آسیا که دایی مسعود ندارین .با این شرایط فوتبال ایران نوه هاتم نمیتونن قهرمانی ببینن اما آرزو خرجی نداره.. .آرزو کن
  • گذرنامه IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    خوب ،چرا اینقدر زود رنگ عوض میکنی،،تو که عکس ت با پرچم تاج(استقلال)در ورزشگاه هست، چطور شد یکباره عاشق دل خسته تیم دیگه شدی.بخدا که اگه پول نقد میدادن، امروز استقلالی بودی،خوب این کشور همیشه بوقلمون سیاسی ،اقتصادی، داشته ،حالا ورزشی هم از راه رسید
    • شیشتاییا GB ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      کاج کبیر اینواز قائدی هم پرسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه جان اینکه آدم بچگیش طرفدار کی باشه زیاد مهم نیست تا وقتی بتونی انتخاب کنی که به جایی برسی که دیگران طرفدار تو میشن وحتی بزرگتر از کسایی میشی که بچگی طرفدارشون بودی.خودت میشی بزرگ واسطوره واون طرفداری بچگی صرفا میشه یه خاطره ی بچگی مثل باقی کودکانه ها
  • علمدارسینایی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    از روز اول تا حالا از قیافت پیدا بود که یک ادم پولکی هستی وجدیدا هم لقب زیر میزی کرفتی تو دیگه مثل یک مارمولک افتاب پرستی هر جا که بوی پول ببری در جا رنگ عوض میکنی فعلا با این کار امسالت ابرو هر چه لر بردی نکبت لیگ بیست وسوم
  • جهان EE ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    پیشکسوتان لنگ یکی یکی از دنیا رفتند قهرمانی این تیم را در آسیا ندیدند چه رویای شیرینی دارید اما هیچوقت به واقعیت بدل نخواهد شد
    • شیشتاییا GB ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      پیشکسوتان شما هم زنده موندن وسال به سال آه میکشن که چراهیچوقت نه خودشون نه نسلهای بعدشون به گرد پای پرسپولیس تو افتخارات ومحبوبیت هم نرسیدن از روزی که بنای کاج باکمک و زور تیمسارخسروانی وساواک وپهلوی گذاشته شدوفقط به اندازه ی پرکردن روبروی جایگاه می تونستن طرفدار جمع می کردن.چهارجانبه امجدیه مبارکتون .روبرو آماده باش...حمله حملح حمله پرسپولیس کوبنده...
  • م IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    برنده اصلی مذاکره با استقلال استقلال و هوداراش بودم فهمیدن چه خبره در فوتبال
  • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    دیگه دستت برای همه رو شده میدونن چه پول پرست پستی هستی .حتی از چشم خیلی از هوادارای خودتونم افتادی.استقلالی ها که دیگه جای خود دارن ..واقعا لقب آفتاب پرست بازنده خودته فقط ..
  • اکبرمعراجی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    بدجوری به گرد بودن دنیا اعتقاد دارم آقای بیرانوند وحتم دارم امسال بدجوری آسیب خواهید دید واز فوتبال خداحافظی خواهی کرد... آه مظلوم پشت سرتون هست.
    • سینا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      برای طرز فکرت..لهن و گفتارت.. قلب سیاهت.. واقعا متاسفم... یعنی یه فوتبال انقدر ارزش داره که بد کسی رو بخوای؟؟
  • مصطفی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    تمام اهالی فوتبال ایران فهمیدن که تو فقط یه آدم پولکی هستی .از عشق به پرسپولیس حرف نزن که همه بهت خندین و هنوز هم دارن میخندن .بعدش قهرمانی آسیا را بگور خواهی برد مردک.
  • سینا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    بیرانوند جان... یه اشتباه کردی حالا هی داری توجیه میکنی... ایگاش بجای استقلال میگفتی میخوام برم سپاهان.. فولاد.. گل گهر... که پولشون به چاه نفت وصله.. ایگاش میگفتی میرم خارج.. اخه برادر... چی فکر کردی؟ کی برات تصمیم گرفت؟ چرا داداشت اومدمصاحبه کرد که استقلالی هستی؟؟ بابا یه دفعه بگو. اشتباه کردم... معذرت میخوام.. چیزی ازت کم نمیشه.. یه عمر عبادت کردی توی یه لحظه کافر شدی.. تا آخر عمر این. کارت فراموش نمیشه.. نمیدونی اینجا ایرانه؟؟؟ تمام خوبیها فراموش میشه.. ولی یه بدی کنی میشه پیرهن عثمان.. تا عمر داری سرت میزنند..
  • چکش ورزشی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    فک کردی ما استقلالی هستیم با این حرفا گول بخوریم؟
  • کاظم IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    همه اینایی که به اسم پرسپولیسی از بیرانوند بد میگن کیثه ای هستند.دوستان گول نخورید ما پرسپولیسیا تمام قد پشت بیرو هستیم.
  • حسین صادقی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    پرسپولیسی ها مگه توی خواب آرزوشون برآورده بشه.
  • کار بر ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    از خدا خواستی تا پیش از خدا حافظی ار فوتبال قهرمان اسیا شوی؟؟ مگر نمی دانی خداوند یعنی حق وعدالت،، مگر خدا نمی داند به خاطر تیم سوگلی حکومت تیم مردمی استقلال چقدر زیر فشار بی مهری هاست،، مگر تو سینه استقلالیها به جای قلب یه تکه سنگ هست؟؟ خدا نمی بخشد بانی و باعث شرایط استقلال را،.
    • سینا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      خب این حرفات چه ربطی به بیرانوند داره؟ دیگه کارتون از هوچیگری و بهانه جوبی به ناله و نفرین رسیده.. شما استقلالیها تهوع اور شدید... نمیدونم چرا یاد مردمی افتادم که 50ساله امریکارو نفرین میکنند و مرگشو میخوان... شما هم 50ساله ارزوی زمین خوردن و مریضی و تصادف پرسپولیسی هارو میخواهید..چقدر حقیرهستید..
  • عزیز IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    پرسپولیس زیر میزی نمی ده، چون زیر و روی میز براش یکی شده. خودش می بره و میدوزه و به هیچکسی هم پاسخگو نیست. بابت انتقال تو به آنتورب 500 هزار دلار گرفت. بعد تو طلبت رو از این انتقال گرفتی بعد بابت آوردنت 1 میلیون دلار به آنتورب داد. این چه جور معامله ای که سرتا پاش ضرر شد. 500 هزار دلار بگیره بعد یه بخشیش رو بده به بیرانوند بعد بابت خرید دوبارش 1 میلیون دلار بده آنتورب. جالبه اون موقع میگی زیر میزی نمی ده . تو فوتبال ایران خیلی وقت دیگه زیر میزی نمونده و کار از میز گذشته .
  • حسین IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    دروغ کنتور نمیندازه،ضمناً اخلاق و معرفت و یکرنگی به هزار تا قهرمانی آسیا میارزه،میگی نه یک نگاه به زندگی و سرنوشت امثال جهان پهلوان تختی بنداز
  • محمد اس اسی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    بابا مصاحبه این آدم انقدر ارزش نداره وقتمون رو صرف کری خوندن با لنگیها بکنیم،اون دوستمون درست گفت،خدايا روا مدار گدا معتبر شود،گدا گر معتبر شود از خدای خود بی خبر شود
    • امین IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      دمت گرم حرف حساب زدی انشالاه هیچ موقع قهرمان نمیشن این ظالمان روز گار آرزو به گور ببرن قهرمانی آسیا فقط اس اس میتونه تا سه نشه بازی بازی تموم نمیشه
  • امیر رایان IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    عشق فقط استقلال
  • Mohammad IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    بهت قول میدم هیچگاه به آرزوت نمی‌رسی و این درد بسیار بزرگی است ،😂
    • رضا DE ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      اینم مثل کمال بندازنش بیرون گنداشونو رو میکنه منظور از عشق الان تو فوتبال پوله
  • جاوید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    درود غیرت و شرفت که با عشق پرسپولیس را انتخاب کردید. البته با اون کاری که کردی اردوی آنها را به هم ریختگی.
  • شیشتقلاله کبیر و دوچرخه سواره بی رکاب IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    وای وای انقد حال میکنم شیشتقلالیا حسودی میکنن و دارن میترکن از سوزشه زیاد...بیرو هیچوقت پرسپولیس ارتش سرخ رو با یه تیمه دسته دویی عوض نمیکنه...سوزشتون خیلی زیاد شده شیشتقلالیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی