نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دلیل جدایی ستاره پرسپولیس مشخص شد/ آن چیزی که تصور می‌کنی درست نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پرسپولیس به دلایل فنی کمال کامیابی‌نیا را کنار گذاشت.

یکی از جدا شده‌های پرسپولیس در نقل و انتقالاتی کمال کامیابی‌نیا کاپیتان دوم این تیم بود. کمال بعد از ۸ سال بازی برای پرسپولیس و کسب جام‌های مختلف از پرسپولیس جدا و راهی ذوب آهن شد. جدایی کامیابی‌نیا بدون حاشیه نبود و او بعد از ترک پرسپولیس در مصاحبه‌ای از یحیی گل محمدی گلایه کرد. او گفت به جای من رفتند و یک بازیکن ۳۲ ساله را خریدند (اشاره به جذب مسعود ریگی).

اگر یک بازیکن جوان به جای من جذب می‌کردند،آنقدر ناراحت نمی‌شدم. او همچنین کنایه‌ای هم به خرید پریرا زد و اعلام کرد خرید این بازیکن با شائبه‌های زیادی همراه بوده که البته با پاسخ تند مهاجم برزیلی فصل قبل پرسپولیس مواجه شد. یحیی گل محمدی در پاسخ به صحبت‌های جنجالی کامیابی‌نیا گفت: هر بازیکنی که در پرسپولیس و یا هر باشگاهی حتی اگر یک بازی هم انجام داده باشد، قابل احترام است، خصوصاً برخی بازیکنان که سال‌های زیادی در اینجا بودند، ولی اینکه اینجا باشند همه چیز خوب باشد و وقتی بیرون می‌روند حاشیه درست می‌کنند، دور از انصاف است و اتفاق خوبی نبود.

ماندن یک بازیکن در تیم هیچ ربطی به سن و سال ندارد، ما بازیکنانی مثل سیدجلال و کریم باقری را داشتیم که به خاطر کیفیت‌شان سال‌های زیادی در پرسپولیس بودند و اینکه بعضی صحبت‌ها را می‌کنند که فلان بازیکن با ۳۲ سال جذب شد، این موضوع ربطی به سن ندارد و به کیفیت بازیکن ربط دارد و نظر مربی و کادر فنی دارد. ما از کمال تشکر می‌کنیم. او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید، اما صحبت‌هایی که انجام داد خیلی غیرحرفه‌ای بود.

در واقع برخلاف ادعای کامیابی‌نیا که گفته بود به دلایل غیرفنی از پرسپولیس کنار گذاشته شده و چند نفر دوست نداشتند او در پرسپولیس بماند؛دلیل اصلی قرار گرفتن کامیابی‌نیا در لیست مازاد از طرف گل محمدی طور دیگری عنوان شد و یحیی اعلام کرد که این بازیکن به دلیل مسائل فنی از پرسپولیس کنار گذاشته شده است.

مصدومیت‌های پی در پی و افت فنی کمال طی یکی دو سال اخیر مشهود بود و این موضوع را در تعداد بازی‌های این بازیکن در فصل قبل می‌شد فهمید. کمال در خیلی از بازی‌های فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی غایب بود و در سایر بازی‌ها هم کار را از روی نیمکت شروع می‌کرد. با این حال انتظار داشت در پرسپولیس بماند ولی یحیی تصمیم گرفت او را در لیست مازاد قرار دهد.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: شوکه شدم، نمی‌توانم چیزی بگویم/ فوتبال ایران را یک سال تعطیل کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی