نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
توافق پرسپولیس با گلر برزیلی/ دروازه‌بان چاپکوئنسه در راه تهران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی در جذب دروازه‌بان چاپکوئنسه، با یک دروازه‌بان از سری B این کشور وارد مذاکره شده است.

باشگاه پرسپولیس در ادامه مذاکرات خود با دروازه‌بانان زیر ۲۳ سال خارجی، این بار با یک دروازه‌بان ۱۹ ساله برزیلی به توافق رسیده است. سرخپوشان در حالی که هفته گذشته تا آستانه توافق نهایی با دروازه‌بان دوم تیم چاپکوئنسه برزیل پیش رفته بودند، به دلیل رقم درخواستی حدود ۳۰۰ هزار دلاری باشگاه برزیلی برای صدور رضایت‌نامه، از جذب این بازیکن صرف‌نظر کردند و به سراغ یک گزینه دیگر رفتند.

در این مرحله باشگاه پرسپولیس با ننکا میگوئل جونیور دروازه‌بان ۱۹ ساله تیم لوندرینا در سری B برزیل وارد مذاکره شده و ظاهراً به توافق نهایی نیز نزدیک شده است.

باشگاه برزیلی برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن خواستار مبلغی حدود ۱۰۰ هزار دلار شده و قرارداد این بازیکن هم حدود ۱۱۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. مدیران باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با باشگاه برزیلی هستند تا در صورت توافق نهایی، میگوئل جونیور به‌زودی راهی ایران شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    هرچه دروازه بان در لیگ بود کیسه گرفتند هرچه مهاجم بود سپاهان گرفتند و هرچه هافبک بود تراکتور گرفتند درویش هم داشتند زیارت و تماشا میکردند بازیکنان خوب برزیلی که حتی به آسیا هم نمی آیند چه رسد بعنوان ذخیره پرسپولیس !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی