نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
محرومیت به دلیل ادعای جنجالی علیه پرسپولیس!/ اولین حکم کمیته انضباطی در لیگ بیست و سوم صادر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در لیگ بیست و سوم صادر شد.

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل اظهاراتش علیه داور مسابقه پس از بازی مقابل پرسپولیس با صدور دستور موقت از همراهی تیم خود محروم شد.

وی ۴۸ ساعت فرصت دارد از اتهام انتسابی دفاع کند.

دیدار پرسپولیس - آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید. حسینی بعد از این بازی مدعی شد گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: واکنش گل‌محمدی به ادعای جنجالی علیه پرسپولیس؛ شوکه شدم!/ دوست داشتم این اتفاق می‌افتاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آریا US ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    انگار هر سال برای قهرمانی میجنگن😂😅 سیستمی که تا قبل از گل اول بازی میکردن؛ هفت؛ دو؛ یک بود!! انتظار داشتن که بازی رو هم با اختلاف ۳ گل ببرن😂
  • اس اس.تیم مردمی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    هههههههههه. هههههههه. ههههههه
  • سینا IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    خدا کنه تا اخر با مربیان و کادر فنی و همچنین پیسکسوتان هوچیگر و بهانه جو.. برخورد شدید بشه.. ضمنا با بازیکنانی که به هر سوت داور بهش حمله میکنند و داور رو تحت فشار قرار میدن برخورد شدید بشه.. بازیکنان انقدر عادت کردند که حتی توی دیدارهای ملی و فرامرزی به سمت داور حمله می‌کنند و ابروی ایران رو میبرند.. هم جریمه کنید بخاطر خودتون.... هم محروم بخاطر هواداران..
  • سپاهان IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    حمایت ها ازتیم ... شروع شد
  • اس اس IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    یک جام قلابی دیگه آماده کنید
  • دامون IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    دوباره رسیدیم به تز و آنتی تز.کمیته انضباطی, سازمان لیگ,فدراسیون فوتبال و بقیه ارکان به خاطر فوتبال و کمک به اون بوجود اومدن نه فوتبال به خاطر اونها. این محصولات فوتبال تو ایران شدند بلای جان فوتبال.اگرچه با نظر مجتبی حسینی مخالفم ولی اعتراض به تصمیم داور چرا باید جریمه داشته باشه؟بدتر از تصمیم محرومیت حسینی, رفتار منفعلانه باشگاه آلومنیوم اراک بوده, به جای اینکه خیلی محکم کنار مربیشون بایستند با یک اعتراض از سر رفع تکلیف خودشونو کنار کشیدن.اینهایی که احضار و محرومیت براشون صادر شده همه بی مورد بوده و اگه عاقل باشند نباید برن و بقیه تیمها,بازیکنان و مربیان هم باید پشت هم اینها بایستند. پشت این تصمیمات به ظاهر ساده اهداف بزرگتری وجود داره که از ارکان تیمها رباتهایی بسازن که فقط از تاج و شرکا حمایت و تمجید کنند تا آقایون کارهاشونو پیش ببرند. همون اتفاق عجیبی که بعد از انتخاب قلعه نوعی افتاد و همه مربیان و بازیکنان شدن مجیزگوی سرمربی تیم ملی, خلاف روند همیشه که هیچ سرمربی تیم ملی حمایت حداکثری جامعه فوتبال رو نداشت.
  • مهدی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    هر کس بر علیه تیم حکومتی حرف بزنه ، این عاقبتشه
    • دامون IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      مگه علیه هوچیهای همیشه نالان صحبت کرده؟فکر میکردم به داوری نقد داشته
  • ناشناس IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    فصل قبل گل محمدی فوتبال ایران رو لجن دانست اما محروم نشد به خاطر اعتراض به اشتباهات داوری محروم کردن این بی عدالتی است
    • دامون IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      کل تیم شما شبانه روز دارن ناله و توهین میکنند.چه کف خیابون چه فضای مجازی.اگه قرار به محرومیت بود که نه فرهاد مجیدی نه ساپینتو، نه بازیکنانتون الان دوران محرومیتشونو سپری میکردند.از پس غر بیخود زدید و ناله کردید همه دعا میکنن زودتر منحل شید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی