نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
مورایس: به مدیریت ستاره‌ها عادت دارم/ برد مقابل تراکتور ساده نبود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که به مدیریت بازیکنان بزرگ عادت دارد.

ژوزه مورایس پس از برتری ۳ بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل تراکتور تبریز در هفته اول لیگ برتر، گفت: بازی زیبایی بود. البته که فقط سپاهان  تیم خوبی نیست و تراکتور هم تیم خوب و قابل احترامی است. همانطور که در نشست خبری قبلی اشاره کردم، کنجکاو بودم ببینم لیگ چطور شروع می شود و با برد شروع شد.

وی افزود: همیشه شروع با برد خوب است. تلاش بازیکنان خیلی خوب بود. تلاش زیادی برای ارتقا و یکسری موضوعات داریم. بابت عملکرد خوبی که ارائه‌اش ساده نبود، تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان گفت: دو صحبت با هواداران دارم. بابت هواداران خوبی که داریم و این اتحاد و دلبستگی که از خودشان نشان دادند خیلی از آنها تشکر می‌کنم. ما به این موضوع (حمایت هواداران) نیاز داریم و خیلی به آن افتخار می‌کنم. دومین مسئله اینکه هنوز با بازیکنان صحبت نکرده‌ام و نمی دانم با صحبتی که انجام می‌دهم موافق هستند یا خیر اما فکر کنم موافق هستند. می‌خواهم این پیروزی را به دو خبرنگار اصفهانی که چندی پیش در تصادف جانشان را از دست دادند، تقدیم کنم.

مورایس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدیریت ستاره‌های سپاهان را سخت قلمداد کرد، گفت: به مدیریت چنین بازیکنانی عادت دارم. خوشحالم که اسم ستاره را آوردید و این حقیقت است. آنها ستاره‌های من هستند ولی اگر به سوابقم در تیم‌هایی قبلاً در آنها کار کردم، بازگردید درباره بازیکنان بزرگی که مدیریت می‌کردم چیزی نیست که بخواهم صحبت کنم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: فکر می‌کنم  همه چیز  در تیم به کیفیت یک رهبر باز می‌گردد که اجازه بدهد که رهبری کند. ما همه انسانیم و مربی باید یک مربی رهبر باشد و بتواند تیم را مدیریت کند. مسئله دیگر این است که  بازیکنان فوق العاده خوبی داریم.  همیشه ساده نیست که بخواهیم اینها را مدیریت یا کنترل کنیم ولی  قرار است خودشان کار ما را ساده‌تر می‌کنند.

مورایس تصریح کرد: بازیکنانی را که جذب می‌کنیم  تنها به خاطر کیفیت‌شان نیست بلکه به عنوان یک شخصیت با آنها کار می‌کنیم. آنها از نظر شخصیتی فوق العاده‌ هستند. البته  همه انسانیم و فکر می‌کنم خیلی خوشحالم در کنار شما و اینجا هستم که بتوانم کمک کنم.

مورایس  در خصوص نگرش خود پیرامون به کارگیری بازیکنان جوان سپاهان عنوان کرد: بگذارید با ارشیا سرشوق صحبتم را شروع کنم. بازیکنی که با ما کار می‌کرد و کیفیت خوبی داشت. به نظر من کیفیت راضی کننده‌ای داشت و خوشحالم بابت زمانی که توانست به دست بیاورد و خودش را نشان بدهد. برای بازیکن  جوان شاید کمی سخت‌ باشد در چنین مسابقه‌ای، کنار بازیکنان بزرگ، عملکرد خودش را نشان دهد اما در این مسیر و بر اساس تفکراتی که داشتیم پا گذاشتیم. ارشیا هر چه بیشتر بازی کند کیفیت و ظرفیت بزرگتری از خودش نشان می‌دهد. امیدوارم در بازی‌های بیشتری شرکت کند. ارشیا یک بازیکن با کیفیت در آکادمی ما است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محسن IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    به نظر من فدراسیون باید کل تیم های لیگ مجبور کنه از چمن هیبریدی مثل کشور قطر استفاده کنن آخه این چه زمینی بود به عنوان یه پرسپولیسی پیشنهاد میکنم سپاهان حداقل پول یکی از بازیکنان های زیادی که گرفته خرج چمن کنه ومتخصص های خارجی بیاره تا عرض دو روز چمن را براشون تغییر بدن
    • فقط سپاهان اصفهان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      سپاهان همه چی داره مدیر حرفه ای وموفقی داره،،، بازیکنان حرفه ای و موفق،، دراصل مجوز حرفه ای داره فقط یک مفتش کم داشت که خداراشکر اونم به جمع ایشالا اضافه بشه تا چمن هیبریدی،،،، خخخخخ
  • حسین DE ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    بازیکنای شما تو زمینهای خاکی زیاد بازی کردن معلوم بود ...برو زمینو درست کن والا بقیه شهرها نتیجه نمیگیری زیاد مغرور نباش هنوز راه زیادی داری ...پارسال یادت رفت دهنت بسته مانده بود اصلا حرفم نمیزدی؟
  • رضا IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    والا کاش یحیی یاد بگیره از همه بازیکنا بازی بگیره تا همه راضی باشن و رو فرم ن این ک تعویضش دقیقه هشتاد باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی