نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تصمیم غیرمنتظره؛ منصوریان کاندیدای حضور در مجلس شد
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در جریان بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی ووشو شهربانو منصوریان در مورد شرایط اردویی صحبت کرد.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش صبح امروز با حضور در آکادمی ملی ووشو از تمرینات ملی پوشان ایران در مسیر آماده سازی برای بازی‌های آسیایی هانگژو دیدار کرد.

شهربانو منصوریان، کاپیتان تیم ملی ووشوی زنان ایران در جریان این بازدید گفت: دوست دارم بیایید و از خوابگاه های ما دیدن کنید. تشکر می‌کنم از اینکه سر تمرینات حاضر شدید. تعداد بچه‌ها را می‌بینید و ما همیشه با همین تعداد ورزشکار در حال تمرین هستیم. اگر چه در زمان ریاست مهدی علی نژاد او با کمک شرکت نفت توانست این خوابگاه ها را برای ما ایجاد کند. برای همین هم ما امروز این سالن ووشو را به برکت علی نژاد داریم. امیر صدیقی در این چند سال واقعاً زحمت کشیده است و با هزار بدبختی زمانی که مربی تیم جوان بودم، تیم را اعزام کردند. تا روز آخر ما نمی‌دانستیم تیم به مسابقات جهانی اندونزی اعزام می‌شود یا نه. در هر سکو باید دو نفر تمرین کنند و این واقعاً سخت است.

وی ادامه داد: چرا در ووشو چینی ها از ما جلوتر هستند برای این است که سالن تالو وساندا جداگانه دارند اما متاسفانه ما دارای چنین امکاناتی نیستیم. زمین های زیادی در اینجا وجود دارد اما آن را در اختیار ما نمی گذارند تا بتوانیم سالن راه اندازی کنیم. حتی برای صرف غذا هم باید خسته و کوفته مسافت زیادی را برویم و تمام این موضوعات درد و رنج های است که آنها را به شما انتقال می دهیم.

ملی پوش ساندا تصریح کرد: همیشه هر نماینده ای که به اینجا آمده ما این موارد را به آنها انتقال دادیم اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. برای بازدید به سالن فدراسیون کشتی رفتم و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون حرف جالبی به ما زد با این مضمون که بچه ها چهار ساعت تمرین می کنید اما در عوض چهل ساعت در اینجا هستند. معتقدیم چند روزی که در اردو حضور دارند باید ذهنشان آرام باشد. مشخص است هنگامی که برای ملی‌پوشان خوابگاه و استخر زده است و همه چیز برایشام فراهم شده به نتایج خوبی دست پیدا کند. 

وی گفت: ما تلاش کرده ایم تا در بازی های آسیایی به نتیجه خوبی برسیم. به طوری که تاکنون هم در میان فدراسیون های دیگر بهترین بوده ایم و شک نداشته باشید اگر امکانات بهتری به ما داده شود نتایج بهتری هم کسب خواهیم کرد. فدراسیون بدون حمایت شما نمی‌تواند شرایط را بهتر کند. از شما می‌خواهم این اتفاق برای ووشو بیفتد و ما یک سالن و غذاخوری خوب داشته باشیم. باید چهار پنج نفر در یک اتفاق بمانیم و همانجا غذا بخوریم و استراحت کنیم و خواهش می‌کنم به خوابگاه‌های ما سر بزنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • طاها IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    مجلس جای افراد کاردان و سیاسی است
    • شهروند IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      کاملا موافقم. اما اگر خانم منصوری و هر شهروند دیگری عملکرد نماینده های مجلس رو رصد کرده باشه قطعا به خودش حق میده که هیچی از این نماینده ها کم نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی