نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
راهکار آقای‌گل محبوب پرسپولیس برای مهاجم جدید؛ خودت را درگیر رسانه‌ها و فضای مجازی نکن!/ بی‌شک نمی‌توانیم با عربستانی‌ها رقابت کنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فرشاد پیوس ستاره پیشین خط حمله پرسپولیس خطاب به شهاب زاهدی گفت: او نباید خیلی به خودش فشار بیاورد یا ذهنش را درگیر فضای مجازی و رسانه‌ها کند. این نکته بسیار مهم است که یک مهاجم باید بار روانی را از روی دوش خودش بردارد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. شهاب زاهدی مهاجم تازه وارد پرسپولیس در اولین هفته لیگ بیست و سوم خیلی تلاش کرد که بتواند دروازه حریف را باز کند اما موفق به این کار نشد.

فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس دررابطه با بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک به خبرورزشی گفت: بازی اول لیگ همیشه برای همه تیم‌ها و بازیکنان سخت بوده است. تیم‌ها شناختی از یکدیگر ندارند و تازه هم از بدنسازی پیش فصل خلاص شده اند، براین اساس کمی‌به مشکل می‌خورند و این امری طبیعی است. آلومینیوم اراک با هدف مشخصی به تهران آمده بود و می‌خواست یک تساوی بگیرد. با این حال پرسپولیس در دقیقه ۳۸ به گل رسید و به پیروزی دست یافت که در مسابقه اول لیگ بسیار حائز اهمیت است.

وی در خصوص ناکامی‌شهاب زاهدی مهاجم جدید پرسپولیس در زدن گل نیز خاطرنشان کرد: به نظر من مشکل شهاب زاهدی با زدن اولین گل برای پرسپولیس حل خواهد شد. او نباید خیلی به خودش فشار بیاورد یا ذهنش را درگیر فضای مجازی و رسانه‌ها کند. این نکته بسیار مهم است که یک مهاجم باید بار روانی را از روی دوش خودش بردارد. شهاب زاهدی چپ پاست و شوت‌های خوبی هم می‌زند. او می‌تواند گل‌های زیادی در ترکیب پرسپولیس بزند و فقط کافی است آرامش داشته باشد و مترصد فرصت مناسب بماند. با زدن یک گل همه چیز روی روال خواهد افتاد.

آقای گل سابق پرسپولیس اشاره‌ای هم به کمبود مهاجم در این تیم کرد و افزود: آنچه مشخص است کمبود مهاجم در تیم پرسپولیس است. این تیم همان طور که یحیی گل محمدی گفته است با کمبود مهاجم گلزن مواجه است اما نیاز به خرید مهاجم ششدانگ دارد. مهاجمی در سطح لئاندرو پریرا به کار پرسپولیس نمی‌آید به ویژه آن که این تیم باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. باید فرواردی خریداری شود که بسیار کیفیت بالاتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشد که البته می‌دانیم کار سختی است.

راهکار آقای‌گل محبوب پرسپولیس برای مهاجم جدید؛ خودت را درگیر رسانه‌ها و فضای مجازی نکن!/ بی‌شک نمی‌توانیم با عربستانی‌ها رقابت کنیم

فرشاد پیوس ادامه داد: شما به عربستانی‌ها نگاه می‌کنید و می‌بینید کریستیانو رونالدو را خریده اند که شاید پا به سن گذاشته و کمی‌از کیفیت سابق او کاسته شده است اما کریم بنزما همین سال گذشته توپ طلا گرفت. به نظر می‌رسد نگاه عربستانی‌ها جدای از تبلیغات لیگ خودشان به کسب قهرمانی‌های متوالی در لیگ قهرمانان آسیاست. ضمن آن که حضور این ستاره‌ها به رشد و پیشرفت فنی جوانان فوتبالیست عربستانی هم کمک زیادی می‌کند. شکی وجود ندارد که ما نمی‌توانیم با تیم‌های پولدار عربستانی رقابت کنیم اما حداقل باید مراقب باشیم که هر جنس بنجُلی را به جای بازیکن خارجی نخریم. اگر قرار است یک مهاجم خارجی بیاید و در طول نیم یا حتی یک فصل فقط یک گل بزند و برود، بهتر است به مهاجمان جوان و با استعداد ایرانی بها بدهیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد صحنه مشکوک گلزنی علی نعمتی به آلومینیوم اراک و اعتراض مجتبی حسینی و دست اندرکاران تیم رقیب به آفساید بودن این گل نیز تصریح کرد: واقعا نمی‌توانم نظری در این خصوص بدهم. بهتر است قضاوت را به کارشناسان داوری واگذار کنیم و ببینیم نظر آنها چیست. با این وجود من معتقدم پرسپولیس اگر دقیقه ۳۸ هم به گل نمی‌رسید باز می‌توانست در ادامه بازی دروازه آلومینیوم را باز کند. آلومینیوم اراک تیم خوب و قابل احترامی‌است اما پرسپولیس هم مدافع عنوان قهرمانی است و در حال حاضر بهترین تیم ایران است که در خانه خودش مقابل هر تیمی‌دنبال برد و سه امتیاز است.

فرشاد پیوس همچنین اظهارداشت: شاید نکته منفی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک غیبت تماشاگران بود. ورزشگاه و سکوهای خالی واقعا توی ذوق می‌زد و امیدوارم مسئولان امر هر چه زودتر نسبت به بازسازی استادیوم آزادی اقدام کنند. چند سالی می‌شود که می‌شنویم استادیوم آزادی فرسوده شده یا ادوات آن پوسیده است اما در عمل اراده و عزم جدی برای بازسازی و مرمت این استادیوم قدیمی دیده نمی‌شود یا اینکه کارها بسیار کُند پیش می‌رود. پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. آیا قرار است در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی‌های این تیم بدون تماشاگر برگزار شود؟! بهتر است واقع بین باشیم و هرچه زودتر در اسرع وقت نسبت به بازسازی استادیوم آزادی اقدامات لازم را انجام دهیم. در غیر این صورت خطر از دست دادن امتیاز میزبانی پرسپولیس در این رقابت‌ها نیز وجود دارد.

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ در پایان گفت: به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم بازی اول این تیم با برتری و ۳ امتیاز به پایان رسید. شاید برخی‌ها بگویند که پرسپولیس مثل همیشه نبود اما مهم پیروزی است و از آن گذشته فراموش نباید کنیم که لیگ تازه آغاز شده است. من مطمئن هستم همین تیم با همین نفرات و کادرفنی باز شانس اول قهرمانی در لیگ برترو حتی جام حذفی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    مخلص آقا فرشاد آقای گل ولی شهاب دو ماست ن چپ پا
  • کیان IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    پرسپولیس در آسیا همیشه با کمبود بازیکن و بویژه مهاجم خوب روبرو است جای یک پیوس و یک محرمی در پرسپولیس واقعا خالی است !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی