نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۱ |
۲
استقلال در هفته اول لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با احترام به سپاهان که برد بسیار ارزشمندی مقابل تراکتور کسب کرد، «تیم هفته» ما استقلال است.

آبی‌ها در گرمای ۴۸ درجه آبادان سه گل زدند و به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند. کار ذوب‌آهن هم البته خیلی ارزشمند بود. آن‌ها ملوان را در خود انزلی بردند تا نشان بدهند که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

گل‌گهر هم سه گل به فولاد منصوریان زد و کارش ارزشمند بود اما با احترام به همه این تیم‌ها، استقلال را باید بهترین تیم هفته اول مسابقات قلمداد کرد.

مربی هفته: مورایس (سپاهان)

با احترام به محمد ربیعی، جواد نکونام و اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر انتخاب خبرورزشی برای مربی هفته مورایس است. او تیم پرمهره تراکتور را که البته بد بسته شده راحت شکست داد و سپاهان را از همین ابتدا به عنوان یک مدعی مطرح کرد.

بازیکن هفته: رضا شکاری (سپاهان)

در روز برد پرگل سپاهان، رضا شکاری خرید جدید این تیم یک گل زد و یک پاس گل داد تا مایه‌های خود را نشان بدهد. فراموش نکنیم که اکثر بازیکنان جدید تیم‌ها در هفته اول خوب کار نکردند مثل شهاب زاهدی و کنعانی‌زادگان در پرسپولیس. البته انصافا ابوالفضل جلالی هم می‌توانست عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص بدهد.

بهترین‌های هفته اول لیگ/ چه نکو استقلالی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • این اس اس منه .... IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    درصورت رعایت بازی جوانمردانه و عدم دخالت دستهای مافیایی ، لیگ امسال برای جوانهاست امسال قهرمان لیگ هم برای تیمهای جوانتر خواهد بود نه با مربیان بهتر یا بازیکنان گرانتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی