نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بازیکنان استقلال: مخصوصاً ما را از جایی آوردند که فحش بخوریم/ مدیر استقلال نمی‌خواست بازیکنان به ورزشگاه بروند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیروزی ارزشمند خارج از خانه استقلال مقابل صنعت نفت با اتفاقات حاشیه‌ای عجیبی  همراه شد.

کاروان استقلال پنجشنبه شب هنگام حضور در ورزشگاه تختی آبادان با دردسر بسیار بزرگی مواجه شد که اگر رفتار حرفه‌ای جواد نکونام وتلاش نیروهای پلیس نبود، می‌توانست اتفاقات فوق العاده تلخی را برای بازیکنان این تیم رقم بزند. ماجراهایی که آبی پوشان را به شدت ناراحت کرد و آنها این انتقاد را مطرح می‌کردند که چرا سازمان لیگ قبل از شروع بازی‌ها به نحوه ورود و محل عبور بازیکنان به ویژه نفرات تیم مهمان وسواس ویژه نشان نمی‌دهد؟

متوقف کردن اتوبوس

اتوبوس استقلال حداقل ۱۰ دقیقه زودتر از ماشین صنعت نفت به سمت ورزشگاه راه افتاد و پلیس هم آبی پوشان را اسکورت می‌کرد اما با این وجود گروهی از تماشاگران قبل از دیدن استقلالی‌ها به استادیوم تختی آبادان، راه اتوبوس آنها را بستند و ماشین برای دقایق کوتاهی متوقف شد! اتفاقی که تعجب بازیکنان و مربیان استقلال را در پی داشت و آنها نگران بودند مبادا دیرتر به استادیوم برسند. البته نیروی انتظامی وارد عمل شد و اجازه نداد هواداران وارد اتوبوس استقلال شوند. مسیر هم توسط پلیس برای آنها بازگشایی شد اما همین تاخیر موجب شد تا اتوبوس هر دو تیم تقریباً به فاصله کمی وارد ورزشگاه شود.

حمله با فحش و هتاکی

استقلالی‌ها تصور می‌کردند با رسیدن به ورزشگاه همه چیز تمام شده و دیگر مسئله خاصی به وجود نخواهد آمد. آنها قبل از ورود به استادیوم ازدحام تماشاگران را دیدند که برای رساندن خود به داخل تکاپو می‌کردند و در واقع دردسر اصلی استقلال پس از ورود به محوطه استادیوم آغاز شد. محلی که برای عبور بازیکنان استقلال و رسیدن آنها به رختکن در نظر گرفته شد، به گونه‌ای بود که آنها باید مسافت قابل ملاحظه‌ای را در تیررس تماشاگران قرار می‌گرفتند و همین مسئله موجب شد گروهی از تماشاگر نماها با الفاظ رکیک بازیکنان استقلال را مورد خطاب بدهند و این مسئله به شدت باعث ناراحتی شاگردان جواد نکونام شد.

پیاده نشوید!

علی سامره مدیر تیم استقلال بلافاصله پس از اینکه متوجه مسیر شد، به بازیکنان تاکید کرد هیچکس پیاده نشود چون جدا از بحث هتاکی، احتمال دارد به سمت آنها چیزی هم پرتاب شده و موجب مصدومیت بازیکنان شود. استقلالی‌ها چند دقیقه در داخل اتوبوس ماندند و از ماشین پیاده نشدند ولی تماشاگر نماها هم انگیزه خود را از دست نداده و همچنان مشغول به کار خودشان بودند! سرانجام جواد نکونام وارد عمل شد و با تاکید بر اینکه اگر در اتوبوس بمانند فرصت تعویض لباس و گرم کردن مناسب را از دست خواهند داد، خودش برای پیاده شدن از ماشین پیشقدم شد تا بتواند بازیکنان خود را هم از محل عبور بدهد. سرمربی استقلال پیاده شد و با وجود رفتار نامناسب برخی تماشاگران، با آنها بسیار محترمانه برخورد کرد. همین حرکت نکونام فضا را تا حدی آرام کرد و از موج فحاشی‌ها کاسته شد. پلیس هم به کمک  استقلالی‌ها آمد و در نهایت بازیکنان بدون اینکه مضروب شوند، به رختکن رسیدند اما از فحاشی‌ها بسیار ناراحت بودند.

چرا تایید شد؟

بازیکنان استقلال قبل و پس از پایان مسابقه از تایید شدن شرایط ورزشگاه تختی آبادان به شدت ناراحت بودند و تاکید داشتند سازمان لیگ چگونه این استادیوم را تایید کرده است چون عملاً مسیر ورودی تیم استقلال به عنوان مهمان این بازی کاملا مخاطره آمیز بود! استقلالی‌ها همچنین به در دسترس نبودن محوطه میکسد زون نیز اشاره می‌کردند و برخی از عوامل برگزاری مسابقه که غیر بومی بودند هم  حتی آب خوردن هم در کنار زمین  پیدا نمی‌کردند!

تجمع دوباره و تاخیر پرواز

کاروان استقلال پس از پایان مسابقه و هنگام عزیمت به تهران هم دچار مشکل مشابهی شد و تجمع گروهی از تماشاگران مقابل اتوبوس آنها باعث آن گردید که حدوداً ۴۰ دقیقه دیرتر از برنامه زمانبندی شده به فرودگاه برسند. آنها در نهایت از آبادان پریدند و حوالی ساعت ۳ بامداد روز جمعه در حالی به تهران رسیدند که از پیروزی خارج از خانه خود فوق العاده خوشحال بودند اما اتفاقات قبل از بازی آنها را واقعاً ناراحت کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • استقلال کبیر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    عوضش ما هم با سه تا گل جواب فحاشی اون مهمان نوازها رو دادیم💙💪
    • حسین IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      واقعا بایستی حداقل نفت آبادان ۱۰جلسه از وجود تماشاگر محروم شود یعنی چه فحاشی می کنند خوبه اینها بروند تهران وفحش بشنوند
    • عادل IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      ای کاش صنعت نفت کلا منحل شود متاسفانه امثال ویسی حالا سکوت کرده اند واز تمدن ۲۵۰۰۰ساله خبری نیست تماشاگران هتاک وبی تربیت باید شناسایی شوند وبرای همیشه محروم شوند متاسفم براتون طرفداران نفت آبادان
  • رضا US ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    آقای ویسی نظری ندارن؟؟ فرهنگ ۲۵۰۰ ساله و اینا؟؟
  • ناشناس IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    مختص صنعت نفت نیست مگر ساپینتو رو بعد کارت قرمز از مسیری نبردن که هوادارای پرسپولیس به طرفش اب و یخ پرتاب کردن تمدن ۲۵۰۰ ساله از پایتخت تا سایر نقاط خودنمایی می کنه
  • آبودان برزیلته IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    مدیران و دلسوزان فوتبال آبودان لطفا لطفا هرچه زودتر این افراد ناهنجار چسبیده به فوتبال رو از اطراف صنعت نفت دور کنند که مردم و هواداران سایر تیمها از آبودان مهد فوتبال انتظار زیادتری دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی