نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
۳ |
۴
حساب ویژه مردلالیگایی روی گیتاریست استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر ارسلان مطهری گرچه یک گل برای استقلال زد اما سهم بزرگی در برد این تیم مقابل میزبان جنوبی اش داشت.

هوای گرم و شرجی آبادان، اوضاع برهم ریخته تیم استقلال طی سه ماه گذشته، عدم جذب بازیکنان مورد نیاز سرمربی تازه وارد استقلال و جدا شدن تعدادی از مهره‌های این تیم، همه و همه باعث شد تا بسیاری تصور کنند استقلال در فاز هجومی به مشکل بر می‌خورد اما برد ۳ بر صفر این تیم آن هم در خانه حریف اعتبار دوباره‌ای به وضعیت استقلال در لیگ برتر بخشید.

اما آنچه در این میان شاید کمتر مورد توجه طرفداران استقلال قرار گرفت تلاش بی‌وقفه امیر ارسلان مطهری در خط حمله بود. مهاجم گرمساری تیم استقلال که فصل گذشته نیز نتوانست آنچنان که باید و شاید برای تیمش گلزنی کند همواره یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان استقلال در خط حمله بود.

بسیاری از کارشناسان بر این اعتقاد بودند که گل‌های محمد محبی و مهدی قایدی (۲۲ گل) در فصل گذشته به خاطر دوندگی بالای مطهری در خط دفاع حریفان بوده که باعث برهم ریخته شدن تمرکز آنها می‌شد. مطهری علاوه بر تاثیرگذاری روی گل اول استقلال که آرش رضاوند آن را به ثمر رساند یک گل هم برای تیمش زد تا مشخص کند تا چه اندازه با انگیزه است و می‌خواهد جای خالی محبی و قایدی در استقلال احساس نشود. ارسلان مطهری روی گل سوم استقلال هم نقش اصلی داشت که باعث شد در آشفتگی خط دفاعی تیم صنعت نفت صالح حردانی روی پاس همین بازیکن گلزنی کند.

در واقع امیر ارسلان مطهری یکی از اثرگذارترین بازیکنان استقلال در کنار سید ابوالفضل جلالی بود که او نیز در دیدار مقابل صنعت نفت تاثیر زیادی در به ثمر رسیدن گل‌های اول و دوم استقلال داشت.

گیتاریست استقلال که فصل گذشته ۴ بار موفق به گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر شده بود حالا اولین گلش را در اولین هفته به ثمر رساند تا احتمالاً استارت قدرتمندانه‌ای برای حضورش در رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم زده باشد. ضمن اینکه او با این میزان از آمادگی به مرد لالیگایی کادر فنی تیمش (جواد نکونام) هم پیام مهمی داد که نگران جای خالی قایدی و محبی نباشد. مطهری در دقیقه ۸۱ بازی جای خود را به آرمان رمضانی داد تا احتمال برای بازی بعدی استراحت کند.

یادآور می شود؛ مطهری فصل گذشته در دیدار مقابل پرسپولیس(دربی رفت که ۲-۲ شد)، سپاهان، ملوان و نساجی مازندران (هر سه بازی در دور برگشت) موفق به گلزنی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۲ IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    پنجاه میلیارد هر فصل از کیسه میگیره میخوای حساب روش باز نشه؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی