نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
قهرمان جدید برای جام‌جهانی زنان/ ۴ تیم نیمه‌نهایی مشخص شدند؛ ۳ اروپایی و یکی از میزبان‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله یک‌چهارم جام‌جهانی زنان ۲۰۲۳ در حالی پایان یافت که هیچ‌کدام از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی سابقه کسب جام را نداشته‌اند.

پس از اتمام مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی زنان ۲۰۲۳ که به طور مشترک در استرالیا و نیوزیلند برگزار می‌شود، ۴ تیم نهایی را شناختیم.

نکته جالب این که در این دوره هر ۴ تیمی که سابقه قهرمانی داشتند در راهیابی به نیمه‌نهایی ناکام بودند. آمریکا که با ۴ قهرمانی پرافتخارترین تیم است در یک‌هشتم نهایی مقابل سوئد در ضربات‌پنالتی شکست خورد و کنار رفت، آلمان در مرحله گروهی حذف شد تا ناکام بزرگ لقب بگیرد، نروژ در یک‌هشتم نهایی مقابل ژاپن شکست خورد و خود ژاپن هم که مثل نروژ یک مرتبه قهرمان شده در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل سوئد مغلوب شد. در واقع سوئد ۲ قهرمان را شکست داد و به اسپانیا رسید.

در مرحله نیمه‌نهایی اسپانیا به مصاف سوئد خواهد رفت و استرالیا مقابل انگلیس قرار می‌گیرد. پیشرفت شیرزن‌های انگلیس در سال‌های اخیر ستودنی بوده و این تیم سال گذشته قهرمان جام ملت‌های اروپای زنان شد.

اما شگفتی‌ساز این دوره استرالیا بوده که با وجود میزبانی کسی تصور نمی‌کرد تا این مرحله پیش بیاید و حالا نبردی سخت مقابل انگلیس خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی