نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
۱۰ |
۰
رقم واقعی رضایت‌نامه ستاره سپاهان مشخص شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقم رضایت‌نامه دروازه‌بان سپاهان که از سوی این باشگاه اعلام شده با ابهاماتی مواجه شده است.

دائمی شدن انتقال پیام نیازمند از پورتیموننزه به سپاهان از همان روز نخست ابهامات زیادی به همراه داشت. در همان ساعات ابتدایی رسمی شدن این انتقال بود که یک رسانه پرتغالی از رقم یک میلیون یورویی رضایت‌نامه پیام نیازمند خبر دادند؛ خبری که واکنش باشگاه سپاهان را به همراه داشت.

باشگاه سپاهان در واکنش به خبر رضایت‌نامه یک میلیون یورویی انتقال پیام نیازمند از پورتیموننزه، اسنادی منتشر کرد که نشان دهنده رقم ۲۵۰ هزار یورویی این انتقال بود اما اخیرا دوباره شائبه‌ای درباره رقم نهایی این انتقال به وجود آمده است.

یکی از اسنادی که باشگاه سپاهان منتشر کرده، دو مرحله پرداخت ۲۵۰ هزار یورویی به باشگاه پورتیموننزه به ثبت رسیده است. به همین دلیل، این سوال به وجود آمده است که اگر رقم رضایت‌نامه نیازمند ۲۵۰ هزار یورو بوده، چرا ۵۰۰ هزار یورو به حساب پورتیموننزه پرداخت شده است؟

پیگیری‌ها در این رابطه نشان می‌دهد که باشگاه سپاهان، پرداخت اول در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) را برای تسویه حساب یک فصل حضور قرضی نیازمند در جمع طلایی پوشان به باشگاه پورتیموننزه داده است و پرداختی دوم به تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) که در زمان انتشار سند هنوز سررسید نشده بود، مربوط به رضایت‌نامه انتقال دائمی نیازمند از باشگاه پرتغالی می‌شود. در نتیجه باشگاه سپاهان همان رقم ۲۵۰ هزار یورو را بابت انتقال دائمی نیازمند به پورتیموننزه پرداخت کرده است.

باشگاه سپاهان در حال حاضر به جز قرارداد دو بازیکن، قرارداد تمام بازیکنان و مربیانش را در سازمان لیگ فوتبال به ثبت رسانده‌ است. عیسی آل‌کثیر و برایان دابو، دو بازیکنی هستند که قراردادهای‌شان به خاطر پر شدن سقف بودجه باشگاه سپاهان ثبت نشده که این باشگاه در حال مذاکره برای تعدیل قرارداد این دو بازیکن است تا بتواند آن‌ها را هم در جمع طلایی‌پوشان لیگ بیست و سوم داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ف دال IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    درود؛ این‌و کسی بهتون می‌گه که بیشتر از دو دهه‌ست سعادت داشته با اصفهونی‌های عزیز وصلت کنه و بارها و بارها نون و نمک‌شون رو خورده و قدر محبت‌هاشون رو هم می‌دونه. این که در مورد خست اصفهونی‌ها ضرب‌المثل‌ها ساخته شده، بی‌ربط نیست اما موضوع این‌ـه که در مورد همه اصفهونی‌ها مصداق نداره و از قضاء برای خونواده، اکثریت‌شون دست و دلباز هم هستند اما بین همین عزیزان، هستند بزرگوارانی که بدون اغراق و غلو می‌شه ازشون به‌عنوان «خرمَردِرِند»ترین‌های ایران (و یا حتی بشه گفت عالم) نام برد. تبلور و عینیت این مسئله و افرادی که عرض کردم رو می‌تونید لابلای مسؤلان تیم سیمان سه‌پایه بجورید و ببینید، بخصوص سایلنت‌شون.
    • 😁😁😁 IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      اینا انقد رندند که میگن یارو اصفهونیه خونش آتیش میگیره یه تک زنگ میزنه آتیش نشانی!!
  • مملی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    ،ببین عیسی جون یادت باشه با اصفهانی و تبریزی هرطور معامله کنی آخرش ضرر میکنی تو الان دیگه نه قرارداد بالا خواهی داشت و نه هوادارای حامی پرسپولیس که چندسال پات ایستادن،نوش جونت شاید درس عبرتی بشه واس دیگران
  • شمسعلی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    دم خروس زد بیرون اما اونقدر پرروئن که بازم منکر میشن :)))
  • سپاهان IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    درود بر سپاهان وهرچی اصفهانی که به شما تهرونیا درس لوتی گری میدهد درود بر همیه شهرستنیا که این دو تیم حکومتی حقتونو میخورند
  • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    آقا همون موقع که رفت پورتیموننزه اعلام شد مبلغ فسخ قراردادش یک میلیون یوروئه. حداقل برید مطالب اون روزای سایتهای ورزشی رو بخونید تا دروغ ساکت معلوم بشه. در ضمن چرا از ساکت نمیپرسید چرا سقف بودجه سپاهان رو که فرستاد فدراسیون برای ۱۹ بازیکن بود. پس مبلغ قرارداد بقیه بازیکنا و مربیاش کجا رفتن. یعنی اونا صفر ریال گرفته بودن!! یعنی خدایی یه خبرنگار سمج پیدا نمیشه این ساکت رو سین جیم کنه به دلیل تخلفات عدیده‌اش. دیروز هم که راجع به حق پخش صحبت کرد تو یکی از نمودارهاش تو قسمت بودجه مربوط به سپاهان به کلی‌گویی پرداخته بود و نوشته بود ۳۲۵ میلیارد تومان ولی تو قسمت مربوط به پرسپولیس و استقلال و تراکتور ذکر شده بود بازیکن و کادر فنی. جالبه خبر ورزشی اصلا اون نمودارها رو منتشر هم نکرد.
  • احمدبهزادی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    ببینیدسپاهان وقتی مدیرعاملش یکی از اختلاس گران 82 هزارمیلیاردی است واین باشگاه جزدروغ وحقه بازی چیز دیگری ندارد چه انتظاری از ساکت درد وحقه بازدارید.از روز اول همه میدانستندکه سپاهان یکمیلیارد برا نیازمندفقط هزینه کرده است وبقیه هم که درهمین حداست وحالا ببینیدوقتی بازیکن پرسپولیس را اغفال کردندوازپرسپولیس جدا کردندبا وقاحت تمام حرف از سقف بودجه میزنندوبا آل کثیرویکبازیکن دیگرکه درپست این دو کثرت بازیکن دارنددبه درآورده اندتا حق این دوباریکن را باا بکشند.زیرا ساکت میداندکه هرکاری بکندکسی با او کاری ندارد فدراسیون وکمیته هایش که زیرنطرساکت هستندوتاج نیز شریک دردهستن با ساکت .پس حق این دوبازیکن وقانون چه میشود .خودتان قضاوت کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی