یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
۲ |
۰
کلوب| جدایی درویش از یحیی در آینده‌ای نه چندان دور؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در چند فصل پیش و درست در همین روزها بود که زمزمه‌هایی مبنی بر خداحافظی یحیی گل محمدی از درویش و پرسپولیس به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شد درویش قرار است احتمالاً علی دایی را جایگزین یحیی کند و البته هیچ وقت این شایعه به واقعیت تبدیل نشد.

ولی حالا فصل نو از راه نرسیده و شروع نشده، در برخی رسانه‌ها شایعه جدایی این دو از هم در فصل آینده به گوش رسیده که یک  دژابو را ایجاد کرده است.

اما دلیل مهم این داستان، گلایه‌های گل محمدی از عدم موفقیت در جذب باقی مهره‌های مورد پسند اوست که سفت و سخت هم به دنبال شان بوده و فقط چند نفر از چندین گزینه مد نظرش صید شده اند.

مهم‌ترین دغدغه این روزهای کادر فنی پرسپولیس هم جذب یک مهاجم سرحال و گلزن در کنار شهاب زاهدی است، مهاجم گلزن خارجی ماندد لوکادیا البته به ظرط آن که مانند او 2 روزه کوله بارش را برای رفتن جمع نکند.

همین فقدان نیروی زهردار در خط آتش پرسپولیس است که یحیی را هم تا حدودی خلق یحیی را زهر کرده و با اینکه در همین ابتدای فصل سکوت اختیار میکند هر از گاهی در گوشه و کنار همچنان گله گی اش را دارد.

اگر یحیی در ادامه مسیر به خواسته خود برای جذب یک مهاجم شش دانگ نرسد احتمالاً این گله مندی‌ها کم کم علنی و پررنگ‌تر می‌شود ولی اگر به زودی مهاجم مد نظر جذب شود به سان آبی است بر شعله‌های  اختلافات و دلخوری‌های اخیر .

البته طبق آخرین اخبار، پرسپولیس در آستانه جذب یک مهاجم خوب خارجی و به قولی یحیی پسند قرار دارد و گویا گل محمدی  کمی خیالش راحت شده و در روزهای آینده معلوم میشود که این داستان به سرانجام می‌رسد یا نه و کدورت‌ها شسته می‌شوند یا سر باز می‌کنند!

این موضوع را همه میدانند که در ابتدای فصل نقل و انتقالات، درویش شروع طوفانی و دهان پر کنی داشت و  مهره‌های خوبی را هم جذب کرد، در همین حین لقب خاص درویش پرز را از سوی هواداران از آن خود کرد اما در ادامه مسیر، این روند آهسته‌تر و کمرنگ شد تا جایی که وقتی نوبت به جذب مهاجم خوب خارجی رسید، کاملاً این رویه متوقف شد و همین عامل باعث شد تحت فشار از سوی کادر فنی و مخصوصاً هوادارانی قرار بگیرد که اینبار از لقب داده شده به وی کمی پشیمان شدند و درویش به فاصله چند ماه به جای یدک کشیدن لقب پرز تا حدودی پرس شد و مورد انتقاداتی قرار گرفت.

به هر جحال در این روزهای دقیقه نودی انتقالاتی و فرصت‌های اندک پیش رو، باید دید با جذب مهاجم خوب خارجی، یحیی آسوده خاطر میشود و درویش هم همان پرز قدیم می‌شود یا باید شاهد چالش‌هایی سرخ رنگ بود که تا بحال ندیده بودیم! 

وحیدرضا عبدی نژاد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عیسی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    یه جوری میگی پرزانگارکل ستارهای لیگ وبازیکن درجه یک خارجی گرفته کنعانی که باالتماس خودش بزوراومد.زاهدی هم که قبلاپرسپولیس بودوبازیکن متوسطی ریگی هم یه نیمکت نشین محض درعوض 7بازیکن درجه بالوکادیا8بازیکن تاپ ازدست داداگه مثل تراکتوروسپاهان کل لیگ جارومیکیردبجزخارجیهاشون چه لقبی میدادی کلاضعیفترین وکمترین ورودی لیگ امثال پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی