خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: الحمدلله زیاد دروغ می‌گوییم/ لیگ کیفیت لازم را ندارد/ به گونه‌ای نشود که بگویند مافیای دروغگوست/ استقلال باید باکیفیت‌تر بازی کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین استقلال مدعی شد زمانی که مخالفانش از او تعریف کنند روز مرگ اوست و انتقادهای آنها یعنی اینکه راهش را درست رفته است.

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال درباره اینکه آیا لیگ برتر کیفیت لازم را دارد و گل‌هایی که در بازی‌ها رد و بدل می‌شود، اظهار داشت قبول دارم که لیگ کیفیت لازم را ندارد اما این موضوع مربوط به رد و بدل شدن گل‌ها نمی‌شود و با آن متفاوت است. اعتقاد دارم از هفته ششم به بعد تیم‌ها آماده خواهند شد.

وی افزود: در بازی با صبا ما خوب نبودیم، نباید خودمون را گول بزنیم باید واقع‌گرا باشیم. مردم از ما خیلی جلوتر هستند. قرار شده دروغ نگوییم که الحمدالله زیاد دروغ می‌گوییم. به هر حال ما خوب بازی نکردیم و خود مردم هم این موضوع را دیدند به گونه‌ای نشود که بگویند مافیای دروغگوست.

قلعه نویی در ادامه خاطرنشان کرد: روزی که خوب نبودیم باید بگوییم که خوب ظاهر نشدیم. اگر بازیکنان زحمت می‌کشند و از آنها تشکر می‌شود، هنگامی که بد بازی می‌کنند هم باید به آنها بگوییم. استقلال باید با کیفیت‌تر بازی کند. اگر روزی از بازیکنان به خاطر بازی‌های خوبشان تشکر می‌کنیم باید بدی‌های آنها را هم بگوییم‌.

مربی سابق استقلال در مورد اینکه هنوزهم از او حمایت نمی‌شود و برخی‌ها مخالف او هستند، توضیح داد:  روزی که مخالفان از من تعریف کنند روز مرگ ماست. خدا را شکر می‌کنم که چنین نفراتی از من تعریف نمی‌کنند. وقتی آنها این حرف‌ها را می‌زنند یقین دارم راه خود را درست می‌روم.

مصاحبه امیر قلعه نویی در تاریخ ۲۲ مرداد سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: الحمدلله زیاد دروغ می‌گوییم/ لیگ کیفیت لازم را ندارد/ به گونه‌ای نشود که بگویند مافیای دروغگوست/ استقلال باید باکیفیت‌تر بازی کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • رضایاک اصلی۲ IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    کیسه خودش مافیای لیگه
  • لنگیا ی حقیر IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    لنگ وکیسه نماد پیروزی
  • بهرام IT ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    برای ما و قلعه نویی فعلا بهترین کار این هست که هر چی بازیکن درست و حسابی داریم را جمع کنیم و برای جنگ آماده بشویم،جلالی استقلال و اون لیموچی و یکی دو تا بازیکن دیگه از آلومینیوم را من دیدم که خیلی به کار تیم ملی میان،بهتره اینها به جمع تیم ملی اضافه بشوند که بتوانیم جواب کره و ژاپن و استرالیا را بدهیم.این بساط سنتی و اسم الکی و این چیزها را باید رها کرد.دو تا پا توی سن گذاشته مثل حاج صفی و رامین رضاییان و حتی پور علی گنجی و کنعانی زادگان هم به کار تیم ملی مقابل ژاپن و کره و استرالیا و عربستان نمی آیند.بازیکنان خوش تکنیک و باهوش را باید شناسایی و جمع و جور کرد.همبن مرادمند که ازش غافل بشی گل را زده خیلی بسشتر از پور علی گنجی و کنعانی زادگان به درد تیم ملی میخوره.چپ تیم ملی را اگر جلالی و نور افکن بگیرند و راست را جهانبخش و محبی میانی را عزت الهی و چشمی و ترابی و حمله هم که داریم آزمون و طارمی و .....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی