نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پس از تساوی زمستان ۱۳۹۴؛ استقلال به دنبال پوکر با ملوان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اتفاقی جالب و فوتبالی، تیم استقلال ظرف یک سال اخیر از مرداد ماه سال گذشته تا امروز سه بار با تیم گیلانی مسابقه داده است.

تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر بیست و سوم پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند.

این دو تیم ظرف یک سال گذشته سه بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی با هم دیدار کرده‌اند که استقلال در هر سه مسابقه، تیم گیلانی را با شکست بدرقه کرده است.

بازی اول این دو تیم در دور رفت لیگ برتر فصل بیست و دوم بیست و ششم مرداد سال قبل با نتیجه سه بر یک به سود استقلال به پایان رسید. بازی برگشت این دو تیم در ششم بهمن ماه با حساب ۴ بر۰ به سود شاگردان ریکاردو ساپینتو تمام شد. دیدار سوم این دو تیم در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در تاریخ اول اسفند ماه سال گذشته باز هم با حساب دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم سه بار در فصل گذشته مقابل تیم پیروزی کسب کرده باشد.

استقلالی‌ها بعد از هت‌تریک خود طی یک سال گذشته حالا در صورت کسب چهارمین پیروزی متوالی مقابل تیم گیلانی می‌توانند پوکر کنند تا در چهار دیدار متوالی ملوان را شکست داده باشند.

یادآور می‌شود؛ پیش از این سه دیدار ذکر شده، دو تیم در تاریخ یازدهم دی ماه سال ۱۳۹۴ و در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر پانزدهم در انزلی، تن به تساوی دو بر دو داده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Amir IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    استقلال ٤گل ميزنه ايشلا
    • رضایاک اصلی۳ IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      مگر اینکه ۴ تا پنالتی برای کیسه بگیرن😂😂😂🚲🚲🚲🚲🚲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی