نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
۱۲ |
۴
محل برگزاری دیدار استقلال – ملوان مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام سازمان لیگ محل برگزاری دیدار استقلال در برابر ملوان در هفته دوم لیگ برتر مشخص شد.

استقلال بعد از شکست تیم صنعت نفت در هفته ی دوم بازی‌ها میزبان ملوان است و بنا بر اعلام سازمان لیگ این دیدار دراستادیوم آزادی برگزار می‌شود. از آنجایی که این استادیوم در دست بازسازی است، استقلال قصد داشت دیدار با ملوان را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند که به نظر مخالفت‌هایی با این تصمیم صورت گرفت و طبق سنوات گذشته دیدارهای استقلال در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

پرسپولیس مصاف با آلومینیوم اراک در هفته ی نخست بازی‌ها را در غیاب تماشاگر و در استادیوم آزادی برگزار کرد که این اتفاق ناراحتی پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت و حالا آنها در تلاش هستند، بازی سوم را  دراستادیوم دیگری برگزار کنند تا از حمایت تماشاگر برخودار شوند.

بنا بر اعلام مدیران مسئول در استادیوم آزادی این استادیوم دست کم تا بعد از فیفا دی نمی‌تواند میزبان تماشاگران باشد و به نظر با دربی بار دیگر شاهد بازگشت تماشاگر به استادیوم آزادی خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امير IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    مشهد برگزارشه بهتر است
    • رضایاک اصلی۳ IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      آخه کیسه طرفداری نداره که ببرن یه شهر دیگه اون طرفدارا راهم از تهران با مینی بوس میبرن که بگن ما هر شهر تماشاگر داریم
    • امیر پلنگ IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      تا چشمت دراد لنگی بی هنر شماها به جز جام های داخلی چی تو ویترین باشگاهتون دارین تیمی که یدونه افتخار بین المللی نداره طرفدار داره اونوقت تیم استقلال که همه جوره سرور لنگ محسوب میشه بدون طرفداره؟اونموقع که استقلال طرفدار داشت تیمی به اسم لنگ وجود نداشت به خدا اگه افتخارات تاج مال لنگ بود بیچارمون میکردین مثل آدمای بیرهنر که فقط ادعا دارن و هارت پورت میکنن میمونید. انقدر واق واق کن تا جونت دراد. ضمنا همه مثل شما نورچشمی نیستن که باپولی که نظام بهشون میده طرفداراشونم با هواپیما ببرن اینور اونور . اینو همه میدونن تاج تواین رژیم تیم مردمی بوده لنگ سوراخ بی هنر هم تیم نور چشمی حکومت . ۱۰۰تومنی پلشت
    • تاج کبیر =استقلال- افتخار ،تمدن و اصالت IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      استقلال تاج کبیر بیشترین طرفدارانش در خارج کشور هستن... ما کلی زمین و زیر ساخت و استادیوم داشتیم که به باشگاه مون تعلق داشت ولی چی شد؟ از پولهای ما شما لنگی ها به امکانات رسیدی... لنگی گوش کن..شما لنگی ها که هر سال جام را به شما تقدیم میکنن..درسته رسانه و صدا وسیمای میلی پشت سرتون حمایت تون میکنن..استقلال مظلومم رسانه ندارد..عدالتی در تلوزیون نمی بینم..مجریان لنگی فقط خودشان را به اب و اتش میزنن تا استقلال همیشه در حاشیه باشه..
  • آبی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    خخخخخ چقدر مسخره.لنگ هرچی بخواد براش میشه .مثل میهمانی شد میزبانی .جمع کنید بابا لیگ مسخرتون
    • وفادار IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      ایام جوانی ما کلیه مسابقات استقلال در ورزشگاه شهید شیرودی انجام می شد، هیچ اتفاقی هم نمی افتاد الان هم بهترین فرصته بیارن ش دوباره شهید شیرودی. اتفاقاً و حقیقت مطلب هم اینه که جا هست.
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    به نظرم به این موضوع نباید رنگی نگاه کرد- فدراسیون و وزارت ورزش به دلیل بازسازی ورزشگاه دارن جلوی حضور خانم ها رو تو ورزشگاه میگیرن وگرنه چرا بازی ها بدون تماشاگر برگزار میشه؟
  • محمدرضابیگی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    لنگی جون..تابزرگ مردان هواداراستقلال دارندتظر میدهتد شما .....فعلا..اگر اقاجون م نبود شما فقر جام درکلکسیون افتخارات داشتید لنگ هایبدردنخور
  • ق ر IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    تا پایان نیم فصل هوادران سرخابی به آزادی راه نمیدن تا بنفع چندین تیم باشه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی