ماجرای اشتباه عجیب یک بازیکن در فسخ قرارداد/ جزئیات پیشنهاد ستاره مدنظر نکونام برای بازی در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن مد نظر جواد نکونام با پیشنهاد جدید این باشگاه مواجه شده اما هنوز قراردادی امضا نکرده است.

جواد نکونام اصرار دارد تا سعید مهری قراردادش را با استقلال تمدید کند اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است. مهری که چراغ سبز سپاهان را هم مقابل خود می بیند با پیشنهاد ۱۲ میلیارد تومان در یک فصل و ۲ میلیارد آپشن برای بازی در استقلال مواجه شده اما این بازیکن معتقد است قراردادش نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و به این شکل نمی‌تواند آن را تمدید کند.

نکته اصلی اینجا است که سعید مهری خودش بلافاصله یک روز بعد از پایان مسابقه فینال جام حذفی قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرد؛ وگرنه قرارداد او مثل بازیکنان دیگر که سال گذشته تمدید کرده بودند با باشگاه استقلال پابرجا بود.

واقعیت این است که مهری برای فسخ قرارداد با استقلال بسیار عجله کرد و همین مساله ضرر مالی هنگفتی به این بازیکن وارد کرد. در واقع اگر او قراردادش را فسخ نمی‌کرد الان با رقم قراردادی که در زمان آجرلو امضا کرده بود در استقلال باقی می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام IT ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    این نکونام ما نمیفهمیم چی از این مهری بی خاصیت میخواهد!!!آقا جان خبر ورزشی لطفا اینهمه پستها و اعلام نارضایتی هواداران و حتی پیشکسوتان و کارشناسان را که همه مخالف حضور مهری در استقلال هستند را بزای نکونام و امثال نکونام بفرستید تا متوجه بشوند.مهری به درد استقلال نمیخورد نه از لحاظ فنی و نه از لحاظ هیچی به مفت هم نمی ارزد.
  • عیسی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    واویلامگه چقدبوده که با14میلیاردضررهنگفتی کرده
  • دکتر حسین درگاهی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    آقای مهری اشتباه نکن.قراردادت را تمدید کن.سپاهان جای مناسبی برای شما نیست.شاید تنها بازیکنی که از استقلال جدا شد و سپاهان رفت امید نورافکن باشد.بقیه زیاد دوام نیاوردند یا جدا شدند ویا نیمکت نشین.نمونه اش یزدانی و چند نفر دیگه
  • رضایاک اصلی۳ GB ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    به نظر من مهری و کیسه راهشون جداست
  • رضا IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    واقعابازی مهری درسطح تیم دست سه افغانستانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی