خبرورزشی‌گردی| پروین: دعوای علی دایی و علی کریمی به صلاح فوتبال نیست/ دم عادل فردوسی‌پور گرم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پروین اسطوره تیم پرسپولیس گفت: من با مربی خارجی مخالف نیستم، با پول دور ریختن مخالفم.

چند سال قبل در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ علی پروین اسطوره تیم پرسپولیس در خصوص حضور مربیان خارجی در ایران، حرف‌های جالبی را بیان کرد. 

پروین در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی اظهار داشت: من همیشه حرف اول و آخر را زدم و در این مدت گفتم اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم باید خرج کنیم و درجه اول‌ها را بیاوریم. من با مربی خارجی مخالف نیستم، با پول دور ریختن مخالفم و همیشه گفتم کسی را بیاوریم که بتواند در فوتبال مان تحول ایجاد کند.

وی افزود: کیروش را ببینید چه تحولی در فوتبال کشورمان ایجاد کرده؟ فوتبال ما را در آن شرایط به جام جهانی برد و این یعنی مربی بزرگ. ما باید برای تیم های دیگرمان نیز به همین مسیر برویم که فوتبال، والیبال و بسکتبال رفتند. دم عادل هم گرم که نشان داد این مربیان چه تاثیری در پیشرفت و موفقیت ورزش ما دارند.

علی پروین در خصوص مصاحبه های علی دایی و علی کریمی علیه یکدیگر، گفت: این واقعاً قشنگ نیست. به صلاح فوتبال هم نیست که دو اسطوره بزرگش در رسانه‌ها علیه هم حرف بزنند. انشاالله به زودی مجلسی بگیریم و این دو را آشتی بدهیم. آنها همبازی هم بودند و هر دو شاگرد من هستند؛ یکی باید کوتاه بیاید و جواب ندهد تا این دعوا تمام شود.

مصاحبه علی پروین در تاریخ ۲۳ مرداد سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| پروین: دعوای علی دایی و علی کریمی به صلاح فوتبال نیست/ دم عادل فردوسی پور گرم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمدرضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    سلطان کجایی دلمون برات تنگ شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی