نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۷
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
۷ |
۳
تصمیم عابدزاده برای انتخاب تیم مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر عابدزاده منتظر جابه‌جایی گلرها در اسپانیا است و احتمالاً ظرف روزهای آینده او از باشگاه جدید خود رونمایی خواهد کرد.

امیر عابدزاده از جمله بازیکنان بزرگ و مشهور فوتبال ایران است که هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده. او از حدود دو ماه قبل چندین پیشنهاد رسمی را بررسی کرده اما به هیچ‌ یک از آنها جواب مثبت نداده. امیر می‌خواهد دروازه‌بان اول باشد و البته تیمش هم در یک سطح خوب به میدان برود. مثلاً سطح دوم اسپانیا که او دو سال اخیر را آنجا گذرانده می‌تواند برای امیر مناسب باشد. با این حال او در نقل و انتقالات با چند باشگاه اسپانیایی که در سطح دوم حضور داشتند مذاکره کرد اما به نتیجه نرسید. بر همین اساس دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی بعد از جدایی از پونفرادنیا هنوز با تیم جدیدی به طور رسمی قرارداد نبسته است. از حدود دو هفته قبل اما اخباری در ارتباط با علاقه‌مندی تیم رئال مورسیا به این دروازه‌بان ۳۰ ساله به گوش می‌رسید. رئال مورسیا که ۱۸ دوره حضور در لالیگا را تجربه کرده و با ۸ قهرمانی پرافتخارترین تیم سگوندا ویژن (لیگ سطح ۲ اسپانیا) است در این فصل در پریمرا دیویسیون یا سطح ۳ مسابقات لیگ اسپانیا حضور دارد.

آنها به دنبال بستن تیمی‌ هستند که بتوانند در این فصل به رده بالاتر صعود کنند اما اخبار حاکی است که امیر عابدزاده با این تیم به توافق نرسیده. یک رسانه اسپانیایی که اخبار مربوط به رئال مورسیا را پیگیری می‌کند، نوشت: «مدیر ورزشی این باشگاه در حال حاضر مشغول مذاکره برای جذب بازیکنان جدید برای بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده است. با این حال پست دروازه‌بانی هنوز برای این تیم حل نشده، جایی که مذاکرات با امیرعابدزاده ناموفق بوده است. حالا این باشگاه به دنبال گزینه‌های تازه‌تری برای دروازه‌بانی می‌گردد.»

با این وصف باید گفت که انتقال امیرعابدزاده به رئال مورسیا فعلاً منتفی است و به نوعی ماجرای آینده این دروازه‌بان ملی‌پوش دست‌کم در ظاهر مبهم به نظر می‌رسد. از طرفی عابدزاده منتظر جابه‌جایی گلرها در اسپانیا است و احتمالاً ظرف روزهای آینده او از باشگاه جدید خود رونمایی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    عابدزاده باید در اروپا به کار خودش ادامه بدهد.چون در ایران وبا این باند بازی او.را نابود میکنند.ام باید داوطلبان اول ایران باشد.
  • ابراهیم IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    بچه عقاب در سن سی سادگی به سر میبرد و در اروپا جایی برای ایشون در تیمهای دسته دو و خوب هم وجود ند ارد .البته اجازه ایشون دست پدرش هست که میخواهد فقط به پیروزی ! وی خوب میداند که حتی اگر ضعیف هم باشی در این تیم به قهرمانیهای مشکوک و تز نظر مالی غنی .
    • Said ahmad IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      از متن نوشتاری معلومه فقط یک کیسه کش هستی
  • Gaber IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    ایکاش ذخیره مطمئنی برای بیرانوند داشتیم . هیچی کمتر نداره و شلوغ کاری هم بلد نیست. عین پدر ارام و حرفه ای اشتباه باشگاه پرسپولیس و نتیجه گیریهای یحیی امسال معلوم میشه . بیرانوند بیشترین ضرر را به پرسپولیس میرساند اینجا را جزو ارشیو خبر ورزشی نگهدارید تا یحیی و درویش با اینهمه تجربه بیاموزند
  • سیدحسین IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    جناب آقای درویش اول فصل نقل انتقالات چنان هیاهو وسروصداراه می اندازی ولی پایان نقل انتقالات تا شما نه‌محاجم‌ کنه دروازبان خرید نکرده ای درحالیکه رسانها تیم‌کیسه راناموفق در نقل انتقالات می نویسن ولی بهترین بازیکن رامیگیره بدون ازسروصداوجنجال شما هنوزعرضه خرید یک مهاجم و یک دروازه بان را نداری پرسپولیس را رها کن عامل تمام بی ثباتیها شما و یحیی هستیدباشعور وافکارهواداران بازی نکنید
  • رها IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    ای کاش مسئولین باشگاه پرسپولیس میتونست عابدزاده را ذخیره بیرانوند می کرد به جای اون برزیلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی