پرسپولیس به دنبال رکورد ۳۳ سال قبل/ آمار جالب سرخ‌پوشان در سال جاری  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان یحیی گل محمدی در آستانه خلق رکورد جدیدی از بردهای متوالی در تاریخ لیگ برتر هستند.

در مهمترین بازی‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ آمار بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته است و توانست ابتدا قهرمان لیگ و سپس جام حذفی شود.

نکته مهم این است که سرخپوشان در سال جاری همه بازی‌های رسمی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بد نیست بدانید پرسپولیس در ادامه فصل گذشته و در ابتدای سال جاری در هفته بیست و چهارم مس رفسنجان را با یک گل مغلوب کرد، در هفته بیست و پنجم با ۳ گل ملوان را بدرقه کرد، در هفته بیست و ششم در کرمان تیم مس را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد و در هفته بیست و هفتم در مهم‌ترین بازی سال استقلال را با یک گل شکست داد. در هفته بیست و هشتم پیکان را با یک گل پشت سر گذاشت اما در هفته بیست و نهم و پایانی لیگ برتر با نتیجه مشابه ۴ بر ۰ به ترتیب گل گهر و نساجی را مغلوب کرد.

در رقابت‌های جام حذفی نیز پرسپولیس در سال اردیبهشت ۱۴۰۲ ابتدا گل گهر را در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر یک شکست داد، در مرحله نیمه نهایی هوادار را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد و بالاخره در فینال رقیب سنتی خود یعنی استقلال را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و قهرمان شد.

پرسپولیس در اولین هفته رقابت‌های فصل جاری نیز هفته قبل توانست در ورزشگاه آزادی آلومینیوم را با یک گل مغلوب کند تا در سال ۱۴۰۲ و در ۱۱ بازی خود ۱۱ برد متوالی را کسب کند. جالب است بدانید حالا پرسپولیس یک برد دیگر می‌خواهد تا به رکورد سال ۱۳۶۹ خود برسد. اگر فردا پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز تراکتور را مغلوب کند به رکورد ۱۲ برد پیاپی در سال ۱۳۶۹ خواهد رسید. در سال ۱۳۶۹ پرسپولیس ۷ برد متوالی در جام باشگاه تهران کسب کرد و در ۳ بازی جام حذفی نیز پیروز شد و همچنین دو بازی در جام باشگاه آسیا را با برد پشت سر گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قرمزته IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    چرا که نه آخه تراکتور عددی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی