ضرب الاجلی که اصلاً جدی نبود/ فرمول سال قبل بازیکن استقلال امسال جواب نداد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احتمال اینکه عارف غلامی مدافع استقلال راهی یکی از تیم‌های داخلی شود، زیاد است.

ماجراهای عارف غلامی و استقلال هم در نوع خودش جالب است. این بازیکن که قراردادش با استقلال به پایان رسیده، در حال حاضر بدون تیم است و وضعیت نامشخصی در بازار نقل و انتقالات دارد. وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد، خیلی‌ها عنوان کردند که جواد این بازیکن را نمی‌خواهد. لیست نقل و انتقالاتی نکونام که شامل ۳ مدافع میانی بود کاملا این موضوع را به اثبات رساند و مشخص بود که سرمربی جدید آبی‌ها غلامی را نمی‌خواهد.

بعد از تغییر مدیریتی در استقلال و آمدن خطیر به این تیم، شایعاتی مبنی بر بازگشت این مدافع به جمع آبی‌ها و تمدید قراردادش به گوش رسید ولی خیلی جدی نبود. غلامی گران‌ترین بازیکن فصل قبل استقلال و یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ بود. گفته می‌شد که باشگاه استقلال در صورتی اجازه بازگشت این مدافع را صادر می‌کند که عارف مبلغ قابل توجهی از قراردادش را کم کند و حاضر شود با یک رقم معقول قراردادش را تمدید کند.

خواسته ای که غلامی زیر بار آن نرفت و به این ترتیب باشگاه استقلال هم قید غلامی را زد. ماجرای غلامی و استقلال از جایی جالب می‌شود که این بازیکن با گذاشتن یک استوری عجیب به نوعی برای استقلالی‌ها ضرب الاجل تعیین کرد. عارف در تاریخ دوم مرداد یک استوری مشکوک منتشر کرد و در آن نوشت: «۴ سال تمام!» به نظر می‌رسید او دارد با این استوری از هواداران استقلال خداحافظی می‌کند. اما کمی بعد روشن شد که قصدش فقط یادآوری چهارمین سال حضورش در استقلال بوده است.این بازیکن همچنین ۸ مرداد هم یک استوری جنجالی دیگر منتشر کرد.

عارف در این استوری نوشت: چندی پیش از بیم بسته شدن تیم‌ها و از دست رفتن پیشنهادها و حل شدن مشکلاتم، با یک باشگاه خارجی پیش قراردادی امضا کردم. به شرط این که اگر پس از پنج روز فقط با باشگاه استقلال توافق کردم، قرارداد عقد شده خودکار باطل می‌شود. پس از آن مدت بود که باشگاه استقلال و کادر فنی برای اولین بار به طور شفاف و صریح به حضور بنده اعلام نیاز کردند و من از همان روز در سکوت کامل، با توجه به تمام اخبار دروغ و دست‌کاری شده در مورد من، تمام تلاشم رو برای کنسل کردن قراردادم تا به الان انجام داده‌ام و همچنان امیدوار هستم که این موضوع رخ دهد.

از همان اول هم مشخص بود نکونام این بازیکن را نمی‌خواهد و ضرب الاجل تعیین شده هم از سوی این بازیکن جدی نیست. حالا بیشتر از دو هفته از استوری عجیب این بازیکن و ضرب الاجلی که برای باشگاه استقلال تعیین کرد، می‌گذرد ولی نه خبری از عقد قرارداد غلامی با باشگاه خارجی منتشر شد و نه او راهی تیم دیگری شد. حالا این بازیکن بدون تیم است و تکلیفش برای فصل آینده مشخص نیست.

همچنین طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر علاقه گل گهر به جذب غلامی مطرح شده که باید دید چقدر جدی است. نکته جالب در خصوص غلامی و ماجرای او با باشگاه استقلال این است که این بازیکن دقیقا فصل قبل هم از همین فرمول در نقل و انتقالات استفاده کرد و به طرز عجیبی قراردادش زیاد شد و در نهایت هم در استقلال ماند. با این حال فرمول او برای این فصل جواب نداد و گویا این فرمول تاریخ انقضا داشت و فقط برای یک فصل جواب می‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ع ق ق QA ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    ما دوست داریم استقلال باشه. خوب بیشتر بدید زیر میزی بدید شما که استادی عارف با علیرضا حقیقی مشورت کنه
    • تاج کبیر IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      این بازیکن سوتی جایی در تیم استقلال نداره
  • هوادار IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    همان بهتر که برود سوتی های بزرگ عارف مقابل تیمهای مدعی فراموش نمیشه انشاالله که موفق باشد
  • مرتضی IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    بدرد نمیخوره سوتی دربی
  • احمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    بازیکن خوبی هس امادرحدی نیس که برای استقلال نازکنه
  • ... IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    آبی نیستم اصلاً و ابداً، اما دم استقلال گرم اگه نذاره یه بچه(هرچقدرم آقا و بزرگ) برای یکی از تیمهای بزرگ ایران افه فیگور بیاد و معلق بازی کنه! لیگ سه و چهار هم این اداها قفله داشم، که برای استقلال ادا در میاری.
  • علی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    حالا که برای استقلال بعداز این همه سال که قرارداد بالا گرفت حالا طاقچه بالا میذاره پس قیدشو بزنید مانمیخوایمش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی