نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شایعه‌ای از پرسپولیس، که حقیقت داشت/ استاد و شاگرد چشمِ دیدن یکدیگر را ندارند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره سابق پرسپولیس دوست نداشت تحت هیچ شرایطی با یحیی گل‌محمدی روبه‌رو شود.

سیامک نعمتی در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل در لیست مازاد قرار گرفت و یحیی گل‌محمدی او را نخواست.

بعد از کش و قوس‌های زیاد وقتی سیامک با باشگاه پرسپولیس برای جدایی به توافق نرسید، این بازیکن به تیم برگشت ولی خیلی فرصت بازی کردن پیدا نکرد. او و یحیی گل‌محمدی زمانی رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و نعمتی یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی بود. با این حال حضور او در لیست مازاد باعث شد تا خیلی‌ها مدعی شوند این دو رابطه خوبی ندارند و ارتباط گرم آن‌ها رو به سردی رفته است. حتی عده‌ای پا را فراتر گذاشتند و مدعی شدند استاد و شاگرد در اواخر فصل قبل با هم قهر بودند و صحبت خاصی بین آن‌ها رد و بدل نمی‌شد.

نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید و مطابق انتظار نعمتی باز هم در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت. این بار سیامک بعد از چند سال از پرسپولیس جدا شد و به‌شدت هم از جدایی‌اش ناراحت بود. همسر و برادر سیامک خیلی تند به گل‌محمدی حمله کردند و خود این بازیکن هم اعلام کرد یک نفر نگذاشت او در پرسپولیس بماند!

پر واضح بود که منظور نعمتی از آن یک نفر گل‌محمدی است. یحیی در صحبت‌هایش قبل از شروع فصل از همه بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند، تشکر کرد ولی در این بین خبری از سیامک نبود و سرمربی پرسپولیس اسمی از این بازیکن نیاورد. سیامک در نهایت راهی تراکتور شد و روز انتقام هم خیلی زود از راه رسید. قرعه‌کشی بازی‌ها تقابل سیامک و یحیی را به هفته دوم انداخت و همه منتظر رویارویی این بازیکن مقابل تیم سابقش بودند.

خمس هم برخلاف بازی اول، نعمتی را در ترکیب اصلی قرار داد تا از انگیزه این بازیکن مقابل تیم سابقش نهایت استفاده را ببرد. اتفاقی که البته رخ نداد و سیامک مقابل همبازیان قدیمی یک روز کاملا معمولی را سپری کرد.

برخی فکر می‌کردند سیامک برای این‌که با یحیی روبرو نشود، اصلا به سمت نیمکت پرسپولیس نخواهد رفت. با این حال این بازیکن برخلاف پیش‌بینی‌ها عمل کرد و قبل از شروع بازی به سمت نیمکت حریف رفت و با همه اعضای این تیم هم خوش و بش کرد، جز یک نفر! سیامک اصلا به سمت گل‌محمدی نرفت تا مشخص شود اختلاف بین این دو و شایعاتی که در مورد قهر بودن نعمتی و گل‌محمدی مطرح شده، درست است و نه گل‌محمدی دل خوشی از نعمتی دارد و نه این بازیکن دوست داشت استاد سابقش را ببیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • متخصص IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    لطفا به این موضوع دامن نزنید. مسایل مهم تری در این فوتبال وجود دارد.
  • کیسه هوچی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    مطمعن باشید با اینکار واون حرکتی که توبازی کرد خیلی سریع از چشم هوادار افتاد و دیگه جایگاهی در پرسپولیس نخواهد داشت
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    تو تراکتورم که زود تعویضش کرد کشیدش بیرون که
  • جهان IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    اینها فکر می‌کنند اینجا ارثیه قانونی دارن باید تا ۴۰ سالگی در تیم باشند بابا بهتر شما هستند تو و اون کامیابی نیا هم ناراحت بود
  • یاسر IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    گل مهم در اسیا بازی های عالی و اخلال طلای سیامک برای ما حرف نداشت ای کاش در بازی اتفاقی میفتاد تا نفرت خودش رو به یحیی نشون بده سیامک و دایی کمال هر کاری با یحیی بکنن حقشه
  • مهدی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    تشکر بابت زحماتش.ولی قرار نیست هر بازیکن انتظار داشته باشه تا آخرین دوران فوتبالش در یک تیم باشه.تیم باید آپدیت شه.ما دو سال پیاپی رفتیم تا فینال آسیا ولی۴تا بازیکن با کیفیت نداشتیم برا فینال.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی