چرا استقلال در ۴۵ دقیقه دوم خطرناک‌تر می‌شود؟/ تأثیر جالب «کولینگ بریک» در گل‌زنی تیم نکونام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار حساس هفته دوم تیم استقلال در ورزشگاه خانگی هم با پیروزی این تیم در شرایطی تقریباً مشابه با بازی هفته اول به پایان رسید.

تیم استقلال در پایان هفته اول لیگ برتر جاری توانست صنعت نفت آبادان را در شرایطی در شهر خودش شکست بدهد که دو سوم گلهایش را در نیمه مربیان به ثمر رساند.

بازی تیم‌های نکونام و عبدالله ویسی در شرایطی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید که کادر فنی تیم استقلال مشخص کرد به دقت در ۴۵ دقیقه اول نقاط ضعف تیم عبدالله ویسی را بررسی کرده و ظرف ۱۳ دقیقه پس از شروع نیمه دوم، توانست دو گل توسط امیر ارسلان مطهری (۴۷) و صالح حردانی (۵۸) وارد دروازه تیم صنعت نفت کند تا کاملاً پیروزی‌اش را با تک گل نیمه اول آرش رضاوند (۳۰) تثبیت کرد.

اما همین تیم در ۴۵ دقیقه سرنوشت ساز نیمه دوم بازی هفته دوم(مقابل ملوان بندر انزلی) باز هم دست به کار بزرگی زد.

استقلال در شرایطی که با یکی از بسته‌ترین تیم‌های لیگ برتر امسال به لحاظ سازمان دفاعی مواجه شده بود سرانجام توانست در نیمه مربیان تک گل ۳ امتیازی خودش را توسط محمد حسین مرادمند (۸۰) به ثمر رسانده و ۶ امتیازی شود.

۳ امتیاز حساس بازی دوم استقلال در آستانه دیدار با سپاهانِ ۶ امتیازی در صدر جدول، در چارچوب هفته سوم اهمیت زیادی داشت.

در شرایطی که گروه آنالیزور تیم استقلال هر بازی این تیم را همزمان زیر نظر گرفته و در حد فاصل ۱۵ دقیقه ای بین دو نیمه اطلاعات کافی و لازم درباره نقاط ضعف و قوت حریف را به نکونام منتقل می‌کند این تیم در نهایت توانست برای عبور از دو لایه دفاعی خط هافبک و خط دفاعِ مستحکم ملوان با ارسال روی محوطه جریمه، سرانجام از طریق هوا به آنچه می‌خواست دست پیدا کند. ضمن اینکه با وجود کولینگ بریک های داور برای هوای گرم هم فرصتی دوباره برای این تیم فنی بدست می آید تا اطلاعات حریف را به جواد نکونام منتقل کنند.

در شرایطی که مهدی تاتار یارگیر مستقیم برای بازیکنان بلندزن استقلال در نظر گرفته بود سرانجام محمد حسین مرادمند از جمع مدافعان آبی توانست با استفاده از غفلت مدافعان حریف و با یک پرش کوتاه ضربه کاری و سه امتیازی را وارد کرده و گل مهمی را به ثمر برساند. گلی که پس از کولینگ بریک دوم در نیم پایانی بازی به ثمر رسید.

یادآور می شود؛ استقلال برای دومین هفته متوالی ثابت کرد در نیمه مربیان تیمی خطرناک‌تر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    میگما یه کامنت دیگه اینجا بذارم بعد برم،به نظرم با تمام‌ضعف ها و کم و کاستی ها و کارشکنی ها که علیه استقلال شد تیم خوب داره نتیجه میگیره هفته های اول مهم اینه که امتیازات رو جمع کنیم، نکونام نشون داد با اینکه کمبود بازیکن داره ولی دقیقا میدونه چیکار کنه چطور از مهره هاش بهره بگیره چه نقشه هایی برای گلزنی طراحی کنه و تیمشو با ذهنیت برد به زمین بفرسته به نظرم نکونام عااالی کار کرده این تیم روز به روز بهتر و بهتر میشود
  • محمد IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    من موندم اقای گل محمدی بااون همه ستاره توی تیمش نکونام بادس خالی بدون ستاره بعدیه عده فقط رنگی نظر میدن اقای گل محمدی رو بهترین مربی هفته میکنن واقعان مسخره خنده داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی