نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۱۰
پیشنهاد مالی باشگاه اروپایی به سردار آزمون مشخص شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ با سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن درباره بازگشت احتمالی این بازیکن ایرانی به لیگ برتر روسیه تماس گرفت.

با اعلام اسپورت ۲۴ روسیه؛ زنیت آماده است به سردار آزمون دستمزد ۳ میلیون یورویی در هر فصل پرداخت کند.

پیش از این اطلاعاتی در رسانه‌ها منتشر شده بود که زنیت در حال مذاکره با بایر لورکوزن برای انتقال آزمون است. زنیت حاضر است به باشگاه آلمانی برای خرید آزمون ۵ میلیون یورو پرداخت کند.

سردار آزمون ماه گذشته در نخستین روز اردوی بایرلورکوزن در اتریش آسیب دید و برای مدت ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود. قرارداد این مهاجم ۲۸ قرارداد با این ژرمن‌ها تا ژوئن ۲۰۲۷ اعتبار دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شوتبال IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    UUPS!
  • امیر IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    زنیت روسیه روپایی نیست ! روسیه مدت ها است از اروپا اخراج شده است. دوما اینکه این سردار آزمون همیشه مصدوم هیچ قابلیت خاصی از خودش نشان نداده. نهایتا هم فقط لیگ درپیت روسیه بهش پیشنهاد می دهد.
  • امیر IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    زنیت روسیه اروپایی نیست ! روسیه مدت ها است از اروپا اخراج شده است. دوما اینکه این سردار آزمون همیشه مصدوم هیچ قابلیت خاصی از خودش نشان نداده. نهایتا هم فقط لیگ درپیت روسیه بهش پیشنهاد می دهد.
  • امیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    ســــــــــــردار نـــــــــــرو سردار بازی کن خوبیه دیدین که یه بار تو سه چهار بازی مصدوم نبود توهر بازی حداقل یک گل زد یا پاس گل داد
  • مرضیه افچنگی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سردار آزمون به درد تیم های بزرگ اروپایی نمی خورد ، او بیشتر در زنیت میدرخشید .
    • محمد تاج آبادی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      علت اینکه آزمون در بایرن ندرخشیده ، فقط و فقط نبود تلاش و همت آزمون در بازی ها میباشد . او اگر در هر بازی با تمام تلاش برای تیم اش بجنگد ، همانند محمد صلاح در لیورپول خواهد شد . چطور میشود ، در زمانی که در زنیت بازی میکرد فوق العاده بود ولی اومد بایرن افت شدیدی کرد ، به خاطر اینکه او در زنیت جنگید و خودش رو به تیم نشان داد ولی در بایرن نجنگید و خودش رو نشان نداد
    • عباس فسنقری IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      سردار آزمون بدرخشد یا ندرخشد ، هر پولی که از باشگاه بگیرد ، نه به من خواهد داد نه به شما که اینقدر دلسوزش هستید ، خواهد داد ، الان تو این اوضاع گرانی و بیکاری ، یک کارگر سر گذر ، نه حقوق ثابتی دارد و نه یک شغل مشخص و ثابتی ، هر روز که در سر گذر به کار خورد ، آن روز را مزد دارد وگرنه اگر بیکار باشد ، نه دولت مردش میدهد ، نه از نهاد دیگری پول به دستش میرسد . حال شما فرض کنید یک کارگر سر گذر تو این بیکاریها تو یک ماه ده الی دوازده رور به کار بخورد در مجموع میشود برج 3500000 الی 4000000 تومان . آیا با این پول میشود زندگی رو چرخاند . چطور میشود یک معلم ، سه ماه تعطیلی ، پنج شنبه ، جمعه ها ، ایام تعطیل سال ، تعطیلات نوروز ، تعطیل باشد ، دست به سیاه و سفید نزند و در خانه استراحت کند و دولت بابت تعطیلی هایش برایش حقوق واریز کند . پس کجا رفت عدالت ، که یک کارگر سر گذر باید هر روز حتی تعطیلی ها به سر گذر برود تا بتواند خرجی ماهانه اش رو به زور در بیاورد و از طرف دیگر کارمندان و معلمان خدا خدا کنند دولت فلان روزها رو تعطیل اعلام کند ، تا هم حقوق بگیرند و هم استراحت کنند و هم شمال بروند .
    • عباس کلاته سیفری IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      جا داره همین جا از نکونام گله کنیم ، که ای نکونام ، تو با حمایت هواداران وارد استقلال شدی و در اول کار هم قول دادی از سید حسین حسینی ، گال پای تیم ، اصلا درون دروازه استفاده نکنی ، چگونه زدی زیر قولت ، این سید حسین حسینی بود که سال پیش ، هم در جام جهانی و هم در استقلال ، باعث آبروریزی برای استقلال و تیم ملی شد . هوادار هیچ وقت این افتضاح بازی های این سید حسین حسینی رو فراموش نخواهد کرد . امیدواریم و دست به دعا بر می داریم و خداوند رو به عزیز ترین مخلوقاتش سوگند میدهیم که در هر بازی که سید حسین حسینی درون دروازه ی استقلال حضور داشت ، آن بازی رو استقلال بازنده از زمین بیرون بیاید ، تا به آخر فصل نکشیده ، هم نکونام و هم سید حسین حسینی رو با هم از استقلال ایشالله اخراج کنیم ، تا نکونم یادت باشد ، که به نظر هواداران احترام گذارد . و نمک میخورد نمکدان را نشکند .
  • عثمان IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    سردار این فضل می درخش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی