نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پرسپولیس فاتح بازی بزرگ/ ستاره هفته دوم لیگ برتر چه کسی بود؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

۸ دیدار هفته دوم لیگ طی سه روز برگزار شد و تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس ۶ امتیزای شدند.

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر با برگزاری دو مسابقه در روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد آغاز شد. در این روز و در تهران پیکان با تساوی بدون گل مقابل گل گهر دومین مساوی این فصل خود را هم دشت کرد، آن هم مقابل چشم سرمربی و دستیاران تیم ملی و سرمربی تیم امید. در اراک نیز در حضور بانوان آلومینیوم با یک گل استقلال خوزستان را شکست داد.

روز چهارشنبه بازی‌های این هفته با ۵ مسابقه دنبال شد. ابتدا در حساس‌ترین بازی این هفته پرسپولیس در ورزشگاه لبریز از تماشاگر یادگار امام با یک گل تراکتور را شکست داد. اشتباه مهلک حسین پورحمیدی و شعار زیبای عیبی یوخ از زیباترین صحنه‌های این بازی بود ، مسابقه‌ای که مصاحبه‌های بعد از بازی آن را تلخ کرد!

شمس آذر هم که تمام تمرکز مربی و بازیکنانش را روی کسر ۵ امتیاز - به خاطر بی‌قانونی فصل قبل - گذاشته در خانه به هوادار ۲-۱ باخت تا امتیازات این فصل را هم از دست بدهد ! مس رفسنجان مقابل نساجی در خانه ۱-۱ کرد تاساکت الهامی باز هم مقابل یک تیم سابقش ناکام بماند.

سپاهان در دربی اصفهان با دوگل ذوب آهن را شکست داد. باز هم اسدی و شهریار گل زدند و در دربی خوزستان به عنوان آخرین بازی این روز فولاد ۲ -۱ به صنعت نفت آبادان باخت. تیمی که هفته اول در خانه سه گل از استقلال خورده بود و خود فولاد هم سه گل از گل گهر! تماشاگران از دقیقه ۱ علیه منصوریان شعار دادند و در انتهای بازی هواداران دو تیم علیه او یک صدا شدند!

در آخرین بازی این هفته نیز روز پنجشنبه ۲۶ مرداد در آزادی استقلال با یک گل ملوان را شکست داد. فصل قبل قوی سپید هر سه بازی لیگ و حذفی را به آبی‌ها باخت اما کیست که نداند این استقلال شرایطی متفاوت با تیم ساپینتو دارد.

تیم هفته: پرسپولیس

سه تیم مدعی قهرمانی این هفته دومین برد خود را هم جشن گرفتند تا ۶ امتیازی شوند اما بدون شک کار پرسپولیس از همه سخت‌تر بود. چرا که مقابل تراکتور- ضلع چهارم مربع قهرمانی - در خانه حریف بازی می‌کرد.

البته پیروزی هوادار در قزوین و صنعت نفت در اهواز هم قابل اعتنا بود .

ستاره هفته :شهریار مغانلو (سپاهان)

این هفته بازیکنی که دبل کند نداشتیم . امین قاسمی‌نژاد مقابل شمس آذر یک گل زد و یک گل ساخت ، رضا اسدی هم در دربی نصف جهان پنالتی را گل کرد و پاس گل دوم را داد. طالب ریکانی هم در اهواز یک گل زد و یک گل ساخت اما بدون شک کار شهریار مغانلو برجسته‌تر از سایرین بود.

 آقای گل فصل قبل که هفته اول هم گل اول تیمش را زده بود ، این هفته یک پنالتی گرفت و گل دوم را در دربی اصفهان زد تا تیمش ۶ امتیازی شود.

پرسپولیس فاتح بازی بزرگ/ ستاره این هفته چه کسی بود؟

مربی هفته: عبدالله ویسی (صنعت نفت آبادان)

این هفته سه تیم مدعی بردند و ۶ امتیازی شدند. محمود فکری در قزوین میزبان را شکست داد و رحمتی در رفسنجان توانست با امتیاز برگردد اما کار بزرگتر را در دربی خوزستان عبدالله ویسی انجام داد.

او که بازی اول را با سه گل در آبادان به استقلال باخته بود در اهواز ۲-۱ تیم منصوریان را برد ، منصوریانی که همه می‌دانند جایگاه محکمی در فولاد ندارد و بازی اول را هم با سه گل به گل گهر باخته بود . منصوریانی که قرار بود تیمش با روش جدیدی بازی کند !

ویسی توانست صنعت نفت را بعد از شکست ۳ بر صفر در مدتی کوتاه برگرداند . جواد نکونام هم با مشکلاتی که همه از آن خبر داریم توانست در تهران تیم مهدی تارتار را شکست دهد و بدون گل خورده ۶ امتیازی باشد تا از کورس قهرمانی جا نماند . تیمی که در دقایق نخست به رقیب دیرینه‌ای با شش دهه سابقه پنالتی می‌دهد ، کار بسیار سختی برای بردن دارد. به خصوص که مربی حریف مهدی تارتار باشد! صد البته کار یحیی و مورایس هم بسیار بزرگ و قابل تقدیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عیسی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    این شمس آذرهم اگه بجاکسرخامتیاز10امتیازمثبت بهش میدادن بازهم سقوط میکنه آخه تیمی که ازدسته یک میادحداقل بازیهای اولش محکم بازی میکنه اگه قرارباشه هردوبازی 1امتیازبگیری که نهایتا15امتیازمیگیری بازهم سقوط میکنی حداقل همون سایپامیومدحداقل بازیهاش قشنگ بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی