تمرین تیم ملی فوتبال ایران
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فهرست جدید تیم ملی به نظر می‌رسد که با تغییر و تحولاتی جالب‌توجه همراه خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، خود را برای حضور در ۲ مسابقه تدارکاتی در فیفادی ماه سپتامبر آماده می‌کند؛ دو مسابقه‌ای که باید در مقابل تیم‌های ملی بلغارستان و آنگولا برگزار شود. براساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، کاروان تیم ملی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل بلغارستان به این کشور سفر خواهد کرد و در ادامه، دوئل با حریف آفریقایی به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی و همکارانش بعد از آغاز لیگ بیست‌وسوم، با حضور در تمامی ورزشگاه‌ها به صورت دقیق مشغول بررسی شرایط فنی بازیکنان هستند تا فهرست بازیکنان موردنظر خود را برای فیفادی پیش‌رو تدوین کنند. در این زمینه گفته می‌شود که قلعه‌نویی قصد دارد به مانند فیفادی ماه مارچ که تیم ملی ایران به مصاف تیم‌های ملی روسیه و کنیا رفت، فهرستی با حضور بیش از ۳۰ بازیکن را تدوین کند؛ آن‌هم در شرایطی‌که آخرین اردوی ملی با حضور ۲۵ بازیکن برای حضور در مسابقات کافا ۲۰۲۳ برگزار شد. احتمالاً فهرست جدید سرمربی تیم ملی سورپرایزهای پرشماری هم نسبت به فهرست قبلی خواهد داشت.

بازگشت حسینی و اخباری به تیم ملی؟

قلعه‌نویی برای حضور در مسابقات کافا ۲۰۲۳ ترجیح داد که در خط دروازه ۳ بازیکن را همراه خود به قرقیزستان ببرد که علیرضا بیرانوند در کنار پیام نیازمند و حسین پورحمیدی، گزینه‌های موردنظر سرمربی تیم ملی بودند. برای فیفادی پیش‌رو گفته می‌شود با توجه به عملکرد پورحمیدی، با وجود آنکه از او درخواست پاسپورت شده، اما احتمال حذف نامش از فهرست تیم ملی وجود دارد و قلعه‌نویی به دنبال آن است تا با توجه به درخشش حسین حسینی و محمدرضا اخباری، این ۲ دروازه‌بان باتجربه را بار دیگر به اردوی ملی فرا بخواند.

بازگشت باورنکردنی دروازه‌بان مغضوب استقلالی‌ها به تیم ملی/ در انتظار یک قلم قرمز جنجالی؛ هافبک مورد علاقه یحیی در چند قدمی خط خوردن از لیست!

تغییرات جذاب در انتظار خط دفاع

مجید حسینی که در فهرست تیم ملی در کافا حضور داشت، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی نیست و به نظر می‌رسد که در نقطه مقابل، قلعه‌نویی قصد دارد تا از چند چهره شاخص لیگ برتری برای حضور در اردو دعوت کند. شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمدحسین مرادمند و علی نعمتی از جمله بازیکنانی هستند که گفته می‌شود عملکردشان موردتوجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفته و احتمال حضور آن‌ها در فهرست جدید تیم ملی وجود دارد. ضمن آنکه نسبت به فهرست تیم ملی در فیفادی قبلی، احتمال اضافه شدن نام محمدامین حزباوی و سامان فلاح، ۲ مدافع جوان فوتبال ایران هم به جمع شاگردان قلعه‌نویی محتمل است.

هافبک‌های سرخابی در راه تیم ملی؟

سعید عزت‌اللهی در کنار محمد کریمی و امید نورافکن بازیکنانی هستند که احتمال حذف‌شان از فهرست تیم ملی وجود دارد. البته که با توجه به مصدومیت کریمی و نورافکن، حذف آن‌ها قطعی بوده و سرنوشت عزت‌اللهی با توجه به سکونشینی‌های سریالی‌اش در دانمارک نامشخص است. در این میان، امیر قلعه‌نویی در خط هافبک تیم ملی به دنبال تغییر و تحولات است و گفته می‌شود احمد نوراللهی در کنار میلاد سرلک، مهدی مهدی‌پور و مهدی حسینی از جمله بازیکنانی هستند که در اردوی پیش‌رو شانس حضور در جمع شاگردان قلعه‌نویی را دارند و احتمالاً حضور علیرضا علیزاده هافبک تیم گل‌گهر سیرجان هم در تیم ملی تمدید خواهد شد.

بازگشت باورنکردنی دروازه‌بان مغضوب استقلالی‌ها به تیم ملی/ در انتظار یک قلم قرمز جنجالی؛ هافبک مورد علاقه یحیی در چند قدمی خط خوردن از لیست!

شهریار و اللهیار، دو سورپرایز در خط حمله

امیر قلعه‌نویی به نظر می‌رسد در خط حمله تیم ملی هم نوگرایی کند و در کنار دعوت از بازیکنانی مانند مهدی قایدی، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون، احتمالا دو چهره جدید نسبت به اردوی قبلی به فهرست تیم ملی اضافه خواهند شد؛ شهریار مغانلو و اللهیار صیادمنش. مغانلو در اوج آمادگی به لحاظ فنی قرار دارد و صیادمنش هم روزهای خوبی را در سطح دوم فوتبال انگلیس می‌گذراند و در تلاش است تا بتواند خود را به فرم ایده‌آل برساند. با این اوصاف به نظر می‌رسد که شمایل فهرست تیم ملی نسبت به اردوی قبلی تغییرات پرشماری خواهد داشت و حتی احتمال دعوت غیرمنتظره از چند بازیکن شاغل در لیگ برتر هم دور از ذهن نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جادوگر IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    کینگ سعید مهری رو یادت رفت
    • اسلم بلوچ IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      هه هه هه خدایی خودتون خنده تون نمی گیره همین همه هافبک خوب بی مهر میخوان چکار
  • MM IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    آقا سلام چجوریاست چرا اصلا پیامهای طرفدارای استقلالو نمیزارین؟ لنگیا هر چی میخوانو میگن و هربد زبانی که میکنن رو میزارید به استقلالیا میرسه اصلا اصلا، حتی با ادبیات خیلی خیلی خوبم دقت میکنم بازم اونوری پیام میزارین این رسالت رسانه ای شماست؟ اگر شکایتی داشته باشیم چکار باید کرد؟ خداوکیلی بد حق استقلالیا رو میخورین لنگیا هر توهین و هر فحشی بدهند جایزند به آبیها که میرسه وا میرسه؟
  • محمد IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    آخه آقای قلعه نویی ميلاد سرلک چه حالیشه که دعوتش میکنی چرا وحید امیری دعوتش نمیکنی سعید مهری دعوت کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی