نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خبرورزشی‌گردی| دادکان: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس شعار انتخاباتی است/ حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها آزاد نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و دولتی هم خواهند ماند بنابراین باید به مشکلاتشان رسیدگی شود.

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حرف‌های جالبی را بیان کرد. او اظهار داشت: ورزش در ایران هزینه بر است و دولت باید هزینه‌اش را بپردازد. هر کس هر جا گیر می‌کند می‌گوید استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند اما این یک شعار انتخاباتی است.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و دولتی هم خواهند ماند بنابراین باید به مشکلاتشان رسیدگی شود. پول‌هایی که در استقلال و پرسپولیس هزینه می‌شود با درآمد آنها یکسان نیست. دولت باید یا این دو باشگاه را تامین کند یا اینکه به بخش خصوصی واگذار کند. با یک بام و دو هوا که نمی‌شود کار را پیش برد.

دادکان در خصوص میزبانی در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: اگر بتوانیم میزبانی جام ملت‌های آسیا را بگیریم، خیلی خوب است و درآمدزایی بسیار عالی می‌شود اما با توجه به شرایطی که داریم بعید است این اتفاق بیفتد. ما ورزشگاه خوب و استاندارد به اندازه کافی نداریم و حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها آزاد نیست، ضمن اینکه موضوع حق پخش و اسپانسرینگ حل نشده؛ بنابراین خیلی بعید است که میزبانی را به ما بدهند. چند سال است بنا به دلایلی کنار هستم ولی حاضرم برای فوتبال خدمتگزار باشم.

مصاحبه محمد دادکان در تاریخ ۲۸ مرداد سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| دادکان: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس شعار انتخاباتی است/ حضور خانم ها در ورزشگاه ها آزاد نیست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محمدرضا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    حرف حق هیچ وقت تاریخ مصرف نداره
    • فردوسی پرست کثیف IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      دقیقا حرف حق تاریخ مصرف نداره👌.همیشه سه گروه صندلی از دست نمیدن و همیشه بر مسند قدرت هستند.1.آدم بی مصرف 2.آدم فاسد 3.آدم بی کفایت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی