نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اتفاقی عجیب برای خط حمله پرسپولیس/ در تیم گل‌محمدی چه خبر است؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.

در شرایطی امروز مراحل نهایی جدایی مهدی عبدی از این تیم صورت گرفت که این مهاجم جوان ششمین بازیکن در این پست که طی یک سال اخیر از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

شرزود تمیروف اولین بازیکنی که سال گذشته از این تیم جدا شد و راهی پیکان شد. بعد از وی نیز یورگن لوکادیا خیلی زود از این تیم جدا شد و اکنون البته پرونده‌اش در این راستا در فیفا در جریان است.

شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا نیز سه مهاجم دیگری بودند که از پرسپولیس در پنجره تابستانی جدا شدند تا اکنون آمار شش جدایی در پست مهاجم را برای این تیم طی تنها یک سال گذشته شکل دهند.

این در حالیست که اکنون پرسپولیس در خط حمله خود به عنوان مهاجم تخصصی تنها شهاب زاهدی را در اختیار دارد که با قراردادی یک ساله به جمع سرخپوشان اضافه شده و در کنار خود وحید امیری را به عنوان زوج تهاجمی می‌بیند.

یک سهمیه پرسپولیس در شرایطی خالی شده است که اکنون این تیم امیدوار است از میان گزینه‌های مدنظر خود، یک مهاجم خارجی گلزن را به خدمت بگیرد و البته تا این لحظه در این مسیر ناکام مانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    ۱۰ تا مهاجم گرفت که یکی از یکی بدتر بودن! تمیروف و دیاباته و پریرا و زاهدی و ......! اصلا مهاجم شناس نیست! این تیم علی دایی رو میخواد که امثال طارمی و عباس زاده و علیپور رو با خودش بیاره! آخه تیمی مثل پرسپولیس؛ باید ۱ مهاجم هدف داشته باشه؟ درویش هم که بسیار بی عرضه و ترسو شده!! احتمالا یحیی و درویش هم تا نیم فصل مهمان پرسپولیس هستن!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی