نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
۲۲ |
۵
 درخواست مهم باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد چند بازیکن و مربی خود دچار مشکل شده است.

منصوره کریمی| از آنجایی که قرارداد استقلالی‌ها به سقف تعیین شده از سوی سازمان لیگ رسیده است، این سازمان به چند بازیکن و مربی این تیم اجازه ثبت قرارداد را نمی‌دهد! آریا برزگر و سامان تورانیان از جمله بازیکنانی هستند که هنوز قراردادشان ثبت نشده است و از سویی یوسو مربی بدنساز استقلال هنوز اجازه حضور روی نیمکت تیم آبی را پیدا نکرده است!

به همین خاطر باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است، این تیم را یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا لحاظ کند تا بتواند قرارداد بازیکنان و مربیان جا مانده را ثبت کند. استقلال در فصل پیش رو باید به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کرد اما با رای کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران از این بازی‌ها کنار گذاشته شد. سقف قرارداد برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از تیم‌هایی است که در این تورنمنت حضور ندارند.  درصورت صدور این مجوز برای باشگاه استقلال این تیم می‌تواند بازیکنان جوان و مربیان جا مانده را وارد لیست کند. باید منتظر ماند و دید که واکنش فدراسیون فوتبال در برابر این خواسته ی باشگاه استقلال چیست؟

این در حالی است که چند تیم دیگر به زعم فوتبالی‌ها از سقف قرارداد عبور کرده اند اما دلیل اینکه برای ثبت قرارداد با مشکل مواجه نشده اند این است که مازاد بر سقف قرارداد با قراردادهای خارج از فضای فوتبال تنظیم شده است اما باشگاه استقلال نمی‌تواند این کار را انجام دهد، چون یک تیم دولتی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ساوالان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    اقا حساب کنید این تیم را جز سهمیه اسیا... همانند اون 2 جام که چهار جانبه بود . ولی حساب شده در صف قهرمانی اسیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا قانون فوتبال ما خنده اور هست... خطیر خودت قانون نوشته بعد خودش نقض می کند..
    • بانی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      جالب ترش اینجاست که تراکتور که فصل قبل هیچ عنوان خاصی نداشته نه قهرمان بوده نه نایب قهرمان و به اسیا رفته میتونه سقف بیشتری داشته باشه اما توی بازی پلی اف مقابل شارجه با سومین شکست پلی آف همون بازی اول حذف بشه اما سقف بودجه تا اخر فصل داشته باشه
    • دماوند IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      1- اولا اگر شمردن بلدی 4 جانبه نبود، برو تعداد تیم ها رو بشمار بعد بیار اظهار فضل کن 2- فرض محال 4 جانبه، بنده خدا اینجوری که داری به تیم لنگ خودتون تیکه میندازی که! یعنی نتونسته تو 4 جانبه هم هیچی تو آسیا بشه.
    • ... IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      شما و تراکتور رو باید جزو نخودیهای لیگ حساب کنن تا هر چقد میخوایید بازیکن و مربی بگیرید. روتونو برم.
    • مهدی تاج استعفا استفا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      اتفاقا آقای بانی در کامنت بالا مورد مهمی رو اشاره کردن درمورد تراکتور و البته در مورد پرسپولیس و سپاهان هم این مسئله هست ، این تیمها اگر در همان مرحله گروهی حذف شوند هم از امتیاز سقف بیشتر تاپایان لیگ برخوردار هستن و این فقط یه مسئله رو نشان میده و اون فقط دشمنی و ضدیت با استقلال است .
    • علیرضا IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      لنگی متوهم، خطیر اگه قانون رو رعایت نمیکرد الان هنوز مثل لنگپولیس جا برای چند بازیکن خارجی هم داشت، تنها تیمی که قانون رو رعايت کرده استقلال بزرگ هست، دوما قهرمانی های آسیایی تاج کبیر استقلال بزرگ بعد جوری فشاری کرده شما رو نه؟ حسرت خیلی سخته؟ بدبختهای متوهم فشاری، آخه عقده ای حرفی بزن مضحکه عالم نشی، اونموقع با توهمات توخالی ذهن معیوب شما لنگیها، قهرمانی های دو دوره اول جام جهانی اروگوئه بی اعتبار هست یا همینطور قهرمانی برزیل و ایتالیا و آلمان و آرژانتین که قبل جام جهانی 98 فرانسه بوده چون کمتر از 32 تیم بوده، بدبخت اونقدر فشاری شديد مغزتون هم معیوب شده، دنیا با عقل و منطق داره جلو میره نه با توهمات توخالی ذهن معیوب لنگیها..
  • ف پرسپولیسی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    وقتی نیست چطوری لحاظ کند؟!!! زورکی؟
  • ناصر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    درخواست استقلال از فدراسیون :در تمام بازیهای ما هاشمی نسب داور باشد،در تمام بازیهای پرسپولیس دو‌پنالتی برای حریفانش بگیرید،دربیها را سه بر صفر به نفع ما بزنید،وزیر باید از پیشکسوتان استقلال باشد،در پایان هر فصل ما را قهرمان کنید،خطاهای بازیکنان ما را نبینید،وگرنه وزیر پرسپولیسی
    • علیرضا IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      بابا بخدا قسم رو نیست که سنگ پای قزوینه این لنگیها حتی روی سنگ پای قزوین هم کم کردن، نمیدونم چه موجوداتی هستند؟ تمام ایران، همه اهالی فوتبال و حتی پیشکسوتان پیروزی و مدیرعامل گذشته لنگپولیس که لنگی ترین مدیرعامل تاریخ بی اصالت لنگ بوده به این اعتراض و اعتراف کردند که بین تیم بی خاصیت حکومتی لنگپولیس و استقلال بزرگ تبعیض گذاشتن و در حق استقلال بزرگ ظلم وتبعیض شده و میشه، ولی این لنگیها بازم به توهمات توخالی ذهن معیوب خودشون پافشاری میکنن، آخه لنگی متوهم چرا قبل بابا مسعودتون هیچی نبودید و برای رتبه12خوشحالی میکردید، ورزشگاه آزادی تیم حریف رو تشویق میکردید موقع دربی نیمه اول تمام نشده ورزشگاه آزادی ترک میکردید و گریه و زاری ….. بابا بخدا قسم وجدان و شرف هم خوب چیزیه که شما لنگیها مثل اصالت و ریشه از این هم بی بهره هستید..
    • یوسف IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      پنج سال همین گفتهات برای لنگپولیس بود ، یک بار هم برای استقلال چی میشه مگه
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    کیسه درخواست نمیکنه امر میکنه
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    بچه لوس وزارت و فدراسیون- آسیا چه ربطی به شما داره؟ فصل های قبل که گرونترین تیم لیگ رو بستین چکار کردین؟ ناله و ننه من غریبم
  • ساده نباشید IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    مافیای فوتبال اینکارها رو با استقلال کرده تا این تیم لطمه بخورد حالا از این افراد توقع همکاری دارید ؟ امثال مهدی تاج با قراردادهایی که بستن منافع ملی کشور رو به باد دادن اینکارها که برایشان چیزی نیست
  • احمدرضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    شهر هرت که میگن اینجاست،قانون گذاشتند بعد یه عده با خواهش،تمنا،ننه غریبم بازی،ناله کردن و امر دستور میخواهند در کنارش تبصره بسازند.همیشه گفتم و خواهم گفت:استقلال حکومتی ترین تیم همیشه ایران هست چه شاه باشد چه الان
  • ناشناس IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    درخواست تیم استقلال منطقیه ، استقلال بدون باخت قهرمان فصل قبل شد شایسته ترین نماینده جهت شرکت در آسیا اما بلحاظ بی تدبیری منصوبان در باشگاه و عدم پرداخت بدهی ها از آسیا حذف شدن عوامل فنی و بازیکنان تیم کار خودشون رو کردن و بدون باخت قهرمان شدن الان بایستی سقف بودجه تیمشون بمانند تیم های راه یافته به آسیا باشد چون عوامل فنی و بازیکنان در بی تدبیری منصوبات وزارت و فدراسیون نقشی نداشتن
  • برادران حیدری IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    لنگ بی اصالت درآسیا بااین همه قراردادنجومی جالبه هنوز به سقف قراردادنرسیده(تیم🍅🍅🍅🍅)
  • علیرضا ss هویت ملی فوتبال ایران IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    اگه وزارت ورزش تبعیض و ظلم علیه استقلال بزرگ رو کنار بذاره، بله شایسته ترین تیم باشگاهی ایران که بدون شکست و پاک ترین قهرمانی چند سال اخیر ایران رو به دست آورده، باید سقف قرارداد براش مثل آسیا حساب بشه، چون اولین تیمی که از ایران به آسیا باید میرفت استقلال بزرگ هست که اگه تبعیض و ظلم علیه این تیم مردمی و بزرگ نبود و بی تدبیری و بی لیاقتی مسولین نبود الان استقلال بزرگ اولین تیم ایرانی در آسیا بود و در سید اول هم قرار گرفته بود، حتما باید قبول کنند سقف قرارداد استقلال بزرگ رو، همین که از آسیا حذفش کردن بزرگترین خیانتی بود که در حق استقلال انجام دادن و تاریخ فراموش نخواهد کرد، استقلال بزرگ اعتبار فوتبال ایرانه تنها تیمی که برای ایران افتخار آورده و بزرگترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران به گفته فدراسیون جهانی فوتبال، یکی از سه تیم بزرگ و پرافتخار آسیا، و پرتماشاگرترین تیم آسیایی درقرن بیستم به گفته سایت جهاني فوتبال و همچنین فدراسیون جهانی فوتبال، تاج کبیر استقلال بزرگ هویت ملی فوتبال ایران است..
  • علی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    سقف قرارداد فقطو فقط برای تیم مظلوم استقلال هست ننگ بهتون که تیم را نابود کردید فقط تیم حکومت را داشته باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی