نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
تماس مربی استقلالی با گل‌محمدی: بازیکنت را به من بده/ واکنش یحیی چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تا این لحظه اجازه جدایی به سینا اسدبیگی هافبک تیمش را نداده است.

پرسپولیس در چند پست نیاز به بازیکن جدید دارد ولی لیست این تیم فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال دارد. لیست قرمزها تا قبل از بازی با تراکتور پر بود ولی بعد از این دیدار و با توجه به جدایی مهدی عبدی و رفتن این بازیکن به تراکتور،حالا پرسپولیس یک جای خالی دارد و می‌تواند بازیکن مدنظرش را به خدمت بگیرد. یاسین سلمانی خرید جدید پرسپولیس سهمیه بزرگسال به حساب نمی‌آید و یاسین اسفند سال جاری ۲۲ ساله خواهد شد.

با توجه به نیاز پرسپولیس به تقویت شدن در چند پست، یحیی گل‌محمدی قصد دارد تیمش را برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا ببندد. با این حال هنوز پرسپولیس تکمیل نیست و نقل و انتقالات این تیم ادامه دارد. طی ۴۸ ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی سینا اسدبیگی از پرسپولیس به گوش می‌رسید و عده‌ای مدعی شدند که این بازیکن با توجه به پیشنهادات رسیده از سوی سپاهان و نساجی قرار است پرسپولیس را ترک کند و به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

قرار شد در این خصوص یحیی گل‌محمدی تصمیم نهایی را بگیرد و تکلیف هافبک مستعد قرمزها مشخص شود. شنیده‌های ما حاکی از آن است که مهدی رحمتی سرمربی نساجی که تیمش را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، با گل‌محمدی تماس گرفت و از او درخواست کرد تا اجازه جدایی سینا اسدبیگی را بدهد و بگذارد این بازیکن راهی نساجی شود. خود باشگاه نساجی هم به صورت رسمی با ارسال نامه‌ای خواهان جذب سینا شده بود و باشگاه سپاهان هم به جذب این بازیکن علاقه مند بود.

بعد از تماس رحمتی با گل‌محمدی،سرمربی پرسپولیس به همبازی و شاگرد سابقش اعلام کرد اجازه جدایی به اسدبیگی را نخواهد داد و به این بازیکن نیاز دارد. رحمتی و گل‌محمدی رابطه بسیار خوبی با هم دارند ولی با توجه به نیاز پرسپولیس به این بازیکن و حضور این تیم در ۳ جبهه، باعث شد تا یحیی با جدایی اسدبیگی مخالفت کند. به این ترتیب تا این لحظه جدایی اسدبیگی از پرسپولیس منتفی است و این بازیکن به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • Gaber IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    تنها جاییکه احتیاج مبرم به بازیکن داریم خط هافبک هست که نباید اجازه داد خالی شگود هافبکهای پرسپولیس بیش از همه پستها زود خالی و خسته میشوند و یخیی عالی فکر کرده .بهتره با شک و تردید به سرلم که امکان سرباز بودنش ۹۰ در صد هست اینجا خالی نماند
  • کیون IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    یحیی میتونه اسدبیگی را با مغانلو در سپاهان یا آزادی در نساجی که فوروارد هدف هست وپرسپولیس هم نیاز دارد عوض کند این معاوضه خوبی خواهد بود
  • امیر IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    یحیی اخم لازمه
  • قرمزته IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    به سه پایان پیشنهاد تعویض با مغانلو را بده قبول کنند خوبه
  • ح IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    آقای گل محمدی اسد بیگی بازیکن جوان و آینده داریه و خیلی بهتر از ریگی هستش و تا چند سال میتونه تیم رو ساپورت کنه لطفا در حق تیم نامردی نکن و بازیکن رو به هیچ عنوان خارج نکن .
  • حمید حریری IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    پشت تمام تعویض یا قرضی دادن بازیکن همینطور خرید مسیله دلالی و پول هست
  • ۳چرخه سوارکیسه کش۳پایه ها IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    آقای گلمحمدی امپراطوراگه انتقال بازیکن باتاخت زدن امثال؛شکاری مغانلویاعموعیسی خودمونه عالی میشه ولی نه مثل انتقال قرضی مهدی عبدی به تیراختورکه سرپیمان بابایی با ارتش سرخ لجبازیوشکرخدادادنش به کیسه متاسفانه شمااینمواقع هنگ میکنه مختون ولی عموعیسی بااون توسرتوپیکه زدبه غلومیوفرستادش قاطی باقالیاوگل پیروزی تودربیونهایتا قهرمانیمونوزدارزش نداشت به نظرت نصف شاخ دیابته ته قراردادش مبلغش باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی