نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
۳ |
۳
یک استقلالی جایگزین یک استقلالی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شهر قزوین یک استقلالی به عنوان جایگزین یک استقلالی دیگر انتخاب و با شمس آذر قرارداد بست.

دروازه‌بان مورد نظر تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر قزوین، علیرضا رضایی بود. گلری که قرارداد سنگینی با باشگاه استقلال داشته و حاضر به کوتاه آمده و جدایی نشد که نشد!

رضایی گرچه نامه عدم حضورش در تمرینات را دریافت کرده اما باز هم حاضر نیست قید قرارداد بالای خودش با آبی‌ها را بزند و برهمین اساس به پیشنهاد سعید دقیقی و شمس آذر قزوین پاسخ منفی داد.

حالا سینا سعیدی فرکه از پایه های استقلال به پیراهن بزرگسالان این باشگاه رسیده است قراردادش با این تیم را فسخ کرده و به شمس آذر قزوین پیوست.

این گلرجوان به نوعی جایگیزی علیرضا رضایی دروازه‌بان مورد نظر سعید دقیقی در شمس آذر قزوین شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام IT ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    اینها با هوش هستند و بهترین و اولین دروازه بان ایران را گرفته اند،حالا در این تیم به سعیدی فر اجازه بازی داده میشود و مشخص خواهد شد که چه دروازه بان بزذگی هست. و استقلال خواهد فهمید که چه اشتباه بزرگی کرده است.
  • اس اس آبی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    آقای رضایی خیلی برات متاسفم تو آجورلو گیراورده بودی الان زیر دندونت درسته نمی خواهی ازدستش بدی چطور روت میشه به باشگاه استقلال نگاه کنی خاک برسر مدیرعاملی که نمی دونه کاری بکنه وانجامش میده آقای آجورلو بی دانش
  • محمدرضا سلگی کشاورزی از نهاوند IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    نه دوستان رضایی نسبت به سعید ی دروازه بان بهتریه تجربه بیشتر ی داره همان بهتر که نرفت اما انشالله یاسین سلمانی که به استقلال پشت پا زد رفت پرسپولیس هیچ وقت موفق نشه این مردانگی نبود دو ماه تمام همه سرکار گذشت اخرش نیومد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی