نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
آخرین خبر درباره بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس/ گلزن دربی از اصفهان برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر دنبال مهاجم خارجی است و برنامه‌ای برای بازگرداندن عیسی آل‌کثیر ندارد!

مهدی عبدی پس از مذاکره و توافق با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به جمع شاگردان خمس ملحق شد. این مهاجم ۲۴ ساله از تیم پرسپولیس به فوتبال کشورمان معرفی شد و با گلزنی در بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، خیلی زود اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت. عبدی در مجموع ۱۱۰ بازی با پیراهن پرسپولیس آمار ۲۸ گل و شش پاس‌گل را به نام خود ثبت کرده است.

این نقل و انتقال دقیقا همزمان شد با ماجرای عدم ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر تا زمزمه‌هایی در رابطه با بازگشت این مهاجم خوزستانی به پرسپولیس به گوش برسد.

عیسی آل‌کثیر که نیم فصل گذشته راهی پرسپولیس شده بود و در پایان قراردادش بحث تمدید آن جدی دنبال می‌شد، در نهایت راهی سپاهان شد تا هواداران این تیم را با شوک بزرگی مواجه کند.

این در حالی بود که با جدایی شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا این باشگاه به شدت با تصمیم و نظر یحیی گل‌محمدی به دنبال تمدید قرارداد با مهاجم محبوب هواداران بودند. عیسی اما ترجیح داد به واسطه پیشنهاد سپاهان راهی اصفهان شود و پیراهن طلایی پوشان را بر تن کند.

پس از عدم ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر (به دلیل بالا رفتن سپاهان از سقف بودجه) دوباره شایعه بازگشت او به پرسپولیس مطرح و حتی اخبار منتشر شد مبنی براینکه اشگاه پرسپولیس برای انتقال دوباره این بازیکن به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی، به باشگاه سپاهان نامه زده است.

در همین ارتباط یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این موضوع به خبرورزشی گفت: «نه یحیی گل‌محمدی درخواستی برای خرید عیسی آل‌کثیر به باشگاه داده و نه باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای رسمی و غیر رسمی برای بازگرداندن عیسی آل‌کثیر داشته و این اخبار کذب است!»

گفتنی است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز همچون یحیی گل‌محمدی از دست عیسی آل‌کثیر دلخور است. پس از اتمام لیگ برتر و جام حذفی، رضا درویش به خواست یحیی گل‌محمدی در چند نوبت تلاش کرد که با عیسی آل‌کثیر تماس تلفنی برقرار کند، اما این بازیکن این تماس‌ها را بی پاسخ می‌گذاشت! با توجه به رفتارهای مشابه عیسی آل‌کثیر در نیم فصل سال گذشته، باز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امیدوار بود، این مهاجم کارکشته بار دیگر به دفتر باشگاه رفته و با این تیم قراردادش را تمدید کند، اما ظاهرا این مرتبه با گذشته فرق می‌کرد. مدیربرنامه‌های جدید عیسی آل‌کثیر برخلاف قبلی‌ها اهل تخفیف و کوتاه آمدن نبود! آل‌کثیر هم از همین طریق به پرسپولیسی‌ها پیغام داد که فقط با مدیربرنامه‌هایم باید هماهنگ کنید و من فقط نظر او را خواهم پذیرفت.

ظاهرا مذاکرات رضا درویش با مدیربرنامه‌های عیسی آل‌کثیر ادامه پیدا کرد و مدیربرنامه های این بازیکن، خواستار رقم ۳۰ میلیارد تومانی برای یک فصل شد. رقمی‌که مخالفت باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت و همین موضوع نیز به اطلاع عیسی آل‌کثیر رسید. باشگاه پرسپولیس با توجه به ستاره‌های ملی پوش و تأثیرگذاری که دارد، نمی‌توانست با این رقم موافقت کند و بار دیگر به مدیربرنامه‌های عیسی آل‌کثیر این موضوع را یادآوری و درخواست تخفیف کرد که با مخالفت روبرو شد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که به سبک بازی عیسی آل‌کثیر علاقه دارد به باشگاه اعلام کرد فقط ۴۸ ساعت دیگر منتظر امضای این مهاجم خواهد ماند. سرمربی پرسپولیس از باشگاه خواست این موضوع را به اطلاع عیسی آل‌کثیر و مدیربرنامه‌هایش برساند که تصمیم نهایی خود را گرفته و او را نیز مطلع کنند اما باز هم فایده‌ای نداشت و آل‌کثیر به سمت تیم سپاهان چرخید! حالا هرگونه مذاکره‌ای با آل‌کثیر از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب می‌شود که بی‌ربط به فعل و انفعالات مورد اشاره نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مملی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    ما از عیسی دلخور نیستیم حالمون ازش بهم میخوره
    • شاهین IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      عیسی می اید و باز تور استقلال را پاره می کند.. بسوزید...
    • پرسپولیس IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      اگه آل کثیر برگرده من استقلالی میشم معلوم میشه تیم به هیچ اصولی پایبند نیست چرا هواداران رو دوقطبی میکنین
    • مهدی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      پرسپولیس حمام عمومی نیست هرکس خواست هرموقع دلش خواست بره بیاد
  • Amir IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    این ی ظلم بزرگ به فوتبال کشوره اگه این پول پرست رو برگردونن به پرسپولیس..یادش رفته وقتی محروم بود وقتی مصدوم بود فقط پرسپولیس پاش وایساد ولی بخاطر پول پشت پا زد به همه چیز و رفت سپاهان.. مطمئن باشید از همونجا ام میره رو نیمکت و ایشالا ی تیم ته جدولی و بعدش دست دو و ایشالا کلا محو میشه از فوتبال کشور
  • دی جی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    کسی که حرمت نگه نداشت و حتی جواب تلفنها رو نداد حالا با چه رویی میخواد برگرده اگر ال کثیف برگرده هواداران به هیچ وجه کوتاه نمیان یحیی خیلی پای عیسی ایستاد اما عیسی بی چشم رو بود و اینها رو یادش رفت حالا هم باید نیمکت نشین باشه تا میانه فصل شاید با 5تومن یک تیم ته جدولی خریدش
  • ساسان IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    من نوعی هم از دست عیسی به شدت دلخورم، مضاف اینکه جریان پیراهن و پس گرفتنش از هوادار به اون شکل و ... دیدگاهم نسبت بهش تغییر کرد. اما به هر حال تیم مدیر و مربی داره و اونا به عنوان نماینده ما هوادارها باید منافع و حقوق باشگاه رو در نظر بگیرند. اگر منافع باشگاه اقتضا می کنه یکی برگرده تصمیم و مسولیت با اونهاست.
    • سواری IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      بیاد تا سال بعد بدون تیم نمونه و بعد راحتتر بره؟ عمرا اگه اجازه بدیم پاش رو اطراف باشگاه بزاره. به یحیی بی احترامی کرد به میلیونها هوادار هم همینطور. به اون پسر هم ولایتی عرب زبان خود که پیراهن پرسپولیس کادو داد چی میخواد بگه ؟ بره که برنگرده. بی مرام .
  • بهنام IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    چه اشکالی داره برگرده با قرارداد دوفصل دومیلیارد البته بشرطی که مصدوم نشه و حداقل ده گل هم بزنه وگرنه پولی گیرش نمیاد
    • دارابی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      تو چهار سالی که پرسپولیس بود بجز ایام مصدومیت ۳۸ بازی کرد و ۸ گل زده داشت! آنقدر عجول بود که نفهمید هواداران برای اون گل به استقلال دوستش داشتن، سپاهان هم منظور دیگه داشت . خودش را نابود کرد !
  • a. ir IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    دوست داشتم شما جای عیسی بودین ببینم چ تصمیمی میگرفتین...عیسی کم واسه خوشحالیتون زحمت نکشید... حالا که زره ای میخاد به فکرخودش باشه با قضاوت نا به حق باید روبرو بشه.. به خودتون بیاین... البته همه تون همینید.. نالایق
    • ارتش سرخ IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      من ازیحیی توقع همچین رفتاری روباعیسی نداشتم احتمال میدم که خودش ازاول هم نمیخواستتش
    • فروید سرخ IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      ذره رو خوب اومدی، یا معنی 30 میلیارد رو نمیدونی یا اینکه نمیدونی ذره چیه
  • جهان AT ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    به دور از تعصب همانگونه که با بازگشت مهری به تاج مخالف بودم به دلیل آنکه مهری پس از دو فصل ضعیف و در حالیکه باشگاه اورا تحمل کرده بود زیر نظر ساپینتو احیا شده و به تیم ملی هم دعوت شد اما او شروع به گربه رقصانی برای تاج کرد،آل کثیر هم در حالیکه شش ماه را با امتناع از جراحی و مدتی را به عنوان دوره نقاهت از دست داد باشگاه و هواداران از او حمایت کردند اما بعد از بازیابی سلامتی بخاطر پول پرسپولیس را رها کرده و به سپاهان پیوست هواداران تیم رقیب حق دارند با بازگشت او مخالفت کنند و کاملا حق با هواداران پرسپولیس است
  • سعید IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    با سلام. بنده اگر جای عیسی تکثیر باشم بهیچ عنوان به پرسپولیس برنمی گردم، حتی اگر به یک تیمی بغیر از سپاهان بروم ،
    • دنیای فانی DE ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      موافقم وقتی توبا انگشته شکسته بازی کنی ویه باربه خودت وخانوادت فکرکنی وبه شرایطتت ووتازه بعدا پشیمون هم بشی بخوای برگردی ومربی وهوادار اینطور بی رحمانه باهات رفتارکنن وتحقیرت کنن منم باشم دیگه نمیام
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      عزیز دل برادر اینایی که بعنوان طرفدار پرسپولیس در نظرات به عیسیِ عزیز اهانت می کنند فی الواقع همان کیسه تنان‌اند بقول در کینه‌ی مستتر در نظرات این کیسه‌مخفیان بنگر و بخوان حدیث مفصل ازین مجمل(مراد عقده‌های طاری گشته توسط عیسی بر جماعت کیسه و کیسه تنان هست)
    • امیر علی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      نمیشه ازش خواهش کنی برگرده؟ بگو ما رو دور نندازه😂
  • سید IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    مین تاراختوووور بعد منچستر اوله
  • آریا US ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    بله آقا عیسی؛ وقتی که در بهترین و پرافتخارترین تیم ایران فیکس بازی میکردی؛ قدر پرسپولیس رو ندانستی! خودتو به پول فروختی و حالا پشیمان شدی!! اگر مونده بودی؛ میتونستی ۲ ساله ببندی و از همین تیم هم از فوتبال خداحافظی کنی! برو مدیر برنامه و مشاورت رو عوض کن! یحیی دیگه نمیخواد تورو!!! حتی اکر هوادار هم ببخشه؛ باشگاه نمیبخشه!
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    باشگاه پرسپولیس همه جوره هوای آل کثیر را داشت چه زمانی که مصدومیت بلند مدت داشت و چه زمانی که محرومیت طولانی داشت اما پای این بازیکن ایستاد تا دوباره در شرایطی که پا به سن گذاشته است احیا شود اما آل کثیر برای قدردانی چه کرد نمک خورد نمکدان راشکست . بهتر است باشگاه پرسپولیس دیگر حرفی از این بازیکن نزند و آل کثیر هم قید پرسپولیس را برای همیشه بزند تا به جمع بازیکنان نادمی بپیوندد که به روش های مختلفی به پرسپولیس پشت کرده بودند
  • برادران حیدری IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    اگرحق دلالی یحیی مو قنشگو میداد نمیزاشت بره تیم🍅🍅🍅🍅🍅🍅🍅ای
  • ابی از فلاح IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    تحت هیچ شرایطی عیسی رو دیگه نمیخوایم حتی اگه مطمئن باشیم تو یک فصل ۳۰ تا گل میزنه و تو دربیها بازم دبل میکنه رفت و برگشت. عیسی باید بفهمه که طرفدار پای مخرومیتش نشست پای مصدومیتش نشست پای حاشیه بردن تو بازیهای اسیاییش نشیت پای زود عمل نکردن و از دست دادن نیم فصل نشست.چجوری بخاطر پول ول کرد رفت؟؟؟هر چند ک بعضیا میگن سنش بالا بوده و حق داشته من میگم نداشته چون با ۱۵ تا هم زندگی خوب میشد بسازه تازه بجز اون ۱۵ تا کلی از قبل نام پرسپولیس عایدی نصیبش میشد حتی توی آینده کلی پول بدست میاورد اگر میموند و همین راه رو ادامهدمیداد ولی متاسفانه عیسی فقط نوک دماغش رو دید و اینده رو ندید. ندید شله زردها برای نیکت قوی میخوانش.ندید شله زردها برای تضعیف عشقپولیس میخوانش وگرنه مثل دور زدن قانون در مورد بقیه بازیکنان برای اینم همین کارو میکردن ولی از قصد نکردن تا هم پرسپولیس تضعیف بشه هم عیسی تو عمل انجام شده قرار بگیره و پولش رو کم کنه.یعنی همون پولی ک تو پرسپولیس میموند کیرش میاد البته دیگه بدون آینده بدون محبوبیت. عیسی تو دیگه هیچی نداری ،حتی نمیتونی دیگه به استقلال بری بخاطر سنت وبگی اینجا محبوب میشم
  • ابوالفصل عابدی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    مطمن باشید برسبولیس بازیکن بی اصالت وخود فروش و قبول نمی کنه آنقدر که برسبولیس بای عیسی ایستاد ایشون مرام ومعرفت برای برسبولیس خرج نکرد
    • Gaber IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      کلا عیسی همانطور که قبلا نوشتم شخصیت بچه گونه ای داره قهر میکنه مواظب خودش نیست و هر چه از سن و سال میگذره شاید از تجربه گذشته بی نصیب بمونه . بابا به ارشیو نگاه کن موقع رفتن چقدر اخطار و تمنا و اصرار کردیم . ذره ای محبت نداشت در حالیکه باشگاهی که اینهمه هوادار داره متوجه حرکات و رفتار بازیکنان میشه . ایکاش بازیکنهای ایرانی غیر از فوتبال بازی کردن شخصیت و کاریزماتیک بودن . بچه ای هنوز. فکر کردی با هیاهو و شلوغکاری چی نصیب هوادار و باشگاه کردی که اینکونه خسارت ببینی. نرود میخ آهنی در سنگ . ساکت فقط میخواست پرسپولیس را از مهاجم خالی کنه و همه را یکجور گول زد که الان مانده ای. گول دسمنان پرسپولیس را خوردی و نتیجه اش را میبینی. هیچکس به تو غیر از پرسپولیس آبرو نمیبخشد
  • احمد IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    عیسی آل کثیر برای تیم زحمت کشیده اشتباه برای انسان است از لحاظ شرع ایراد نداره بیاد
    • ساسان IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      بیاذ؟ کجا بیاد ؟ مشگل قانونی داره. در ضمن بیاد که سال بعد با قرار داد راحت‌تری بره؟ نه قربونت . فعلا همونجا تمرین کن و مسابقات آسیایی رو هم از تلوزیون ببین.
  • الب IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    میییییییرررررررره
  • عباد IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    بالاخره هر کس یکروز واقعیات پنهان و زشت خود را نشان میدهد! بخاطر دارید که همین آقا در برنامه شب‌های فوتبالی و فوتبال برتر، چطور از عشق به پرسپولیس می‌گفت و گریه میکرد؟! از اینکه پرسپولیس و هواداران در بدترین روزهای عمرش او را تنها نگذاستند؟! یک سوال، یک هم ولایتی داری که نوجوانی عرب زبان است، در یکی از فیلمهایی که دیدیم برایش یک پیراهن پرسپولیس کادو دادی! بخاطر داری که چطور آن پیراهن را بو‌ میکرد و‌ گریه میکرد؟! اسمش بخاطرم نیست. همان که همیشه آدامسی میجوید . چطور به روش نگاه خواهی کرد؟ جواب اینهمه خوزستانی پرسپولیسی را چطور خواهی داد. رفتی؟ بسلامت لااقل از راه درست و حرفهای . مانند خیلی از بازیکنان که از پرسپولیس رفتند. نه با احترامی و عجولانه. تلفن یحیی را به فلان جات دایورت می‌کنی ؟ سپاهان اجازه نخواهد داد . آب خوش از گلویت پایین برود. تو بد. دامی گرفتار شدی . خودت را زیاد بالا دیدی، چهار سال پرسپولیس بودی ، بجز دوران مصدومیت‌ها در ۳۷ بازی ۸ گل زده داری؟! فکر نکردی سپاهان چرا چنین پیشنهادی داده بود؟ خودت رو رو ابرها می‌دیدی! از عرش به زیر فرش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی