نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یاسین سلمانی نباید با استقلال مذاکره می‌کرد/ از این استقلال نباید توقع قهرمانی داشت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

احمد جمشیدیان هافبک سابق استقلال و سپاهان معقتد است که مصاف دو تیم از جهات مختلف می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد.

احمد جمشیدیان که بازیکن سابق استقلال و سپاهان به شمار می‌رود، در آستانه حساس ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم گفتگویی جالبی درباره این مسابقه و شرایط دو تیم داشته است. او معتقد است سپاهان این روزها یک سر و گردن از مابقی تیم‌ها بالاتر است و با توجه به شرایط استقلال نباید از این تیم توقعی به عنوان مدعی جدی قهرمانی داشت.

جمشیدیان در ابتدا درباره پیوستن یاسین سلمانی به سپاهان بیان کرد: خب یاسین سلمانی بدون شک یکی از پدیده‌های فوتبال ما در دو سه فصل اخیر بوده است. دو فصل پیش عملکرد فوق العاده ای داشت و به عنوان جوان اول فوتبال ایران معرفی شد و الان کاپیتان اول تیم المپیک ماست. روند یاسین به نظرم روند مناسبی بوده. هم در سپاهان عملکرد خوبی داشته و هم کاپیتان تیم امید است.

او ادامه داد: حالا روند مذاکراتش یک جوری بود. قبلا اگر بازیکن می‌خواست به استقلال یا پرسپولیس برود، با تیم رقیب مذاکره نمی‌کرد، اما خودش هم صحبت کرده و گفته با استقلال مذاکره داشته و بعد رفته پرسپولیس. بعد مصاحبه کرده و گفته که از بچگی پرسپولیسی بوده‌ام. فکر می کنم این روزها خیلی عِرق به تیم‌ها مطرح نیست. نمونه اش را می بینیم. امسال کری می‌خوانند، سال بعد با همان تیم بازارگرمی می کنند.

جمشیدیان در ادامه با گذر از حواشی می‌گوید بهتر است درباره مسائل فنی صحبت کنیم: به مسائل فنی بپردازیم. من فکر می کنم یاسین یکی از پدیده‌های فوتبال ما و از سرمایه‌های فوتبال ماست. به نظرم جای این را دارد که تبدیل به یک بازیکن بزرگ و یک لژیونر خوب برای فوتبال بشود. امیدوارم مسیرش را درست انتخاب کند. تا حالا مسیرش خوب بوده است.

او سپس در واکنش به این موضوع که چرا سال گذشته یاسین سلمانی کمتر برای سپاهان در لیگ بیست و دوم بازی کرد، اینطور توضیح داد: مشخص است. یاسین امسال قراردادش با سپاهان تمام می‌شد و قطعا از طرف باشگاه برای تمدید قرارداد تحت فشار بوده و قطعا چون قراردادش را تمدید نکرده، کمتر در فصل گذشته مورد استفاده قرار گرفت. دو سه فصل پیش رضا دهقانی هم همین شرایط را داشت. باشگاه اصرار داشت باید قراردادش تمدید شود، اما دهقانی این کار را نکرد و یک نیم فصل بیرون نشست و سپس به تیم دیگری پیوست.

یاسین سلمانی نباید با استقلال مذاکره می‌کرد/ از این استقلال نباید توقع قهرمانی داشت

او سپس درباره استقلال و شرایط تیم سابقش در لیگ برتر بیان کرد: اگر اشتباه نکنم استقلال تنها تیم لیگ برتر است که این شرایط (مشکلات مالی) را دارد. حتی تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده‌اند، این شرایط را ندارند. به عنوان یک استقلالی سابق می‌گویم اینکه باشگاهی با ده‌ها میلیون طرفدار چنین شرایطی داشته باشد، واقعا اسفناک است. امیدواریم استقلال از این شرایط خارج شود.

جمشیدیان درباره مصاف استقلال و سپاهان در روز چهارشنبه اضافه کرد: این هفته دیدار بسیار سختی پیش روی استقلال قرار دارد. هم از لحاظ فنی و هم از نظر روانی و هم از نظر حمایت هواداران پرشور سپاهان در نقش جهان. استقلال تحت فشار خواهد بود. البته نکته ای که می‌تواند هواداران استقلال را امیدوار کند، این است که جواد نکونام همواره عملکرد خوبی در اصفهان به عنوان سرمربی داشته و از طرفی استقلال هم در اصفهان معمولا عملکرد خوبی ارائه کرده است.

او سپس با تمجید از کیفیت تیم مورایس اضافه کرد: ولی بدون تعارف باید بگوییم که سپاهان این روزها یک سر و گردن از مابقی تیم‌ها بالاتر است و بازی سختی برای استقلال است. نمی خواهم بگویم نباید توقعی از استقلال و جواد نکونام نداشته باشیم. نه آنها کلی بازیکن خوب دارند، کادر فنی خوبی دارند، البته از نظر مالی شرایط خوبی ندارند. در مجموع نظرم این است که ما به این استقلال چیزی نداده ایم که بخواهیم توقعی داشته باشیم. باید یک مقدار صبورتر باشیم. به هر حال در این شرایط نمی تواند مدعی اول قهرمانی باشد. با این حال با چنین تیمی استقلال چند سال پیش با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ شد. شاید این مشکلات انسجام تیمی را بیشتر بکند. تیم‌های نکونام همیشه انسجام خوبی دارند. بعد از این بازی بیشتر می‌توان درباره استقلال صحبت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ناشناس IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    باز گلی به وجدان این فرد
  • کلنگلیس IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    شک نکنید اگربازیکن باکیفتی بود سپاهان پرتش نمیکردبیرون درضمن یک هفته دم در باشگاه استقلال بست نشسته بود راهش ندادن حتی برای مذاکره لنگیانیم فصل متوجه میشن چه اشتباهی کردن
    • Ali IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      توکارشناس وخبره هستی ودرپایان فصل تمام (طرفداران استقلال)همگی متوجه عمق کارشناسی تو دوست میشوند،بنده هرگزشروع کننده ی گفتن الفاظ ناپسند نیستم ،ولی درمقابل گفتن واژه لنگ ولنگی از گسترش یافته ی آبِ مانده درجایی بجای آبی گرا وآبی دوست ،استفاده میکنم ،دوست میدارم خوب وباب میل هرفرد سالم بنویسم ولی وقتی فردی مانند کلنگ لیس که اسم کاربری اش نماگر اوست چنین مینویسد با اکراه و فقط برای جواب دادن به این نادان چنین مینگارم ،دراین جا از طرفداران فهیم و مؤدب تیم خوب استقلال پوزش میخواهم ،همیشه گفته ام که اگر تیم محترم استقلال قوی وقدرتمند باشد باعث قدرتمندشدن وقوی ترشدن پرسپولیس میگرددو برعکس،واگر استقلال خدای ناکرده ضعیف باشد پرسپولیس هم ضعیف میشود واین باعث ضعیف شدن تیم ملی می شود ،درمورد بودجه استقلال ،چون آقای آجرلو هزینه ی 4سال بعد را دریک سال خرج کرد با حساب اکابر هم میتوان فهمید کم کمش 4سال باید باسختی بگذرد تا استقلال به وضع نرمال وعادی برگرددواین را طرفدارانی که خودشان هزینه خانواده را میدهند خوب میفهمند نه متعصبان کم سن وسال که ازجیب پدر میگیرند
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    چون اول پرسپولیس جای خالی نداشت، زور که نیست، یاسین پرسپولیسو بیشتر دوست داره، دنبال پول بود میرفت قطر یا امارات
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      گل گفتید
    • امین IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      پرسپولیس رو بیشتر دوست داره بهتون گفت لنگی؟بگو پول لنگ بیشتر بود
    • کلنگلیس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      زارتتتتتتت ززززاااررررتتتتت
    • مرتضی اسلامی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      میگم یه وقت سقف پرسپولیس سوراخ نشه آسمون بیا برابر؟؟؟؟؟؟؟
  • حميد کلاش IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    ياسين سلماني اصلا بازيکن خوبي نيست اگه خوب بود مورايس نگهش ميداشت اخرشم از پرسپوليس ميره تيمهاي پيکان يا مس کرمان
  • yaser IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    این همه خرید باز لنگ چشمش به امدادهای غیبیه.
  • MIS قرمزته IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    آقای جمشیدیان ، همونی که مقابل کیسه گل بخودی زد و سال بعدش جذب کیسه شد ؟؟؟؟ اصلا هم تابلو‌نبود
    • لنگ IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      اگر به این باشه پارسال سیاوش یزدانی دقیقه ۹۵ جلو سپاهان یک پنالتی مفت داد و هفته بعدش از استقلال رفت سپاهان ...
  • حجت IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • رحیم حسن شالی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    اتفاقا استقلال امسال از سالهای دیگه بهتره تیم معمولی نیست که تمام عوامل پشتش باشن وزیر فدراسیون داو.تیم ما ریشه داره بهش امیدواریم سرمونم بالاس جمال هرچی استقلالیه دم همتون گرم.با افتخار تاجی ام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی