نکونام علیه رکورد مورایس؛ جنگ بزرگ برای حفظ صدرنشینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام می‌خواهد جلوی بردهای پیاپی مورایس مقابل استقلال را در اصفهان بگیرد.

سعید زارعی| مورایس مقابل استقلال آمار صد درصد برد دارد چرا که هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته را از هموطنش ساپینتو برد. استقلال البته می‌توانست حداقل بازی برگشت را در اصفهان نبازد اما اشتباه بد سیاوش یزدانی در آخرین دقایق یک پنالتی نصیب سپاهان کرد و در نهایت آنها بازی را ۲- یک بردند. بعدها ساپینتو علیه یزدانی و انتقالش به سپاهان موضع گرفت و حرف‌هایی را مطرح کرد که به مذاق اصفهانی‌ها خوش نیامد. 

جواد نکونام که هر دو بازی اول را برده می‌خواهد در اصفهان هم نتیجه بگیرد. او حتماً فکری برای مهار شهریار مغانلو و سایر ستاره‌های سپاهان می‌کند اما به هر حال کار استقلال در نقش جهان اصلاً راحت نیست و این تیم شب سختی را در پیش خواهد داشت. نکونام اگر می‌خواهد این بازی ۶ امتیازی را ببرد باید میانه زمین را از سپاهان بگیرد که خب کار راحتی نیست. در این دیدار سعید مهری هم می‌تواند برای استقلال بازی کند و پیش‌بینی می‌شود جواد نکونام با روش ۱-۵-۴ به مصاف مورایس خواهد رفت.

در این روش سلمانی، مهدی‌پور، نیک‌نفس (یا مهری)، رضاوند و یامگا هافبک‌های استقلال خواهند بود که باید با امثال اسدی، احمدزاده، محمد کریمی و... رقابت کنند. البته شاید احمدزاده به جمع مهاجمان اضافه شود و در کنار مغانلو و شکاری بازی کند اما به هر حال سپاهان اصلاً کمبود مهره ندارد و فقط تا حدی نگران درون دروازه است؛ جایی که شاید نیازمند به خاطر فوت پدرش بازی نکند و نیما میرزازاد به میدان برود. سپاهانی‌ها خوب می‌دانند که استقلال ستاره‌های فصل گذشته را ندارد اما تیمی با انگیزه است که ۹۰ دقیقه می‌دود و می‌جنگد، به همین دلیل آنها هم خود را برای یک بازی سخت آماده‌ کرده‌اند.

سپاهان صدرنشین است و اگر استقلال را ببرد احتمالاً به صدرنشینی خود ادامه می‌دهد اما استقلال هم این فرصت را دارد که یک بازی سنگین و ۶ امتیازی را ببرد و صدر جدول را از طلایی‌پوشان پس بگیرد. تیم نکونام اگر این بازی خاص را ببرد حتی به دربی هم امیدوار می‌شود. جواد ابتدا می‌خواهد رکورد صد درصد برد مورایس مقابل استقلال را خراب کند و سپس انتقام شکست‌های فصل گذشته را از پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عروس الع۶ین IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    برد صددرصد مورایس با این بازی میشه دو مهره و ۲۰۰درصد😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی