نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| بارسلونا قهرمان جام جهانی شد!/ تصویر غرورآمیزی که باشگاه اسپانیایی منتشر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بارسلونا در فضای مجازی دست به یک ابتکار جالب زد و برای تمام باشگاه‌های فوتبال دنیا کری‌ خواند.

قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی زنان ۲۰۲۳ سوژه اکانت رسمی تیم‌های زنان و مردان بارسلونا شد.

این پیج‌های اینستاگرامی تصویر جالبی ملی‌پوشان از زنان و مردان بارسلونا در تیم ملی اسپانیا منتشر کرد و به تاثیر بزرگ باشگاه بارسلونا در قهرمانی‌های تیم ملی اسپانیا در جام جهانی مردان و زنان اشاره کرد.

در این اکانت رسمی تصویری از تیم ملی مردان اسپانیا با قهرمانی جام‌ جهانی ۲۰۱۰ و تیم ملی زنان اسپانیا با قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۳ در یک قاب قرار گرفته‌اند و در یک ابتکار جالب از ۱۱ بازیکن هر دو تیم ۷ بازیکن آن تیم که عضو آبی‌واناری‌ها هستند هایلایت شده‌اند و لوگوی بارسلونا مقابل هر کدام از بازیکنان زن و مرد بارسایی قرار گرفته است.

این اکانت رسمی کامنتی را نیز زیر تصویر مشترک منتشر کرد و نوشت: «قدرت بارسلونا قهرمان جام جهانی شد» و با نوشتن این پیام به نوعی برای تمام باشگاه‌های جهان کری‌خوانی کرد.

عکس| بارسلونا قهرمان جام جهانی شد!/ تصویر غرورآمیزی که باشگاه اسپانیایی منتشر کرد

نکته قابل توجه در خصوص دیدار فینال جام جهانی این بود که از مجموع ۸ بازیکن بارسا که در تیم ملی زنان اسپانیا حضور دارند؛ ۷ بازیکن در ترکیب اصلی این تیم قرار داشتند. درست مثل تیم سال ۲۰۱۰ اسپانیا که با هدایت دل بوسکه فاتح جام جهانی آفریقا شد.

حالا اما اکانت رسمی تیم زنان و مردان بارسلونا با انتشار یک پست اینستاگرامی به این موضوع اشاره کردند که در سال ۲۰۱۰ تیم مردان اسپانیا با ۷ بازیکن بارسلونا فاتح جام جهانی شد و حالا هم تیم زنان اسپانیا با حضور ۷ بازیکن بارسلونا موفق به فتح جام جهانی ۲۰۲۳ شده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی