نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
۰ |
۰
معنای خاص نام پسر تازه متولدشده هری کین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت هویت شناسی تاریخچه خانوادگی هری کین را فاش کرده و مشخص شده که نام فرزند چهارم او از خانواده فوتبال‌دوستش گرفته شده است.

چهارمین فرزند هری کین روز گذشته به دنیا آمد و او نام فرزندش را «هنری ادوارد کین» گذاشت. و نام این نوزاد ممکن است بر اساس تاریخچه خانوادگی کین انتخاب شده باشد که ارتباطاتی هم به فوتبال دارد.

به گفته وبسایت هویت‌شناسی findmypast، پدرِ مادر کین، اریک ادوارد هاگ، فوتبالیست بود. هاگ در دهه ۱۹۶۰ برای بلوندل روورز در سطح نیمه حرفه‌ای بازی می‌کرد و بعدها برای برنت‌وود و وارلی، که اکنون به عنوان برنت‌وود تاون شناخته می‌شود، به میدان می‌رفت. در همین حال یکی از برادران اریک در طول جنگ جهانی دوم یک تیم جوانان را در ایسلینگتون تأسیس کرد، و نام او هری بود، که هری مخفف هنری است. همسر مادربزرگ مادری کین نیز هنری نام داشت.

هری و کیت زمانی که در مدرسه‌ای در والتام فارست درس می‌خواندند باهم ملاقات کردند و در جولای ۲۰۱۷ نامزد کردند، و در سال ۲۰۱۹ در یک مراسم مجلل در کنار اقیانوس ازدواج کردند. این زوج دارای ۴ فرزند هستند، و اگر فرزند چهارم در آلمان به دنیا می‌آمد می‌توانست برای تیم ملی آلمان هم بازی کند. اما در عکس‌هایی که از نوزاد منتشر شده یک سوکت بریتانیایی به چشم می‌خورد و برچسب‌های کنار تخت هم به زبان انگلیسی است، به این معنی که نوزاد به احتمال زیاد در انگلیس به دنیا آمده است.

این مطالب را هم بخوانید:

معنای خاص نام پسر تازه متولدشده هری کین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی