نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عکس| استوری تهدیدآمیز آقای مدیرعامل/ نکیسا به پرسپولیسی‌ها هشدار داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیما نکیسا با انتشار یک استوری پرسپولیسی‌ها را به استفاده از میلاد سرلک در دیدار با ذوب آهن تهدید کرد.

پرسپولیس در شرایطی باید در ورزشگاه آزادی در مقابل ذوب آهن قرار بگیرد که میلاد سرلک وضعیت نامشخصی دارد. این بازیکن از روز آینده (یکم شهریورماه ۱۴۰۲) سرباز می‌شود ولی طبق قانون اگر به تیم ملی دعوت بشود، می‌تواند تا ۳۰ سالگی بازی کند.

در این زمینه پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند که میلاد سرلک مشکلی برای همراهی تیمش ندارد چرا که لیست جدید تیم ملی به طور غیررسمی اعلام شده و بازیکن‌های دعوت‌شده پاسپورت خود را تحویل داده‌اند و کارهای انگشت‌نگاری در سفارت بلغارستان برای اردو انجام شده و هافبک پرسپولیس نیز این مراحل را طی کرده است؛ با این وصف او می‌تواند همچنان از معافیت بازیکنان ملی‌پوش بهره ببرد و در هفته سوم برای پرسپولیس مقابل ذوب آهن بازی کند.

آخرین واکنش مربوط به این موضوع با انتشار یک استوری توسط نکیسا مدیرعامل ذوب آهن مطرح شده و او تاکید کرده که میلاد سرلک از تاریخ یکم شهریورماه سرباز است و نباید در مصاف با ذوب آهن بازی کند. 

عکس| استوری تهدیدآمیز آقای مدیرعامل/ نکیسا به پرسپولیسی‌ها هشدار داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ساوالان IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    این نردبان پرسپولیس چقدر زیبا و تابلو و خوشگل هست.. برای دیده شده باید از این نردبان بالا رفت!!!!!!!!!!!! از ان ور اب از این ور .. هر روز نام پرسپولیس را می برند. تا دیده شوند.. از خود که دوده ندارند تا دیده شوند... نگران نباش نکیسا.. سرلک بازی نمی کند..!!!!
    • اشکان IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      نوبت تو هم خواهد رسید آقای به اصطلاح مدیر عامل...
    • عصب عابی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      یعنی سرلک تو زمین نباشه پرسپولیس با یک بازیکن کمتر بازی میکنه!درسته که کیصه کشا میدونن سرلک چه بازیکنیه ولی وقتی هم نباشه یه پرسپولیسی در همین سطح جاش بازی میکنه. پرسپولیس هیچ وقت به یک بازیکن متکی نیست.با سرلک و بدون سرلک پرسپولیس از این ۳ امتیاز نمیگذره.
  • ق ر IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    احتمالا پرسپولیس اگر از سالک استفاده کنه کسر سه امتیاز و جریمه میشود چون هنوز لیست تیم ملی از مراجع قانونی اعلام نشده فقط جزء ۵۰ بازیکن لیست اولیه هستش و اونم حتما اداره نظام وظیفه از فدارسیون استعلام میکند
  • آریا US ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    دوستان عزیز پرسپولیسی؛ باشگاه مدیرعامل؛ معاون حقوقی و مشاور داره؛ به شایعات توجه نکنید! تا زمانی که مطمئن نباشن؛ میلاد رو بازی نمیدن!! نکیسا هم پرسپولیسی هست و با احترام صحبت کرده؛ بی ادبی نکرده! من به عنوان هوادار پرسپولیس؛ کامنت شمارو لایک کردم اما در این رابطه باید باشگاه تصمیم بگیره! اگر به تیم آسیب نرسه؛ قطعا بازی میکنه! در شرایطی که سروش و ریگی و سینا و یاسین هم جانشین خوبی هستن! نگران نباشید❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی