نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مشت هوادار خشمگین تراکتور شیشه جایگاه خبرنگاران را شکست/ شعار علیه بازیکنان پس از هت‌تریک شکست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست مقابل شارجه سبب شد هواداران تراکتور پس از سومین باخت متوالی به بازیکنان این تیم معترض شوند.

تیم فوتبال تراکتور امشب در مرحله  پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز ۳ بر یک از شارجه امارات شکست خورد و از صعود به مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها باز ماند.  

در دقایق پایانی این مسابقه تعداد زیادی از هواداران از ورزشگاه خارج شدند. همچنین برخی هواداران نیز علیه بازیکنان و مدیریت این باشگاه شعار داده و به سومین باخت متوالی شاگردان پاکو خمز از ابتدای فصل اعتراض کردند.  

این در شرایطی است که تا پیش از بازی امروز مقابل شارجه هواداران تراکتور حمایت خوبی از این تیم به عمل آورده و حتی پس از باخت به پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر سعی کردند با شعار عیبی یوخ  روحیه این تیم را برای بازی مقابل حریف اماراتی بالا نگه دارند.  

امروز نیز آنها با حضور پرشور خود از ابتدا تا انتهای مسابقه سعی داشتند تراکتور را با حمایت‌شان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسانند که این اتفاق رخ نداد.

پس از گل اول تراکتور، یکی از هواداران با مشت، شیشه جایگاه خبرنگاران را شکست.

در ادامه همین مطلب بخوانید: شکست تلخ تراکتور مقابل شارجه امارات/ یک سهمیه ایران سوخت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • میلاد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    متاسفانه هواداران تراکتور افرادی فوق العاده احساساتی هستن و درک درستی از فوتبال ندارن . فکر میکنن که با خرید چند بازیکن خوب و مطرح میشه قهرمان و موفق شد . زنوزی هم حسابی از این قضیه استفاده کرد .
    • {……..} IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      البته حق هم دارن مگه میشه تو سه بازی هم لیگ برتر و هم لیگ آسیا رو از دست داد این شاهکار زنوزی کیسه کش باید تو کتاب گینس ثبت بشه
    • حاجی IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      عیبی یوخ.😂😂😂تیم میبندن با میلیاردها پول بیت المال البته به اسم شخصی!برای عیبی یوخ! خب اگه عیبی یوخ چیز میخورید ابروی ایران رو میبرید.
  • فرهاد IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    لیگ قهرمانان روباقدرت شروع کردن مثل لیگ،،، هوادارای تراکتوری این روبدونین به هیجان جام نمیدن
  • محمد صادق IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    بزرگترین عامل نتیجه نگرفتن تراکتور ، جو مسمومی که هوادارشون ایجاد می‌کنند
  • تازه میفهمم چرا پرچم ژاپن میاوردن، بزرگ شین یکم IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    عجب حمایتی، ینی فقط ۳تا باخت!!!
  • ایرانی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    وقت کشیده خوردن خمس رسیده
  • رضا تاجی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    از موقعی که شجاع لنگی اومد، تراکتور روز خوش ندید
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    حذف تراکتور خیلی ناراحت کننده بود چون اگه پنالتی گرفته نمیشد تراکتور میتونست فشار زیادی به حریف وارد کنه و حداقل روی ضربات ایستگاهی می‌تونستیم به گل زدن امیدوار باشیم ولی یادمون نره تیمها آسیایی خیلی خوب بسته میشن و تراکتور در صورت صعود کارش چند برابر سخت‌ترمیشد داور هم به تراکتور کم ضربه نزد ضربه آزاد خطرناک پشت 18 واسه تراکتور گرفت ولی فاصله قانونی 10 یاردی رو رعایت نکرد ضمنا صحنه پنالتی خیلی مشکوک بود!شجاع هم رفتارش به عنوان کاپیتان اصلا خوب نبود و دلیل اصلی قضاوت ناعادلانه داور اعتراض‌های بی‌مورد خلیل زاده بود تراکتور باید از نعمتی به جای شیری در دفاع راست استفاده کنه با توجه به تعدد هافبک‌های بازیساز و نفوذی شاید بهتر باشه 1-5-1-3 یا 3-4-3 بازی کنن در دفاع نادری و آغاسی سرزنی کنن و توپ‌های دیگه رو شجاع قطع کنه نعمتی و آذر بشن پیستون راست و چپ و صفا جلوی دفاع!اینا همش تئوریه مربی تیم از تماشاگر خیلی بیشتر می‌فهمه نصف این بازیکنا زیر1-5-4 زاییدند چه جوری اون سیستم خفنا رو بازی کنن؟!خدا به مربیشون صبر بده نصف تیمش ستاره‌س نصف دیگه‌شون اسگل مولا!خمس اومد بشه برانکوی دوم شد کی‌روش دوم!
    • بی طرف IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      میخوای به خمز بگو استعفا بده برو جاش بشین
    • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      دوست عزیز خودمم گفتم اینا همش تئوریه و سرمربی از تماشاگر بیشتر می‌فهمه تراکتور تیم یکدستی نیست نصف بازیکنا در حد لیگ قطر هستند نصفشون در حد لیگ یک ایران! توازن هم برقرار نیست در بعضی پستها بازیکن زیاده(هافبک بازیساز و هجومی) در بعضی پستها بازیکن کمه(هافبک دفاعی و مهاجم نوک) بنابراین چاره کار امتحان سیستم‌های مختلفه که این کار در سه بازی سنگین گذشته غیرممکن بود ولی در بازیهای آینده که تیمها قویتر از تراکتور نیستند این کار شدنیه زنده باد تراکتور
  • هوشنگ IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    عیبی یوخ
  • رامین تاج IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    مشکل تراکتور جوونای فریب خورده تحت تاثیر پان ترکیسم هستن که 90%به ظاهر هواداراشو تشکیل میدن اگر اون 90%کنار گذاشته بشن و هموو هوادارای اندکولی واقعیو فوتبالی تراکتور به استادیوم برن براحتی در مسیر درست قرار میگیره بایدم از توهم دست بردارن خودشونو با سرخابیا مقایسه نکنن
  • آرش IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    متاسفانه جو هیجانی که نتیجه عکس داره
  • 6 IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    مگه اينا فرهنگ ساز عيبي يوخ نبودن؟؟؟؟ خخخخخ عيبي يوخ تا سال بعد
  • سهراب IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    اینجاست که فرق تیم های بزرگ و کوچک مشخص میشه اینجا دیگه به کی می خوان گیر بدن وزیر ، تیم حکومتی وووو حالا متوجه میشن تیمی که دو بار به فینال چمپیونز لیگ میره چقدر زحمت می کشه و شاید دست از هوچی گری بردارن ( مثلث تاس )
  • قرمزته IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    وقتی یه تیم میبازه و تماشاگران بی فرهنگش به سرمربی و کادرفنی و بازیکنان تیم مقابل بی احترامی میکنند و در حین مسابقه با پرت کردن انواع اشیاء به سمت بازیکنان تیم مقابل میخوان عقده گشایی کنند دیگه چه انتظاری میشه از این تیم داشت و تا زمانی که اینا دست از این کاراشون برندارند این تیم فرگوسن را هم بیارن همینه فقط حیف اون سه تا بازیکن خارجی که انگار کل تیم اون سه نفرند
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    تراکتور چوب برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ رو خورد دو تا بازی سخت از سه تا بازی سختی که توی کل نیم فصل باید بازی میکرد انداختند هفته اول و دوم شک نکنین اگه لنگ حکومتی یا سپاهان میلگردفروش جای تراکتور توی پلی‌آف حضور داشتند هفته اول و دوم هرگز با تیم قوی بازی نمی‌کردند در کامنت قبلی هم گفتم اگه تراکتور بالا می‌رفت خیلی کارش سخت‌تر می‌شد حالا هم اتفاق وحشتناکی نیفتاده امسال سالیه که هیچ تیمی در لیگ به امتیاز ۶۰ نمی‌رسه اگه تراکتور خودشو جمع و جور کنه توی لیگ شانس بسیار بالایی داره
  • آذربایجان🇦🇿🇹🇷 IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    یاشاسین تورک میلتچی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی