سقف قرارداد مانع بزرگ برای جذب بازیکن مورد علاقه نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در چند نوبت با روبرتو تورس، مهاجم اسپانیایی که پیش‌تر در باشگاه فولاد خوزستان فعالیت می‌کرد، وارد مذاکره شد.

باشگاه استقلال در چند نوبت با روبرتو تورس، مهاجم اسپانیایی که پیش‌تر در باشگاه فولاد خوزستان فعالیت می‌کرد، وارد مذاکره شد که همه مذاکرات به دلیل به‌ توافق نرسیدن از لحاظ  مالی به بن‌بست خورد و در نهایت از سوی باشگاه استقلال اعلام شد که مذاکرات با این بازیکن متوقف شده و دیگر ادامه نخواهد داشت.

توقف مذاکرات با تورس با ناراحتی جواد نکونام که روی جذب او تأکید داشت، همراه شد و سرمربی استقلال گلایه‌هایی را نسبت به این موضوع مطرح کرد، اما علی خطیر بدون توجه به اینکه سرمربی استقلال نسبت به توقف مذاکرات با تورس دلخوراست باب مذاکره با دیگر بازیکنان را باز کرد.

حتی صحبت از حضور یک مهاجم هلندی که گفته شد با خرج باشگاه استقلال به تهران آمده، داغ شد که در نهایت جواد نکونام با جذب این بازیکن مخالفت و اعلام کرد نیازی به حضور یامگا در استقلال ندارد.

این ماجرا اندک زمانی باعث به وجود آمدن تنش‌هایی میان سرمربی و خطیر شد، اما باشگاه استقلال با اعلام بیانیه‌ای خبر از ادامه مذاکرات با یک مهاجم و یک هافبک خارجی را داد.

این خبر به خودی خود تأییدی بر جذب بازیکنان مورد نظر جواد نکونام نیست، اما گفته می‌شود باشگاه استقلال درحال مذاکره با تورس، یک مهاجم آرژانتینی و یک هافبک مصری است تا هم رضایت جواد نکونام را که از نقل وانتقالات رضایت ندارد را به دست آورد وهم اینکه اقداماتی اساسی نسبت به تقویت خط آتش این تیم درلیگ برتر انجام دهد.

اما پرسش بزرگی که پیامد انتشار اخبار مذاکره با چند گزینه خارجی به وجود آمده این است که آیا با کاستن از قرارداد برخی مربیان و بازیکنان که اعداد ناچیزی است آیا سقف بودجه باشگاه استقلال برای جذب بازیکن خارجی باز خواهد شد یا خیر؟!

طبق خبرهایی که در روزهای گذشته منتشر شده برخی مربیان راضی به کاهش ۵ درصدی حقوق خود شده‌اند. برخی بازیکنان نیز توافقاتی داشته‌اند اما چهره‌های نامی باشگاه موافقتی با کاهش ۵ درصدی نداشتند کما اینکه اگر موافقت هم می‌کردند برای جذب بازیکن خارجی مد نظر که دست کم ۴۰۰ هزار دلار هزینه روی دوش باشگاه خواهد گذاشت، کفایت نخواهد کرد و به طور قطع لازم است که بخش بیشتری از قرارداد بازیکنان و مربیان کاهش یابد و در وهله بعدی نیز بودجه لازم فراهم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بیخک جروق IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    شما که تو حقه بازی و فریبکاری استاد هستید.خوب این هم با یه دور زدن بگیردش.مثل بقیه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی