نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
نخست وزیر شاکی شد؛ عذرخواهی رئیس کافی نیست!/ احتمال برکناری به دلیل حرکت زشت در جام‌جهانی
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نخست‌وزیر اسپانیا رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا «لوئیس روبیالس» را به دلیل حرکت عجیب با جنیفر ارموسو، قهرمان جام جهانی، به شدت مورد انتقاد قرار داد.

پس از اینکه شاگردان خورخه ویلدا انگلیس را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۳ زنان شدند، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا «لوئیس روبیالس» در مراسم اهدای جام حرکتی عجیب با ستاره تیم جنیفر ارموسو انجام داد. پس از این حادثه، سیل انتقادها به سمت این مقام مسئول جاری شد و از هر طرف تحت فشار قرار گرفت تا عذرخواهی کند. با وجود اینکه در ابتدا از این کار سرپیچی کرده و به منتقدانش فحاشی کرده بود.

در همین حال پدرو سانچس، نخست‌وزیر اسپانیا، اصرار داشت که با توجه به بزرگی حادثه عذرخواهی کافی نیست. سانچس روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «آنچه دیدیم حرکت غیرقابل قبولی بود، عذرخواهی روبیالس کافی نیست، او باید به اقدامات خود برای روشن کردن ماجرا ادامه دهد.»

یولاندا دیاس، معاون دوم نخست‌وزیر اسپانیا نیز از روبیالس انتقاد کرده و خواستار استعفای او شده است زیرا «یک زن مورد آزار و اذیت و تعرض قرار گرفته است». و ایرنه مونترو، وزیر برابری، این حادثه را «شکلی از خشونت جنسی» می‌داند.

ارموسو اعتراف کرد که از این حرکت خوشش نیامده اما بعداً در دفاع از روبیالس صحبت کرد و اقدامات او را «یک حرکت کاملاً ناخوداگاه متقابل به دلیل شادی بی‌نظیری که قهرمانی در جام‌جهانی به همراه دارد» توصیف کرد. او همچنین تاکید کرد که «رفتار این مقام با همه ما فوق‌العاده بوده و این حرکت از روی محبت و قدردانی بود».

علیرغم عذرخواهی، وضعیت روبیالس به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و باید دید که در بحبوحه فشار فزاینده سیاستمداران اسپانیایی آیا او در سِمت خود به عنوان رئیس فدراسیون اسپانیا باقی می‌ماند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رام IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    حرکت فوق العاده زشت مدیر فدراسون فوتبال اسپانیا، هیچ جای بخشش و نادیده گرفتن ندارد! شادی و ابراز ان بهانه مناسبی برای یک حرکت زشت جنسی انهم توسط یک مدیر ارشد نیست.‌این حرکت زشت در واقع آزار و سواستفاده جتسی هست جدا از منظر دین و.‌‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی