نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ساکت الهامی
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کسب ۲ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن، دور از انتظارترین عملکردی که بود که از ساکت الهامی در تیم جدیدش تصور می‌شد.

مس رفسنجان بعد از آنکه توانست به لیگ برتر فوتبال ایران برسد، در ۳ فصل گذشته کارش را با هدایت محمد ربیعی در این رقابت‌ها پیش برد و نارنجی‌پوشان طی کردن سیر پیشرفت پلکانی خود موفق شدند خود به جمع ۵ تیم برتر جدول رده‌بندی برسند. در شرایطی‌که تصور می‌شد بعد از حضور در جمع ۵ تیم برتر، محمد ربیعی همچنان در قامت سرمربی مس رفسنجان ابقا شود اما مذاکرات میان طرفین مثبت پیش نرفت و همین مسئله باعث جدایی ربیعی از مس شد.

مدیران باشگاه مس برای جانشینی ربیعی با ساکت الهامی که در فصول گذشته در تیم‌هایی مانند تراکتور تبریز، نساجی مازندران و هوادار تهران توانسته بود نتایج خوبی را کسب کند به توافق رسیدند تا الهامی بعد از ربیعی به دومین سرمربی تاریخ مس رفسنجان در لیگ برتر تبدیل شود. بعد از استخدام الهامی، مسی‌ها به سرعت وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه شدند و مطابق با خواسته‌های ساکت الهامی اقدام به جذب بازیکن کردند که به جز پست دروازه، در سایر پست‌ها تغییرات ملموسی در فهرست مس رفسنجان به چشم می‌آید.

تیره‌روزی‌های ساکت در رفسنجان

ساکت الهامی که فصل گذشته هدایت هوادار تهران را برعهده داشت، در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در مس رفسنجان، نارنجی‌پوشان را در نبرد با تیم سابقش هدایت کرد. با وجود شناخت الهامی از تیم فصل گذشته‌اش، مسی‌ها ناکام در کسب اولین برد فصل بودند و آن‌ها در تهران مقابل هوادار متوقف شدند تا برای چهارمین فصل پیاپی، نارنجی‌پوشان نتوانند اولین بازی‌شان در فصل جدید لیگ برتر را با برد به پایان برسانند که طلسمی عجیب و جالب‌توجه محسوب می‌شود.

شاگردان الهامی با قرعه خوبی مواجه شدند و در ۲ بازی پیاپی از رقبای‌شان میزبانی کردند. با توجه به این قرعه، تصور می‌شد که اولین برد مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی در راه است و نارنجی‌پوشان می‌توانند حداقل در یکی از ۲ مسابقه مقابل نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین به پیروزی برسند اما شرایط برخلاف پیش‌بینی‌ها رقم خورد؛ به‌طوری‌که مسی‌ها در بازی نخست مقابل نساجی مازندران از شکست گریختند و برای دومین بازی پیاپی با نتیجه تساوی کار خود را به پایان بردند و شب گذشته هم در خانه شکستی سنگین و ۳ بر صفر را متحمل شدند تا خیلی زود شعار «حیا کن رها کن» علیه ساکت الهامی در رفسنجان سر داده شود. البته که این سرمربی باتجربه وعده داد که روزهای خوب تیمش به‌زودی از راه خواهد رسید.

روزهای سیاه ساکت فرا رسید؛ یک عملکرد دور از انتظار در لیگ برتر!

خاطرات لیگ بیستم تکرار می‌شود؟

مس رفسنجان در دوره حضورش در لیگ برتر همواره نتوانسته شروع خوبی داشته باشد و جالب آنکه حتی شروعی ضعیف‌تر از لیگ بیست‌وسوم هم در کارنامه مسی‌ها وجود دارد. آن‌ها در اولین فصل حضورشان در سطح اول فوتبال ایران، با هدایت محمد ربیعی در لیگ بیستم تنها توانستند یک امتیاز از ۳ بازی ابتدایی فصل به‌دست آورند و جالب آنکه در شرایطی مشابه با لیگ بیست‌وسوم، دیدار هفته چهارم آن‌ها هم مقابل تراکتور تبریز بود که در آن مسابقه هم شکست خوردند اما در نهایت فصل را در رتبه هشتم جدول به پایان رساندند.

شاگردان ساکت الهامی باید خود را برای سفر به تبریز آماده کنند که باید دید آیا الهامی مقابل تراکتور که در آن سابقه سرمربیگری دارد، می‌تواند اولین پیروزی‌اش را در قامت سرمربی مس رفسنجان به‌دست آورد یا در شرایطی مشابه لیگ بیستم، ناکامی‌های سریالی مس ادامه خواهد داشت و هواداران این تیم برای تماشای اولین پیروزی‌شان تیم خود باید صبور بمانند. جالب آنکه در لیگ بیستم، مس رفسنجان تا هفته ششم برد نداشت و در این هفته از رقابت‌ها آن‌ها توانستند اولین پیروزی‌شان در تاریخ لیگ برتر را به‌دست آورند که باید دید آیا این سناریو در لیگ بیست‌وسوم هم تکرار خواهد شد یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی