نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
گل‌محمدی: مفت‌خور آن‌هایی هستند که منابع و ثروت مردم ایران را دزدیده‌اند/ جلوی من از این حرف‌ها نزنید؛ حواستان جمع باشد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال سال سختی برای قهرمان شدن است و باید انرژی مضاعفی بگذاریم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:  قبل از هر چیزی بابت تأخیری که به وجود آمد، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد، چون بازی حساسی داریم. روز گذشته با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم همه بازی‌ها حساس بوده و هر دیدار مثل فینال است و فرقی با بازی فینال جام حذفی یا آخرین دیدار لیگ برتر ندارد. باید امتیازها را جمع کنیم، چون امسال سال سختی برای قهرمان شدن است و باید انرژی مضاعفی بگذاریم. بازیکنان ما با وجود مشکلاتی که داریم هم خوب تمرین می‌کنند و هم تمرکز کافی دارند. انگیزه‌های آنها بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شد.

هیچ کاری برای مدیریت ورزش نکرده‌اند و فقط اسمی از مدیریت داشته‌اند
وی با اشاره به وضعیت حریف فردای تیمش خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن در هفته گذشته نشان داد تیم باکیفیتی است و بازیکنان و مربی خوبی دارد. فردا روز سختی برای ما خواهد بود. از آن طرف نبود هواداران می‌تواند قطعاً به ضرر تیم ما باشد. اینکه چه زمانی هواداران‌مان به ورزشگاه می‌آیند، خبر ندارم و متأسفانه شروع فصل با عدم حضور تماشاگران همراه بوده است و نقطه ضعف بزرگی برای فوتبال ما و کسانی است که باعث و بانی این اتفاق شدند. هنوز زیرساخت اولیه برای حضور تماشاگران را پس از سال‌های سال نتوانسته‌اند به وجود بیاورند. فقط اسمی از مدیریت داشته‌اند، وگرنه هیچ کاری برای مدیریت ورزش نکرده‌اند. در مجموع، امیدوارم بازی خوبی باشد و سه امتیاز را بگیریم. گرفتن این سه امتیاز خیلی مهم و حساس است. همیشه به بازیکنانم می‌گویم بازی آینده‌ای که در پیش دارید مهمترین و حساس‌ترین بازی عمرتان است. مطمئناً بازی فردا می‌تواند برای هر دو تیم جذاب باشد.

فقط متمرکز روی بازی فردا هستیم و به رکورد فکر نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرخپوشان در صورت پیروزی در دیدار فردا به سیزدهمین برد پیاپی در سال ۱۴۰۲ دست می‌یابند و او نیز صاحب صدمین برد همراه پرسپولیس می‌شود، گفت: به خدا این چیزهایی که الان می‌گویید اولین بار است می‌شنوم و اصلاً به این چیزها و رکوردها فکر نمی‌کنم. هیچ‌کدام از ما این فکر را نمی‌کنیم و فقط متمرکز روی بازی فردا هستیم. این کاری است که باید انجام دهیم. نمی‌دانم فردا چه اتفاقی می‌افتد، فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست. مطمئنم بازیکنان با انگیزه بالا به زمین می‌روند و امیدوارم عملکردشان نتیجه‌بخش باشد.

سلمانی در تمرینات نشان داد کیفیت خوبی دارد
گل‌محمدی درباره عدم جذب مهاجم و نگرانی هواداران تصریح کرد: درباره بازیکنانی که از ما جدا شدند، صحبتی ندارم. یاسین سلمانی در دو سه روزی که به تمرینات اضافه شده است، نشان داد کیفیت خوبی دارد، ولی هنوز کار زیاد دارد و باید بیشتر تمرین کند و سرسختی بیشتری در بازی‌ها داشته باشد تا بتواند از آن کیفیت فنی خوبی که دارد، استفاده کند. این فضا را برای سلمانی با تمرینات مداوم مهیا می‌کنیم و خودش نیز باید اراده خوبی داشته باشد که به سطح اول فوتبال بیاید. بازیکنی به جمع خودمان اضافه می‌کنیم که به تیم کمک کند. اینکه از سر ناچاری بازیکن خارجی بگیریم تجربه خوبی نداشته‌ایم. دوست داریم کسی که می‌آید تأثیرگذار باشد، وگرنه هزینه اضافه است و جای یک جوان دیگر را می‌گیرد. دنبال این هستیم که اگر بتوانیم با توجه به محدودیت‌های زیادی که باشگاه دارد سراغ بازیکن برویم. بازیکن باکیفیت گران است و محدودیت اجازه نمی‌دهد، در هر صورت نیم‌نگاهی داریم و دنبال این هستیم که تیم را در خط حمله تقویت کنیم.

شرایط مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد بازیکن خارجی اضافه کنیم
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور گلر برزیلی در جمع سرخپوشان منتفی شده است، گفت: فعلاً منتفی است، به این دلیل که اولویت‌مان در صورتی که بخواهیم هزینه کنیم برای بازیکن دیگری است. برای پست دروازه‌بانی نگران هستیم؛ ولی دو دروازه‌بان جوان خوب داریم که بی‌تجربه هستند. شرایط مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد بازیکن خارجی اضافه کنیم.

رقم بند جدایی بازیکن مدنظرم زیاد بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به درخواست او برای جذب یک بازیکن خارجی که نامش در رسانه‌ها منتشر شده است، تأکید کرد: درباره این بازیکن صحبت کردم و اسمش را به باشگاه دادم، ولی رقم بند جدایی‌اش زیاد بود.

نگاه ما به فوتبال از بالا به پایین است و منت سر فوتبالیست‌ها می‌گذاریم!
گل‌محمدی در واکنش به طرح این پرسش که شکست روز گذشته تراکتور تبریز مقابل الشارجه امارات زنگ خطری برای دیگر تیم‌های ایرانی در آسیا بود، یادآور شد: نگاهی که در کشورهای عربی نسبت به فوتبال وجود دارد با نگاهی که مدیران ما دارند، متفاوت است. آنها به فوتبال به‌عنوان یک صنعت و پدیده اجتماعی که باعث نشاط و شادی می‌شود، نگاه می‌کنند، ولی نگاه ما گذرا و از بالا به پایین است و منت سر فوتبالیست‌ها و ورزشکاران می‌گذاریم که شما پول زیادی می‌گیرید. چند وقت پیش یکی از رسانه‌ها درباره فوتبالیست‌ها و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از کلمات زشت و زننده مثل «مفت‌خور» و از «مال بیت‌المال‌خور» استفاده کرده بود. متأسفانه اینها آدم‌هایی هستند که آدرس اشتباهی می‌دهند و توجه‌ها را به فوتبال از نگاه منفی جلب می‌کنند.

اجازه ندهید هر کسی درباره فوتبالیست‌ها نظر بدهد، آنهم بی‌ادبانه و با ادبیات زشت
وی ادامه داد: فوتبالیست‌ها و ورزشکاران نان بازوی‌شان را می‌خورند، نان حلال می‌خورند. سخت‌ترین کار در ورزش فوتبال بازی کردن است، چون هنر است. شما که این مطلب را نوشتید، اگر توانستید ۱۰ دقیقه با شدتی که بازیکنان تمرین می‌کنند، تمرین کرده و تحمل کنید، بروید مطلب بنویسید. حق ندارید به فوتبالیست‌ها توهین کنید و انتظارم از مهدی تاج، مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده و ... این است که از حق فوتبالیست‌ها و مربیان دفاع کنند. مدیران باشگاه‌ها، مربیان و فوتبالیست‌ها، باید از حق خودتان دفاع کنید. الان این حرف‌ها را می‌زنند، فردا روزی اَنگ دیگری می‌چسبانند! اجازه ندهید هر کسی به خودش اجازه دهد درباره فوتبال این‌گونه نظر دهد. شما متولی هستید و باید از حق فوتبالیست‌ها دفاع کنید. مدتی میز و صندلی را رها کنید، ببینید چقدر می‌توانید خدمت کنید. نباید اجازه دهید هر کسی به خودش اجازه دهد درباره فوتبالیست‌ها نظر دهد، آنهم بی‌ادبانه و با ادبیات زشت.

مفت‌خور آنهایی هستند که منابع و ثروت مردم ایران را دزدیده‌اند نه ما!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: این حق فوتبالیست‌ها نیست. کسی که فوتبال بازی می‌کند با سختی به اینجا رسیده است. ما مفت‌خور نیستیم، مفت‌خور کسانی هستند که در آمریکا، کانادا و اروپا از منابع و ثروت مردم ایران دزدیده‌اند و آنجا زندگی می‌کنند. بروید درباره اینها بنویسید. آدرس اشتباهی به مردم ندهید. ما نان حلال سر سفره زن و فرزندمان می‌بریم. هر کدام از ما نان چهار خانواده را نان می‌دهیم و حمایت می‌کنیم. لطفاً درباره فوتبال اینجوری ننویسید. اهالی فوتبال متوجه باشند که اینها می‌خواهند ریشه فوتبال را بزنند و نشاط و شادی را از مردم بگیرند. دوست دارند مردم ناراحت باشند و اشک بریزند. اجازه ندهید اینها درباره جامعه فوتبال صحبت کنند. دست‌اندرکاران و مدیران باید حرف بزنند، چرا از حق‌تان حرف نمی‌زنید؟ فوتبالیست‌ها، حرف بزنید و نگذارید هر کسی هر بلایی سرتان بیاورد. وقتی مطلب را می‌خواندم تأسف خوردم و عصبانی شدم. هر کسی جلوی من بود و می‌دانستم چه کسی این حرف را می‌زند، برخورد می‌کردم. حواس‌تان را جمع کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶۴
  • علی استقلالی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    خودت را یادت رفته ؟
    • L IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      دقیقا یکیش خودشه
    • سینا IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      تا شما استقلالیها هستید.. نه حکومت.. نه دولت.. نه فدراسیون.. نه تاج... نه مجلس.. هیچ غمی نداره... خوش بحال حکومت ادمایی مثل شمارو داره...
    • امیرعلی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      اگر به مثال زدن باشه استراماچونی ساپینتو شفر باصفرعملکرد دلارهای بیت المال به تاراج بردن
    • هوادارمتمول سرخ IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      میگم اون هوادار متمول پرسپولیس که میگن کاناداست شامل این حرف یحیی میشه یانه ؟ آیا مفت خور است یا خیر ؟
    • مهدی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      کل محمدی مثلاً دلیل پیدا کرده.بازیکنان خیلی خوب شهرستانی بدون پارتی راهی به تیم های شما پیدا نمی کنند. دوم اینکه مگه فوتبالیست شدی هنر نوشتن . بنایی و جوشکاری و هزاران شغل دیگه رو نادیده میگیرید. فقط شما هنرستان شلوغ شدن ورزشگاه‌ها و تشویق همین مردمه وشما مغرور شوید. با این کیفیت بازی ها دفاعی برای دستمزدهای نجومی نمی ماند. مردم را کوچک نکنید.
  • سجاد IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    ب عنوان یک استقلالی که ازت بدم میومد ولی واقعن کیف کردم یحیی آقا.. البته ی اشتباه هم ازخودماس ک همیشه بدهمو میگیم استقلال پرسپولیسو میگم...امسال استقلال اجازه ندادن یک بازیکن بخره اما صدای کسی در نیومد متاسفانه....
    • مملی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      آقا سجاد عزیز الان اصلا بحث بازیکن نبود یحیی از کل بازیکنا دفاع کرد هم پرسپولیس و هم استقلال که یه عده دهنشونو باز میکنن و هرچی لایق خودشونه به فوتبالیستا یا هر قشر دیگه ایی نسبت میدن بحث بازیکن گرفتن یا نگرفتن فوتبالیه و به خود تیمها و مدیریتشون ربط داره نه به مربی دیگر تیمها،ایشالله که یروزی رو ببینیم که عدالت توی ایران بیاد و همه مردم بتونن یه زندگی حداقلی نسبتا خوب رو تجربه کنن و شادی و سرور جای غم اندوه همه مارا بگیره
    • شعار بسه .......... IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      عجب .... چطور یحیی نگفت اینا تا زمانی که من سرمربی پرسپولیس هستم نمیذارن پرسپولیس قهرمان بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مازیار IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    البته چون در ایران فوتبال دولتی است هیچ نظارت بر خرج‌کرد و ریز بودجه ندارند یه سفرهای باز شده اما دولت عربی حساب و کتاب دارد همه خصوصیه
    • انسان باشعورفهیم ۱ IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      مفتخورنیستندفوتبالیستهاخوش شانس هستندقبلافوتبالیستهادرحدراننده تاکسی درامدداشتندوگرنه همه زحمت میکشندکشتی وبازیهای انفرادی بسیاربیش ارفوتبالیست زحمت میکشندکارکنان همه زحمت میکشندبیش از فوتبالیستها"امادلیل برمفتخوری نیست همیشه عده ای خوش شانس هستندنبایدحسادت کردو ازحسادت کلمات رکیک ،مفتخور،استفاده کرد،بهر شکل دهه ۴۰من ازوسط زمین سه کنج دروازه را بازکردم،هم محلیهابچه،دیوانه خطابم کردندوخانه کتک حسابی خوردم چرا دیوانه شدم دنبال توپ میدوم!!!!اینگونه تشکرکردندودیگرفوتبال نرفتم الان افتخارپدرهاست!!!!بهرحال شانس درزندگی یاسرنوشت موثرهست"اماانهاکه خارج هستندگا هاطرف برای کسب علم یاکارسفرکرده مفتخورنمی باشدحتی ارزاوری،صواب شهادت دارد.دربین خار ج رفته هاماهواره ایها،گروهکهافراریهاوطن فروشا ن،انهایی هستندکه برای خیانت فرارکردندمسلماا فرادنفوذی درنظام اختلاس ومفتخوری کرده که یا قبل ازفرارشناسایی یاچون خاوری فرارمیکنندوامر یکا وغرب وانگلیس اینهاعامل،واربابشان هستند که ایران قادربه برگرداندن انهانیست.هیچکدام از افرادمعتقدبه دین وخدادربین اختلاسگران نبوده ونیست مگرکافرنفوذی وتظاهربه دین کرده باشد
    • وحیدی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      آقای با شعور فهیم مگه وضعیت مردمو نمی بینی ؟چیزایی که شما میگی رو کاغذ قشنگه ولی در عمل با همین پولی که فوتبالیستها می گیرن می دونی چند تا استادیوم خوب میشه ساخت برای مردم؟ چند تا سالن کشتی ؟
    • کیسه هوچی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      آقای باشعور فکرنمیکنی تعداد به اصطلاح نفوذی ها یه کم ازحد معمول بشتر شده و مملکت رو دیگه دارن غارت می‌کنن واقعا شعورم ارزوست
  • آریا US ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    دمت گرم آقا یحیی❤ حرف دل بسیاری از مردم ایران رو زدی!!
    • محمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      دلالی که حلال هست یک کمیسون ازپریراگرفتن برای یک گل شصت میلیارد
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    شروع شد قهرمان بازی در آوردناش . حالا اگه یه اوت دستی اینور اونور بگیرن داد و بیداد راه میندازن که این به خاطر اون مصاحبه قهرمانانه !! یایا گل گلیه . اونی که به فوتبالیست ها گفته مفت خور بد هم نگفته . مفت خورید دیگه
    • مملی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      پول درآوردن هم پشت کار میخواد هم هنر که فوتبالیستها و کسانی که پول درمیارن حتما دارن البته از راه سالم حالا اگه شما نمیتونی پول دربیاری یه مروری کن خودتو شاید یکی از این دو که گفتم رو نداشته باشی و شاید هردو را
    • سینا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      درک و فهم و شعور شما تا این حده... تقصیر ندارید..
  • یییییا IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    البته اگر خصوصی باشه هر چقد خوردید نوش جان. ولی از بیت مال منصفانه نیست یه بازیکن صد میلیاردی بگیره ولی یه کارگر کل سالش به 100 میلیون نمیرسه. چه بسا منفعت کارگر بیشتر از فوتبالیست برای مملکت هم باشه.
    • اشکان IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      صد البته منصفانه نیست مدیران محله بالا، ماهیانه حقوق چند صد میلیونی و البته زیر میزی های چند میلیاردی بگیرن و حقوق کارگر کل سالش به صد میلیون نرسه! چه بسا منفعت کارگر بیشتر از مدیر رانتی باشه
    • ق ر IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      اگر حق بخش توسط صداوسيما داده شود برای بیشتر باشگاه‌ها منافع مالی زیادی هستش ولی متاسفانه..... اگر مثال درآمد باشه یک سری به بنگاه املاک بزن نشستن و میلیارد ها در آمد و کار خاصی هم نمیکنند
    • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      آفرین بسیار عالی گفتی خیلی ها هستند حتی یکبار هم بازی نمی کنند میلیاردها می گیرند خیلی ها هم هست به نان شب محتاجند
  • عادل IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    آقا یحیی اگر فوتبالیستها حرف بزنند واز خودشون دفاع کنند سرنوشتی مثل ووریا غفوری پیدا می کنندو محو میشن
    • محمد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      اگه هرکس درباره شغلش حرف بزنه مشکلی نیسن.وقتی یه بازیگرسینما میشه اقتصاددان.ورزشکارمیشه سیاستمدار معلومه اوضاع خرلب میشه
    • احمد IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      در پاسخ محمد اگه یه مداح و سخنران و...در مورد همه امور مملکت نظر بده و برای دیگران حکم هم صادق کنه چی؟ مجازه؟
  • پلاستیک فروش IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    حالا نه که فوتبال خیلی زیبا و دیدنی هم داریم.
  • کشتی گیر IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    فوتبال از کشتی پر فشارتر که نیست.
    • محمود IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      فوتبال به خاطر پر طرفدارتر بودنش گردش مالی بالاتری هم داره. هزینه ای که اسپانسرها تو این رشته میکنن رو با کشتی و بقیه رشته ها نمیشه مقایسه کرد این یه نمونه اش
  • دریک وند IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    تیم جنابعالی هم یکی از نشانه ها وبهتر بگم عوامل اصلی تبعیض کشوره.فقط مقایسه سربازی امثال امیری و سرلک با دیگران خیلی مسایلو روشن می کنه
    • Arash IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      چقدر شما حال بهم زنید اخه...
  • ناشناس IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    آقای گلمحمدی اینهمه بلا سر استقلال آوردن صدای کسی در نیومد ؟ میدونی الان همتای شما در تیم استقلال در چه شرایطی کار می کند ؟ تیم تراکتور که از آسیا حذف شد برای یه بازی سقف بودجه اش با استقلال فرق می کنه استقلالی که بدون باخت قهرمان شد ، بی تدبیری مدیران منصوب شده از طرف خودشان گناه کادر فنی و بازیکنان نیست از اسیا حذفشون کردن کلی بهشون ظلم شد دیگه چرا سقف بودجه شون که شایسته ترین تیم برای حضور در اسیا بودن بدون باخت قهرمان بودن باید کمتر باشه اما یه نفر در این فوتبال دفاعی نکرد چون دوست دارن استقلال زمین بخوره
  • واعظ آشتیانی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    درود بر مرد شجاع و جنتلمن ، یحیی با شرف . یحیی خاری در چشم دشمنان این مردم است .
    • لونگ بر باد رفته IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      خخخخخخخخ بهترین جوک سال
  • علی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    موافقم باهاش ،با اینکه مربی تیم رقیبه،ولی حرف حق میزنه،زندگی معمولی برامون شده رویا،ولی برای یسریا ب قیمت از بین رفتن حق زندگی امثال من زندگیشون مثل ی فیلم فانتزی با کلی رویا خوشرنگ
  • کیوان IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    باشگاه‌هایی که از بودجه عمومی میلیارد ها تومان می‌گیرند مفت خورند اما اگر خصوصی بودند اشکالی نداشت
  • مجید IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    اقا یحیی با این خودتو دوس دارم به عنوان ی بازیکن خوب و استعداد برتر....ولی متاسفانه...بازیکنانی ک جذب فوتبال ایران میشن استعداد فوتبالی ندارند و با پول اومدن فوتبال....نمونش تو جام جهانی دیدیم ک ایران شش گل از انگلیس خورد....بخدا استعدادهایی داریم تو ایران ک برزیل و اسپانیا جلوشون لنگ میندازن....این پول باید خرج چنین بازیکنانی بشه ن بازیکنی ک شب تو پارتی....روز میخاد فوتبال بازی کنه....حرفت خیلی عیب و ایراد داشت.
  • علی استقلالی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    دوستان پرسپولیسی، من از طرف خودم و بقیه استقلالی ها معذرت می خواهیم. غلط کردیم. قضاوت نادرست خوب نیست.
    • پیزوری IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      شما زحمت بکش فقط از طرف خودت و فامیلات حرف بزن
    • حسن IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      اصلا هم مشخص نیست طرفدار حقیر کدوم تیمی! لطفا از سمت استقلالی ها شکرخوری نکن! ما آبی ها مدافع و پشتیبان کسی هستیم که به صورت واقعی طرفدار حقوق مردم هست و مثل وریا غفوری نتیجه و زخم این حمایتش رو خورده! ما مدافع هیچ منافقی نیستیم. مدافع خورنده از توبره و آخور نیستیم، مدافع شومن هایی که دو پهلو حرف میزنم دو پهلو عمل میکنن و همیشه بیشترین بهره رو از سیستم می برن نیستیم.
    • علی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      من یک پرسپولیسی ام هواداران استقلال به غلط کردن افتادن و اینکه فهمیدن پرسپولیس تیم حکومتی نیست بلکه استقلال حکومنیه
  • دیاری از فارس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    دمت گرم آقا گل محمدی ولی متاسفانه تعداد اندکی که ساز مخالف باشما میزنند اینها نه طرفدار استقلال و پرسپولیس و نه فوتبال ما پرسپولیس یها با تیم استقلال فقط در مسابقات رقیبیم ولی برادر دوست هستیم در برابر بی عدالتی ها
  • ایرانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    کلا هر کی میخواد گناه خودش رو توجیه کنه به اون که اختلاس کرده اشاره میکنه فکر میکنه اینجوری دیگه تبرئه شد تمام،تو گناه خودت رو دریاب
  • امانی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    البته جناب یحیی گل محمدی در جریان نیست که فوتبالیست ها توان نیم ساعت نرمش آمادگی و تمرین کشتی گیران را ندارند وهم اینکه الان هرچه مقام های جهانی المپیک و آسیایی هست متعلق به کشتی وزنه برداری و والیبال هست البته هستند سایر ورزشهایی که مدال آور جهانی و منطقه ای هستند و باعث سربلندی ورزش کشور درسطح جهان شده و میشوند اما جناب گل محمدی کل هزینه های یک تیم ورزشی که مدال آور هستند بقدریک بازیکن که قرارداد یکساله در فوتبال باشگاهی میبندد نیست درست هست که نباید درمورد هرورزشی وورزشکاری نباید کلمات قبیح استفاده کرد اما شما وسایر مربیان فوتبالی هم این را درک کنید که تافته جدابافته شده اید
  • کیروشی پور کثیف IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمبم.خوب معلومه از فوتبالیست و مربی دفاع میکنی چون هم سفره هستند.دقیقا مفت خور و بیت المال خور هستید.نوش جانشون هم نباشه.امیدوار خیر از یک ریالش نبینند.کم پول مفت میخورند حواله خودرو هم به خاطر حذف از جام جهانی بهش میدن.
  • شهروز IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    خواهش می‌کنم مخاطبین این سایت ، حساب هواداران واقعی فوتبال رو از سایبری‌های فیک که اسم هوادار قرمز و آبی روی خودشون میذارن ، جدا کنند . گل‌محمدی از فوتبالیستها دفاع کرده ، بعد طرف با اسم آبی و استقلال و غیره بهش میگه مفت‌خور ! دفعه بعد که نکونام حرف حف بزنه ، با اسم قرمز بهش حمله می‌کنن . حواستون باشه
  • ابی از فلاح IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    نمیدونم بعضیا فازشون چیه همه چیزو از دریچه رنگی میبینن.وقتی داره خرف حق رو میزنه میمون بازی درنیارید مگه ما پشت وریا واینیستادیم.خجالت بکشید
  • حسینی ۹۹۹۹ IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    بازیکنان فوتبال پول زیاد می گیرند در ایران ولی احساس مسئولیت و با غیرت بازی نمی کنند در بازی ترکتور واضح بود که اصلا از باخت ناراحت نیستند
  • شصت سال حسرت US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    مفتخور توی لنگی هستی که قرارداد 70میلیاردی به لطف سوگلی و نور چشمی حکومت بودن بستی در صورتی هیچی از نظر فنی بارت نیست جز هوچیگری و دلالی و نتایج تیم سوگلی بیرون زمین فوتبال توسط باباها ی لنگی رقم میخورد ،،پنالتی سایه ،،پنالتی معیشتی ،،،گل آفساید معیشتی ،،بذل و بخشش میزبانی ،،،مفتخور آنهایی هستند که با سیرکی که به راه انداختن قرارداد 140،میلیاردی با پول بیت المال بستن وبرای دور زدن سقف قرارداد ویلا توی شهریار تحویل میگیرند ،،،مفتخور آنهایی هستند که بیت المال غارت و از صندوق قرض الحسنه روستاییان و عشایر دزدی میکنند و ارز نیمایی دارو و غذای مردم به یغما میبرند و منفور مردم هستند
    • تاج کبیر IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      الان تو چرا به خودت گرفتی؟ ما مردم خوب میدونیم منظور یحیی چیه،چه آبی چه قرمز چه زرد بخاطر حرف حقش ازش پشتیبانی میکنیم.حرف یحیی ادامه حرف های وریا غفوریه
  • حمید رضایی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    اقا یحیی با اینکه استقلالی هستم واصلآ دوستت ندارم حرف حق زدی مردی اگه رقیبی رقیب مردی هستی ایول اقا یحیی
  • اریامنش IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    تا مربیانی مثل نکونام و.....تواین فوتبال هستند وجای مردان مردمی مثل اقای حسن روشن وکریم خان باقری را با روش مخصوص خودشان گرفته اند وضع همین است و اب درهاونگ کوبیدن است.فردوسی پورها وباقریها وروشنها کجا هستند؟
  • مجید IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    فوتبال ایران دهه هفتادوتاحدودی هشتاد ایثاروغیرت وشایستگی چاشنیش بود،،نه خبری ازقردادهای نجومی بودنه هیچ بازیکنی زمینه رانت براش فراهم بود،،واسه همینم بهترین وشیرینترین خاطرات مردم ازفوتبال نسل بعدازانقلاب مربوط به همین دوره هاست،،
  • سعیدی سوق IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    راستی آقا یحیی ،جناب معلم عزیز، چه خبر از شرکت آرکا ایرانیان؟ درسته که عبدی،نعمتی ،شجاع ،شیری و.... چون مدیربرنامه شوم،آرکا نبود و این چندسال به توصیه شما مدیر عوض نکردند،چدا شدند؟ ،صدق و کذبش الله اعلم،آیا درست میگن بازیکنان درصدی از قرادادشان را به سرمربی میدن؟
  • علی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    سلام آقا یحیی ما با این مفت خورهای از خدا بی خبر چکار کنیم
  • حاجی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    فوتبال باید سفرش جمع بشه
  • خلیل مهاجر IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    حقوق و دستمزد ورزشکاران حرفه ای را بازار تعیین میکند و بر اساس معادلات عرضه و تقاضا محاسبه میشود. فوتبالیست ها صرفا به دلیل سخت بودن تمرینات و آماده سازی در مقایسه با سایر ورزش ها نیست که با عادلانه یا غیر عادلانه بودن دستمزدها محک بخورد بلکه تقاضا فوتبال را به محبوب ترین و پولساز ترین رشته ورزش در جهان تبدیل کرده و رقابت برای جذب استعداد ها را به منظور حفظ و ارتقای موقعیت باشگاه ها ایجاد کرده است و نمیتوان با قیمت گزاری های دستوری در چنین بازاری به بقا و موفقیت امیدوار بود. فوتبال و بسیاری دیگر از رشته های ورزشی در ایران توسط دولت اداره میشود و مستثنی از بینش و رویکرد عمومی آن نیست و مدیریت ورزش هم به لحاظ کیفی تافته جدا بافته از مدیریت در دیگر دستگاه های دولتی نیست و جای تعجب ندارد که فوتبال در ایران هم به خصوص با معضل قیمت گزاری های دستوری و سهم خواهی های بیشتر دست اندر کاران و افت کیفیت روبرو شویم. اگر یک بازیکن برای یک فصل ۲۰ میلیارد تومن (۴۰۰۰۰۰ دلار) درآمد داشته باشد, از دستمزد یک بازیکن معمولی در باشگاه های شاخص آسیایی هم کمتر است. مدیریت دولت در ورزش همین است که هست.
  • محمدزاده IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    آقای سرمربی برداشت تریلیونها تومان و تبدیل آن به میلیاردها دلار از پول شستا(کارگران تامین اجتماعی) و پرداخت تبانی انجام شده به استراماچونی و... توسط مهدی تاج و عدم رسیدگی به این موضوع توسط دیوان محاسبات را چگونه توجیه می کنید؟؟؟ اگر این دزدی‌ها نبود حقوق بازنشستگان کارگری چند درصد اضافه و یا پرداخت حق بیمشون چند درصد کم می شد. چگونه این دزدی در روز روشن از بیت المال را توجیه می کنی؟؟ منتظر پاسخ هستم
  • خان قلی خان IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    تیم های دولتی مثل چرت پول یس از بیت المال هر سال هزینه می نماید آه ملت مظلوم سفره خالی در پشت تان است
  • ایرانی باغیرت IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    احسنت برشماکه مردمی هستیدوحرف دل اکثرجامعه راگفتید.لعنت خدابرمفت خوران
  • علی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    آقا یحیی درسته اونهایی که منابع مردم رو می برند مفت خورند ولی اونهایی که حقوق بیش از حد میگیرند هم مثل اونها چه فرقی میکنه ؟
  • محمد علی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    باسلام و احترام خدمت همه عزیزان.متاسفانه تو کشور ما مفت خور تر از فوتبالیست جماعت هیچکس نیست مربیان تو فوتبال ما شدند دلال آقایان خداوکیلی اگر پول هست چرا به بقیه ورزشکارها نمی‌رسه وتو این چندسال فوتبال چه گلی به سر مردم زده
  • مهدی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    گل ممد وارد میشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی