نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
استقلال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

استقلال در فصل جدید، توانسته دوباره استحکام خود را به دست آورد اما خریدهای این تیم، برای جبران خلاقیت از دست رفته کافی نبوده‌اند.

استقلال پس از ۲ برد پیاپی در لیگ بیست‌وسوم، مقابل سپاهان شکست خورد. استقلالی‌ها که فصل پیش را هم با شکست مقابل سپاهان آغاز کرده بودند، در نقش جهان نمایش بدی نداشتند اما روی یک اشتباه عجیب از ایمان سلیمی، نتیجه را واگذار کردند. تیم نکونام در ۳ هفته اخیر، دو روی مختلف داشته است. نمایش خوب دفاعی و نمایش نه‌چندان قدرتمند هجومی، باعث تردید و امیدهای زیادی درباره آینده آن‌ها در ادامه فصل شده است.

کاپیتان در اوج

حسین حسینی در ۲ فصل گذشته، روزهای کاملا متفاوتی را تجربه کرد. او در لیگ بیست‌ویکم، یکی از ستاره‌های تیم فرهاد مجیدی در مسیر فتح لیگ برتر بود اما فصل قبل، اوضاع برای او خوب پیش نرفت. حسینی در دربی رفت و دربی جام حذفی، بخاطر گل‌هایی که خورد زیر تیغ انتقادات زیادی قرار گرفت. جواد نکونام هم این فصل، قصد داشت دروازه‌بان جدیدی برای تیمش به خدمت بگیرد. ناکامی استقلال در خرید دروازه‌بان، باعث ماندگاری حسینی شد. حسینی هم در تیم نکونام، توانسته دوباره به روزهای خوبش برگردد. او در دو بازی ابتدایی فصل با صنعت نفت و ملوان، کلین شیت کرد. مهار پنالتی او در بازی با ملوان، به استقلال فرصت پیروزی داد. حسینی در آن مسابقه بهترین بازیکن زمین از دید متریکا شد. این هفته مقابل سپاهان، باز هم حسینی نمایشی خوب ارائه کرد و توانست پنالتی رضا اسدی را بگیرد. هر چند اسدی، در ریباند توانست سرانجام قفل دروازه استقلال را بشکند. نمایش‌های خوب حسینی در این ۳ هفته، استقلالی‌ها را به تکرار خاطرات فصل قهرمانی، امیدوار می‌کند.

سد محکم نکو

جواد نکونام در نساجی و فولاد، به خط دفاع قدرتمند تیمش مشهور بود و به همین دلیل هم، با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی مقایسه می‌شد. نکونام توانسته همین استحکام را، به دفاع استقلال هم منتقل کند. استقلالی‌ها در سه هفته اخیر، موقعیت چندانی در جریان بازی به حریفان‌شان نداده‌اند. تنها موقعیت‌های مهم حریفان استقلال در ۳ هفته اخیر، پنالتی‌های ملوان و سپاهان، روی اشتباهات فردی بودند. ملوان به جز ضربه پنالتی، فقط یک شوت به سمت چارچوب استقلال زد. صنعت نفت هم مقابل استقلال، ۳ شوت داخل چارچوب داشت. در صورتی که تمرکز مدافعان استقلال بیشتر شود و آن‌ها خطاهای عجیب در داخل محوطه انجام ندهند، تیم نکونام می‌تواند با کمترین گل خورده، چهره یک مدعی را داشته باشد.

پشت پرده شکست استقلال مقابل سپاهان؛ نکونام دقیقا از کجا ضربه خورد؟

خریدهای متزلزل

خریدهای استقلال، هنوز نتوانسته‌اند تصویری امیدوار کننده از خود ارائه دهند. ایمان سلیمی، مدافع جدید استقلال مقابل سپاهان، فرصت بازی پیدا کرد و با یک پنالتی عجیب، پایه‌گذار شکست تیمش شد. مهرداد محمدی هم هنوز دقایق زیادی به زمین نرفته و فاصله زیادی، با توقعات طرفداران استقلال دارد. بازیکنانی مثل آریا برزگر و مصطفی محمد هم پیش از اولین بازی با پیراهن استقلال از این تیم جدا شدند. محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان دوم استقلال است و به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای بازی داشته باشد. نقل‌وانتقالات استقلال که برای طرفداران این تیم راضی کننده نبوده، تاثیرش را در زمین هم گذاشته است. در صورتی که خریدهای تازه استقلال نتوانند انتظارات را برآورده کنند، این تیم در ادامه فصل به مشکل خواهد خورد.

اسلحه خالی

جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، بزرگترین دغدغه استقلالی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی بود. ۲ بازیکنی که به صورت قرضی در این تیم حضور داشتند و باشگاه، نتوانست هیچکدام‌شان را در فصل جدید نگه دارد. جدایی همزمان آن‌ها، روی خلاقیت و موقعیت‌سازی استقلال تاثیر پررنگی گذاشته است. امید گل استقلال مقابل صنعت نفت، ۱.۰۹ و بازی با ملوان، ۱.۳۵ بود. آمارهای که فاصله زیادی، با بازی‌های پرموقعیت فصل گذشته دارند. استقلالی‌ها در اصفهان هم با وجود یک نیمه عقب بودن از حریف، نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه سپاهان بسازند. نکونام قصد دارد با اضافه کردن یک مهاجم خارجی، این مشکل را کمرنگ‌تر کند. هر چند پر کردن جای خالی دو ستاره جدا شده این تیم، سخت به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها به سپاهان باختند اما با انتشار استوری های مشترک، متحد شدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    با توکل بر خدا و غیرت و تعصب سرمربی و بازیکنان و حمایت هواداران همه چی درست میشه
    • محمد صادق🚩 IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      به همین خیال باش ، تا اموراتت بگذره
    • میلاد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      جواد نکونام در نساجی و فولاد، به اتوبوس پارک کردن معروف بود نه به خط دفاع قدرتمند تیمش .
    • تاج کبیر IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      10 کارشناس داوری گفتن قبلش خطای واضح روی ارسلان مطهری بوده
    • شاهین IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      اس اس از شما رسانها که تا تونستین باخبرهای بظاهر خبر ولی در نهان تیشه به ریشه زدن استقلال داشت و داوری ناحق و برادر عزیز و...... آقای افشاریان که هنوز جواب طرفداران ما را نداده، که چرا داروش خطای بازیکن اس اس رو نگرفته و هنوز که هنوزه لجبازی میکنه با همه تیمها بجز لنگ بیکلاس ضربه خورد نه اون چیزی که اون بالا نوشتید مثلا برا ما استقلالیا !!! (چقدر شماها آدمای خوبی هستین)
  • شاهین IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    اینو باید در نظر بگیریم پارسال هم نیم فصل اول حدود ۱۵ تا گل زد استقلال و نیم فصل دوم شروع شد برد های پرگل البته که تیم امسال نسبت به پارسال ضعیف تره و نکونام حتی با نصف تیم پارسال هم بازی نمیکنه
  • بهرام IT ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    شما هی میگی نکونام و دفاع مستحکم و فلان!!این استقلال این فصل از فصل قبل هم بدتر هست و مطمئنا تمام بازیهای اصلی و مهم و دربی را هم دوباره میبازه.تیمی که بخواهد مدل کیروشی را داخل کشور و در لیگ برتر خودمان در پیش بگیره به هیچ جایی نمیرسه،یعنی چه!!!یک نیمه کامل را چپیدن در دفاع و فقط یامکای شل و ول را اون جلو تنها رها کردن؟؟؟انگار که تیم مقابل بارسلونا یا اینکه منچستر یونایتد هست که اینطور میرن توی دفاع.خریدها را هم اصلا انجام نمی‌داد بهتر بود که اون محمدی و اون یکی که تازه خریده اند به درد هیچی نمی خورند.نکونام هم باید متوجه این باشه که در یک بازی نسبتا مهمتر روبروی سپاهان یا پرسپولیس نباید بازیکن گمنام مثل اون سلیمی را به بازی بگیره که اصلا مشخص نیست چطور بازیکن هست با اون پنالتی مفت که مرتکب شد و چیزی نمانده بود پنالتی دوم هم به سپاهان بده.
    • اس اس IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      به نظر شما بجای سلیمی کدام بازیکن رو میذاشت ؟ اصلا دیگه مدافع داره؟ یه آرمین سهرابیان هست که مصدوم شده
    • کیسه هوچی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      بنظرم هاشمی نسب و میزاشت
    • حسین آبی دل IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      تیم‌های با لای جدول بایک گل باهم اختلاف دارن که آن هم بر اثر یک اشتباه رخ میدهد، حال اگر این اشتباه از بازیکن باشد یا داور وکمک داور حتی تاکتيک مربی، بازی بانوان مرادمند اشتباه کرد باید صبر میکردتوپ از مهاجم جدا میشد بعدا تکر میرفت، همین حرکت از نظر داورا وکارشناسا برای شوله وپت چولیس خطا نبود بازی بانوان حسینی مرادمند باجبران اشتباه خود درمهار پنالتی ودفاع ریباند وزن گل جبران شد بازی با شوله نقش اول داور داشت نگرفتن خطای سپاهان وگرفتن هند وپنالت استقلال فقط بایک جابجایی سوت واهداف ۳ امتیاز بازی چرک چولیس با ذوب نقش کمک داور تاک تیک پارسال لنگ ، برای عدم اعتراض دوتیم فدراسیونی که ازچتر حمایتی داوران وسازمان لیگ وکمیته انضباطی برخوردارند.امسال نوبت شوله است که قهرمانشود،پنالت دربازی ذوب واستقلال برای شوله راهروی کنید گلهای آفساید لنگ دربازیآلومین وخوب اهدای ششامتیاز به شوله وچهار به لنگ
  • پاکی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    با سلام تا این کادر داوری وفدراسیون هست امیدی به موفقیت استقلال نباید داشت اما اقای نکونام باید جوانمردانه مبارزه کند ونگذارد داوران تیمش را به حاشیه ببرند قطعا این تیمی که دیروز بازی کرد را هیچ تیمی بدون کمک داور نمیتواند شکست دهد ،این داوریها درتاریخ می ماند اقای تاج هم با اون کمیته داورانش شرمنده وجدان واینده خواهند بود.
    • علی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      اشتباه داوری همیشه بوده و هست ولی سر مربی باید استراتژی و تاکتیک خوب پیاده کنه و تیم هم باید چنان خوب بازی بکنه که بحث داوری چندان مطرح نباشه. تو این مسابقه تیم ما رفت تو لاک دفاع محض، معلومه که لازی یه گله میشه و توپ بارون می شیم. بازیکن استقلال هم آشکارا دستش به توپ خورد اونم دستی که بالا گرفته بود، دیگه آسمون ریسمون نبافبم و داوری رو تخریب نکنیم .
    • اصغر فرهادی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      آقای عزیز همین تاج و ذارودسته بودند که قهرمان شد یدنمک نشناس نباشبم
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    اشتباه نکونام چیدمان دفاعی نیمه اول بود اما اگر از اول مانند نیمه دوم بازی میکردن جریان بازی فرق می کرد. مگر از هجومی بازی کردن نیمه دوم استقلال سپاهان نرفت تو لاک دفاعی؟ خوب همان نیمه اول هم باید همین کار رو میکرد. وقتی تیمی ضد در صد می ره تو دفاع تیم مقابل بالاخره از حملات متعدد یکی دو فرصت پیدا می کنه ، هم بطور که سپاهان فرصت پیدا کرد. اما اگر متوازن بازی بکنه جریان بازی جور دیگری رقم می خوره. واقعا نکو نام در باره سپاهان چه فکری کرد ؟ خیال کرد با بارسا بازی می کنه!!؟ استراتژی ایشون افتضاح بود
  • ع ق ق QA ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    از حالا در باره تیم نکونام افلاطونی نظر می دید ؟ در باره اون نارنجک بنویسید سه نفر کادر فنی سر مربی مربی دروازه بانها و اون شلوغ کار معروف که سوءسابقه دارند اون لحظه كجا بودند؟!!
  • Man IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    داورارو چجوری مثل لنگ وسپاهان بخریم صحنه پنالتی کاملا نشون میده استقلال فقط با تیم حریف نمیکنه بلکه باداور صداوسيما مدیرای کثیف مافیای دزد ایجنتها....بجنگه
  • احمد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    تیمی که دفاعی بازی میکنه بایدابزارشم داشته باشه بادفاع کاملاباتجربه این سیستم جواب میده نه بضاعته فعلی استقلال
  • جواد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    دوتاتیم بالای جدول بودن ولی بازی بزن زیرتوپ یه اوتی میخاستن بندازن سه ساعت طول میکشیدبدردنمیخوردفقط حوسله ادم سربردن
  • روشن GB ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    در مورد داوری هم نظر میدادی
  • ابی ابی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    ترا بخدا بگذارید از فوتبال لذت ببریم خوب مسابقه است دوست نداریم ببازیم ولی گل خوردیم پس بازنده ایم چرا تا می بازیم زمین و اسمان و دست های پشت پرده می ایند وسط! ترا بخدا بس کنید حالمان از این فوتبال بهم می خورد در مسابقه باخت و برد هست چرا حرف های بیخود می گویید و بهانه تراشی می کنید بس کنید من بعنوان طرفدار استقلال با اولین تکرار دیدم مدافع ما با دست توپ را زده دیگه بهانه نیاریم
    • ابی اس GB ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      چرا چرت میگی لنگی اره ما دیدیم که با دست زد اگه کامنت برعلیه داور هست مربوط به بازی دیروز نیست ایراد وارده به داور بابت گل افساید لنگ مقابل الومینیوم گل خطاتون مقابل تراکتور بچه ها لنگی کامنتاشون به این. وارد که چرا به لنگ اینهمه لطفمیشه تو همین صحنه جای استقلال لنگ بود پیر مجربتون فنایی با عواملش یه تبصره میاوردند مثل گل افسایدتون به اومینیوم که مثل روز روشن گل افساید ولی داوراتون از شاهکار صحبت میکنن اره شاهکار مثل هند گلوسیانی مقابل خود استقلال بعد نکونام یه مربی خوبیه برا ما ما قبولش داریم شما لنگیا دیدید ازهیچ نیرو کارامد تیمو ساخته ازسوزشتونه اتوبوس اتوبوس میکنی سپاهان با این همه مهره والا من شاهکاری ازش مقابل استقلال بی مهره ندیدم تازه ازاستقلال داغون شده دست لنگ توقع بیشتری نبود
  • 6 IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    فقط هوچيگري و دفاعي كردن بلده. امسال عروس ليگ ميشن خخ
  • کیسه سوز IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    کیسه پرده و پشت پرده و اینا حالیش نیست ، دو‌نا بازی قضاقورتکی بردن یابو برشون داشته ، بپا سقوط نکنی لیگ پایینتر قهرمان دو ستاره خخخخخخ
    • حسین علیزاده IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      لنگی تو ایران به شما جام میدن برا همین تو اسیا مگه خوابش را ببینید ۷۵۳
    • حقیقت گو IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      وقاحت پیش لنگیها خجالت زده است به خدا !!! استقلال قضاقورتکی برده ؟ شما دو تا بازی را با گل آفساید بردید ، استقلال با دشمنی داوران فاسد بازنده میشه لنگ با اشتباه داوران فاسد برنده میشه ... اسمش را هم گذاشتن لیگ برتر !!! این کثافت برتره !!! آنقدر روی ادامه این کثافتکاری‌های خودشون اصرار دارن که با پستی هرچه تمام‌تر به بهانه تحریم VAR نمی اورن🤣🤣🤣
  • آریا IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    از داوری ضربه خورد مثل همیشه
  • علی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    استقلال مظلوم خدا ازتون نمیگذره تیم را نابودی کردی محبی و قائدی را فراری دادید فقط خوب به تیم حکومت برسید
  • تاجی US ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    تیم نکونام عالی بود شما چرا خطای بازیکن سپاهان نمی بینیت فقط خطای هند یکم وجدان هم خوبه مطمن باشید این سپاهان در دیدارهای بعدی شکست خواهد خورد با این بازی افتضاح وبزن زیرش
  • داور لیس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    عقده ایهایی که بدون مدرک دل خوش کردیدبه ششتایی ، مدرک رو شده در باره ۰- ۸ روز ۱۳ تیر ۱۳۴۷ رو چرا هیچی نمی گید ؟؟ هشتاییا. ... ما حرف مفت نمی زنیم یه بازیگر تلویزیون بی سر وپا (ملعون احمدی دلقک) گهی خورد و لنگیا چسبیدن بهش ولی تیکه روزنامه سال ۱۳۴۷ یک مدرک مستنده هشتائیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • میلاد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    قبل اینکه هند بشه و بازیکنان بلند بشن برای ضربه سر زدن بازیکن سپاهان با دست بازیکن استقلال رو هل داده و خطا ب نفع استقلال باید اعلام می‌شد نه پنالتی بر ضررش. کوپال لنگیه
  • عبدالحسین IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    سلام.تیم مدعی حرفه ای بودن باید تمام جوانب کار را بسنجد .اصلا داور ، تماشاگر، تاج و همه و همه مخالف تیم ،هنر سرمربی و بازیکن خنثی کردن همه مخالفان با بازی کردن در زمین است .هدف تعیین برد در زمین و بازی کردن فنی باشد
  • داور لیس IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    سیستم و چیدمان تیم لنگ در برابر ذوب آهن مشخص شد ۴-۳-۳-۴
  • Mahyar IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    درسته که فعلا تمام مسئولین سیاسی پشتوانه پرسپولیسن .وکاملا مشهوده که هر طور شده میخوان پرسپولیس رو به قهرمانی برسونن .اما یه نکته و قابل توجه پرسپولیسی ها ما قهرمان لیگ آسیا شدیم وستارها هم معتبرن .خواهش میکنم اون ستاررو زمان بازی در لیگ آسیا نزنید چون باعث خنده و جک تیمهای دیگه نشین .مثلا رونالدو سرچ کنه ببینه کی پرسپولیس قهرمان لیگ آسیا شده
  • حاجی فقط حاج فتل IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    سپاهان دیروز حدود ۱۵ دقیقه ده نفره بود اما استقلال هیچ تاکتیکی نداشت ی اتوبوس تو زمین خودی و یکی دو تا بازیکن اون جلو بزن زیرش بادو باد .
    • افلاطون IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      چیکار باید میکردن که نکردن ؟ دو تا گل حتمی رو ارسلان نزد
  • حسن IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    در برابر خریدهای میلیاردی تیمهای مدعی قهرمانی با این وضع کار سختی پیش روی نکونام هست چرا از استقلال حمایت نشد ؟
  • م GB ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    پشت پرده فقط داوریه
  • ایران IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    نکونام دوره هوچی گری دیده وازمربی گری همین رو بلده باضافه اتوبوس.
  • شصت سال حسرت IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    دیروز ساکت به کمک باباهای لنگی با سکه لای گز سر غول آسیا بریدن فردا همین بلا باباهای لنگی سر سپاهان اصفهان خواهند آورد فراموش کردید که فصل گذشته چطور سر سپاهان در مقابل تراکتور دو بار با نگرفتن پنالتی و یکبار قابل ملوان دقیقه 7بریدن هدف اسنپ از منیریه
  • حمید حریری IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    باخت های استقلال همیشه باید یک مقصر از خارج آز تیم باشد متاسفانه این عادت بد در استقلال جا افتاده در صورتیکه تمام اشکالات و باختها به خود بازیکنان و مربیان و مدیران تیم مربوط میشه
    • حمید IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      من پیشکسوت داوری هستم صد در صد قبل از پنالتی خطای سپاهان بود
  • حبیب IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    سلام دوستان استقلال عزیز باید توجه داشته باشید که دست آقای نکونام از بازیکن خلاق خالی ما چند بازیکن تاپ از دست دادیم و چند بازی کن گرفتیم که به نظر بند اصلا نمیتونن جای آنها رو پرکنند این نکته اول و اما نکته بعدی استقلال چند سالی با بحران مدیریت و فشار حکومت و بقیه مسائل که همه میدونیم دست پنجه نرم میکنه ولی تیم‌های دیگه اصلا این مشکلات ندارن اگه مدیری نا لایق در راس این تیم هست از تصمیمات اشتباه یا بهتر بگم از تصمیمات کاملا عمدی وزیر ورزش و دیگران هستش تیم زمانی که باید بزاره برای آماده سازی باید دنبال این باشه که یک مدیر عامل انتخاب کنه تا مدیر میاد می‌بینیم که اصلا کاری نمیکنه وبه هزار بهانه بوجه نداریم نمیشه این بازیکن گرونه یا هزار تا بهونه دیگه میاره تا تیم زمان و وقت ازدست بده بعد چند تا بازیکن که دیگه هیچ تیمی اونهارو نمی خواد میارن تو این تیم این شده کار چند سال شحال اوض
  • مسعود IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    نکونام اتوبوسی دفاع می کنه و هیچ تاکتیک و برنامه ای نداره ۱۵ دقیقه سپاهان ده نفره شد انصافا و به دور از هر گونه تعصب نکونام چه تاکتیکی داشت دفاع کردن و بزن زیر توپ و یه بازیکن شل و ول مثل بامگاه در جلو و بعد مثل همیشه اعتراض به زمین و زمون مگه ایمان سلیمی خرید جدید نیست
  • مرادی US ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    استقلال مثل همیشه از داوری صربه خورد آخر به کدام گناه نکرده باید تاوان بده افشاریان و فدراسیون باید در روز جزا پاسخگو باشند
  • لنگ قهرمان ۲ دقیقه ای آسیا IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    خیلی سال هست که تیم استقلال بزرگ رو طرفداری میکنم دیشب بعد از اون همه تلاش و بازی خوب تعدادی جوان در تیم استقلال ،،متوجه شدم طرفداری از تیم‌های مقابل استقلال خیلی تو ذوق میزنه شک نکنید این تیم در پایان لیگ روی خیلی از تیم‌ها رو کم خواهد کرد جواد جان ممنونتم از تیمی که روبراه کردی
  • Siyavash IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    اگه استقلال ۲تا مهاجم بیاره میتونه حرفی برا گفتن داشته باشه درغیر اینصورت به قول دوستمون دربی ها بازی‌های مهم رو میبازه
  • اشنا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    داوربازی سپاهان واستقلال هل دادن بازیکن استقلال وخطای هنداوراپنالتی اعلام می کندوپنالتی اواخربازی بنفع استقلال رااعلام نمی کندازطرف دیگربازی پرسپولیس ذوب اهن گل افسایدراقبول می کندوهنوزاوایل لیگ هستیم پروین می گویدپرسپولیس امسال قهرمان می شوداین یعنی فوتبال کثیف نبایدازفوتبال کثیف انتظارموفقیت درمیدانهای اسیایی وجهانی داشت
  • احمد IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    پرسپولیس با گل آفساید با ذوب مساوی کرد و یک امتیاز گرفت آیا زیبا نیست؟
  • رسول IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    با این حرفها فوتبال ایران درست نخواهد شد مگر اینکه از بالا، از رئیس فدراسیون گرفته تا کمیته های زیر نظرش را رضا شاهی ادب نمایند کمک داوری که در جشن شرکت کرده و4ماه محرومیتش، شده 40 روز وتاج درخواب خرگوشی است که کمک داور بازی ذوب آهن آفساید فاحش را نمی‌گیرد واگر توبیخ شود یک هفته خواهد بود ولی در عوض جیبش از جای دیگر پر خواهد شد
  • Parsa IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    جالبه هوادران لنگی احساس خوبی دارن!آخه این فوتباله؟این انصافه؟استقلال هشت خروجی اصلی داشته و هفت بازیکن هم جواد نکونام پیشنهاد داد از جمله تورس و عضت الهی ولی گفتن پول نیست،پرسپولیس به راحتی شاکله تیمش حفظ میشه و راحت هم بازیکن میگیره،جام اسنپی که میگن اینه داستانش..چرا استقلال نمیتونه مجوز اسیایی رو بگیره؟چون ورزشگاه آزادی و کمپ و درمانگاهش به اسم پرسپولیس ثبت شد تو آسیا...لعنت به سوگولی
  • ناشناس IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    خداوند حافط بازیکنان ومرییان استقلال باشه شماها رومیدم دست خدا بالاخره اینهمه آه به حق هوادارانت روزی جواب این بی عدالتیها روخواهد داد ومعلوم میشه جه کسانی این بدبختی روسرشما اوردن اتفاقا بااین کارهایی که درحق شما میکنند نشونه ناتوانی اونهاست که زورشون به بزرگی استقلال نمیرسه امیدوارم خیلی زود عاملان این بدبختیها مجازات بشن ونتیجه ظلمهایی روکه درحق استقلال کردن ببینن به امیدحق
  • رضا IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    استقلال و پیروزی بیشترین بودجه بیت المال را میگیرند ولی چون مظلوم نمایی میکنن و ازشون حمایت میشه به کسی هم جوابگو نیستن بعدم فقط جنجال درست میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی