نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بحران جدید در اردوی آبی‌ها/ نهمین مصدوم روی دست سرمربی!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی بازیکن دیگری را هم از دست داد و فهرست مصدومانش به عدد ۹ رسید.

چلسی باز هم دچار بحران مصدومیت شد و میخائیلو مودریک نهمین بازیکن باشگاه است که در اتاق درمان حاضر شده و در بازی جمعه شب مقابل لوتون در دسترس نخواهد بود. مودریک در باخت ۳-۱ یکشنبه مقابل وستهام به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما بعد از آن در تمرین‌ها مصدوم شد و دوران بهبودی را طی می‌کند. مشخص نیست که مودریک چه مصدومیتی متحمل شده و چه مدت از میادین دور خواهد بود.

تعداد مصدومان چلسی به عدد ۹ رسیده و کار مائوریسیو پوچتینو برای به دست آوردن اولین پیروزی‌اش به عنوان سرمربی چلسی سخت‌تر شده است.

کارنی چوکوومکا گل آبی‌ها را مقابل وستهام به ثمر رساند و پس از آسیب‌دیدگی تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. گزارش‌ها حاکی از آن است که این هافبک ۱۹ ساله ممکن است حداقل ۶ هفته از میادین دور باشد. در همین حال، کاپیتان ریس جیمز نیز پس از کشیدگی همسترینگ برای چند هفته قادر به بازی نخواهد بود.

کریستوفر انکونکو، خرید جدید، به دلیل مشکل زانو باید تا کریسمس برای اولین بازی خود صبر کند. وسلی فوفانا یکی دیگر از غایبان است که به دلیل انجام عمل جراحی مفصل باید مدتی طولانی از میادین دور باشد. بنوا بادیاشیل هنوز آمادگی لازم را ندارد اما ظاهراً به بازگشت نزدیک است. تروو چالوبا ماه گذشته در یک بازی تدارکاتی مصدوم شد و ممکن است برای چندین مسابقه در دسترس نباشد. در نهایت مارکوس بتینلی دروازه‌بان این تیم نیز مصدوم شد.

خبرهای خوبی هم برای هواداران وجود دارد زیرا آرماندو بروخا که از دسامبر سال گذشته قادر به بازی نبود، به تمرینات بازگشته است.

این مطلب را هم بخوانید: پرهزینه‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳/ حضور باورنکردنی ۲ تیم عربستانی در لیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی