نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱
غافلگیری سرمربی سابق استقلال از حضور سردار آزمون در رم ایتالیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق استقلال به کوریره دلو اسپورت گفت که اگر سردار آزمون مشکل مصدومیت نداشته باشد، رم خرید واقعا جذابی داشته و با او برد کرده است.

سردار آزمون در آستانه انتقال از بایرلورکوزن به آ اس رم در سری آ ایتالیاست. این ملی پوش ایرانی هم اکنون در پایتخت ایتالیا به سر می برد.

آزمون به همراه مشاورانش از کلن با هواپیمای شخصی اندکی قبل از ساعت ۹ شب پنجشنبه در رم فرود آمد. حدود ۳۰ تیفوسی رم، از جمله تعدادی ایرانی، در خروجی ترمینال تجاری در فرودگاه رم چیمپینو، ورورد این مهاجم را جشن گرفتند. صفحه فورتزا رم در این رابطه نوشت:« آزمون خوشحال به نظر می رسید. او به گرمی مورد استقبال رمی ها قرار گرفت.»

اگر همه چیز خوب پیش برود، آزمون قرارداد قرضی خود را تا سال ۲۰۲۴ امضا خواهد کرد. پس از آن، رم می تواند در مورد گزینه خرید ۱۲ میلیون یورویی خرید او تصمیم بگیرد. ژوزه مورینیو زمانی که در تاتنهام بود نیز آزمون را برای تیمش می خواست و حالا او را در رم در اختیار دارد.

روزنامه کوریره دلو اسپورت امروز در مورد آزمون تیتر زد: « آزمون یک خرید غافلگیرکننده.»

اما البته یک چیز نیز واضح است: آزمون به دلیل آسیب دیدگی عضلانی ساق پا که در روز ۲۴ جولای در کمپ تمرینی لورکوزن متحمل شد، باید چند هفته دیگر دور از میادین بماند.

آندره آ استراماچونی، مربی سابق استقلال و کارشناس DAZN که به خوبی با فوتبال ایران آشناست، در مورد سردار به کوریره دلو اسپورت گفت: «اگر او مشکل مصدومیت نداشته باشد، می تواند نیروی کمکی خوبی برای رم در این فصل باشد. در واقع اگر سردار دوباره به بازیکنی که در زنیت سن پترزبورگ بود تبدیل شود، رم با خرید او برد کرده و خرید واقعا جذابی خواهد بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    خدارو شکر استقلال ۲ملیون یورو را دور نریخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی