نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اتفاقی تلخی که نکونام هرگز انتظارش را نداشت/ استقلال چگونه برای دربی آماده می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قطعاً بازی تیم استقلال مقابل استقلال خوزستان در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر پیش درآمد دربی خواهد بود.

حالا جواد نکونام پس از انجام سه مسابقه در لیگ برتر با تیم استقلال کمابیش به مختصات تیمش اشراف پیدا کرده و همه اعضای آن را بهتر از قبل می‌شناسد.

بدون شک برگزاری دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان می‌تواند یک فرصت مناسب برای استقلال تهران باشد که بتواند با آمادگی بیشتر خودش را مهیای بازی پرسپولیس کند. گرچه استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران انگیزه‌های زیادی دارد اما به هر حال این تیم در شرایط فعلی جزو تیم‌های تازه لیگ برتری شده است و نمی‌تواند آنطور که باید و شاید از پس تیم گردن کلفتی مثل استقلال بر بیاید.

استقلال تهران و جواد نکونام که حالا خودشان را در فرم کامل‌تری نسبت به روزهای قبل از شروع فصل می‌بینند می‌دانند در هفته پنجم لیگ برتر یکی از حساس‌ترین مسابقات خودشان را پیش رو دارند.

استقلال در دو بازی پشت سر هم مقابل پرسپولیس باخته است. هواداران این تیم تشنه پیروزی مقابل پرسپولیس هستند. جواد نکونام و خانواده‌اش استقلالی‌اند و البته آن دسته از بازیکنان متعصب استقلال که نسبت به دو شکست متوالی در دور برگشت لیگ برتر گذشته و فینال جام حذفی به شدت از باخت به پرسپولیس متاثر و ناراحت هستند در صددند تا تلافی اتفاقات ابتدای سال جاری را در بیاورند. این فرصت قطعاً برای هواداران استقلال نیز مهیاست که آنها نیز بتوانند در کری خوانی برای طرفداران پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کنند.

با توجه به بدون تماشاگر بودن بازی دربی رفت قطعاً اوضاع و احوال برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال در این دیدار متفاوت خواهد بود. چیزی شبیه به دو سال پیش، زمانی که این دو تیم دربی‌هایشان را بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کردند.

شاید این برای جواد نکونام که اولین تجربه دربی اش است یک پوئن مثبت باشد. هرچند که نکونام با تماشاگران چندان غریبه نیست. او در نساجی با تیم پرشور شهر قائمشهر و در اهواز با تیم فولاد که پر تماشاگرترین تیم استان خوزستان از کارکرده. او خودش هم یک فصل در استقلال بوده است.

نکونام در لیگ دوازدهم همراه با این تیم قهرمان شده و طعم حضور هواداران را چشیده است و قطعا دوست داشت در بازی رفت در قامت سرمربی تیم محبوبش در یکی از مهمترین رویدادهای فوتبالی کشورمان با هواداران استقلال همراه باشد اما این اتفاق ظاهرا بعید است.

قطعاً از امروز تا دربی، بازی استقلال خوزستان می‌تواند یک دیدار دوستانۀ مطلوب برای آبی‌ها باشد تا خودشان را از هر نظر برای دربی مهیاتر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مملی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    بگو حتی یک امتیاز ،۳ امتیازدربی مال خودمونه شک نکنید
    • Ali IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      هیچ فردی نمی تواند بگوید که چنین وچنان خواهد شد ،وهرچه بگوید یک سری حرف های گفته شده در سالیان قبل وپیش ازشروع دربی میباشد ممکن است از 5حرف یکی دوتا جور دربیاید ممکن است همین یکی دوتا هم جورنشود.
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    ببین آقای نویسنده اینقدر پشت سرهم پرسپولیس رو بردیم که به این حرف شما اصلا توجه ای نداریم نه هواداران نه بازیکنان نه نکونام ، هنوزم مزه اون چهار تابرد پشت سرهم زیر زبونمون هست شما از دو برد میگی ؟
    • جواد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      💐💙
    • جواد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      💐💙
    • جواد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      امیدوارم سه گانه ودودربی حساس هم زیردندونت باشه😂😂
  • تمجید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    اگر نتیجه ازقبیل تعیین نشه معلومه برنده استقلاله
  • مجتبی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    استقلال که هیچ بقیه تیمهاهم بایدبریدغازبچرونید چون ماتاعموافشاریان را داریم بازهم قهرمانیم
  • هوادار IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    امیدواریم ظلم افشاریان نباشه !منصفانه هرنتیجه ای شد بشه !
  • عبدالهادی اژدری IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    اصلا معنی نداره بازی با استقلال خوزستان بلزی دوستانه است ، مور موسوی و بازیکنان با غیرت خوزستان هرگز زیر این خفت نمیرن که برای روحیه دادن به تیم هوچیگر باج بدهند ،لطفا فوتبال خوزستان را با این چرندیات که حاصل شل مغزیتان است را خراب نکنید
  • آبی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    البته تا اینجا ۴ امتیاز باد آورده تیم قرمز کسب کرده که چیز تعجب آوری نیست مثل پارسال که جام را دودستی گرفتند زمین بازی ونتیجه را داورها تعیین می‌کنند که تیم قرمز با کمک داورها امتیاز میگیره اما مطمئن باشید استقلال برنده دربی است
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    استقلال برندس به دونه شک برندس آما نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    استقلال برندس به دونه شک برندس آما نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    استقلال برندس به دونه شک برندس آما نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم
  • عشقپولیس IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    آخیییی دو دربی پشت سر هم و سه گانه چه کیفی میده من که حالا حالاها دارم کیف میکنم و کاری به دربی بعد ندارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی